راهنمای پخش جریانی برای الهامات احتمالی هارلی کوین لیدی گاگا

لیدی گاگا در 5 آوریل در اینستاگرام اعلام کرد که برای مدتی در هارلی کوین زندگی می کند جوکر: جنون برای دو نفر به پایان رسیده بود – اما هنوز یک انتظار طولانی و طولانی وجود دارد تا هر یک از مردم دنباله مورد انتظار تاد فیلیپس را ببینند. این بدان معناست که هنوز زمان زیادی برای آماده شدن برای انتشار آن وجود دارد. تنها از روی مجموعه عکس‌ها، حدس می‌زنیم که چیزهای زیادی برای گرفتن وجود خواهد داشت. که احتمالا برای بهترین است.

اصلی جوکر از زمان اکرانش در سال 2019 اختلاف‌افکنی ایجاد کرده است. این فیلم (به‌طور غیرمنتظره) برنده شیر طلای جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شد و اسکار بهترین بازیگر مرد را برای ستاره خواکین فینیکس گرفت، اما نگاه تاریک فیلم به دلقک جنایتکار کلاسیک و جهان‌بینی عموماً انسان‌دوستانه آن است. برخی از مخاطبان را خاموش کرد. بنابراین تعجب آورتر است که گاگا نه تنها در وهله اول به فیلم ملحق شد، بلکه با توجه به اطلاعات اندک موجود، گفته می شود که از همه چیز، یک موزیکال است.

دیدگاه فیلیپس برای نسخه اصلی به وضوح اشاره ای به کار مارتین اسکورسیزی بود (او حتی رابرت دنیرو همکار قدیمی مارتی را در نقش کلیدی انتخاب کرد) که به این معنی است. جنون برای دو نفر احتمالاً دارای سهم مناسبی از ارجاعات، توهمات سینمایی و تأثیرات آشکار است. ما همچنین به خوبی می دانیم که خود گاگا “از ارجاع یا عدم مراجعه نمی ترسد.” در اینجا، راهنمای این است که چه چیزی را تماشا کنید تا برای فیلم آماده شوید و (سعی کنید) حال و هوای آن را حدس بزنید. علاوه بر این، همه ما می دانیم که هیولاهای کوچک دوست دارند در خدمت ملکه خود تکالیف خود را انجام دهند.

جوکر (2019)

در حال پخش در HBO Max.

خوب، روز. در حالی که فیلم بیش از یک میلیارد دلار در سرتاسر جهان فروش داشت، ما حاضریم شرط ببندیم که نمودار ون افرادی که آن را دیده اند و افرادی که بلیط The Chromatica Ball را خریداری کرده اند یک دایره کامل نیست. بنابراین این لینک است.

نیویورک، نیویورک (1977)

در حالی که ما چیز زیادی در مورد آن نمی دانیم جنون برای دو نفر ، ماندگارترین شایعه (اگر تایید نشود) این است که موسیقی متن فیلم ممکن است از موزیکال های کلاسیک با بازی لیزا مینلی الهام گرفته شود. این توضیح می دهد که چرا گاگا در وهله اول با این نقش موافقت کرد (او یکی از طرفداران اصلی و دوست اخیر این افسانه چند استعداد است). و در حالی که برخی از طرفداران Minnelli ممکن است از این ایده بیزار باشند، اگر فیلمی از هارلی کوئین در دهه 1970 ساخته می شد، او ممکن بود بازیگر خوبی برای آن باشد.

بنابراین، همکاری مینلی با اسکورسیزی در سال 1977 ممکن است یکی از کلیدهای اصلی درک چشم انداز باشد. جنون برای دو –به خصوص که این یک داستان عشق ناخوشایند است.

این تنها موزیکال اسکورسیزی است، اگرچه بررسی های اولیه بی رحمانه بود، چیزی که کارگردان در آن زمان خوب از آن استفاده نکرد. با این حال، چیزی شبیه یک دم فرهنگی طولانی باقی مانده است. آهنگ عنوان آن اکنون یک استاندارد است (تماشای این ویدیوی مینلی در حال اجرای آن در وسط یک استادیوم فوتبال بسیار لذت بخش است)، و اقتباسی از برادوی با اشعار جدید لین-مانوئل میراندا در حال حاضر در پیش نمایش است. متأسفانه، نه تنها در هیچ کجا پخش نمی شود، بلکه نمی توانید آن را در VoD اجاره کنید. با این حال، افراد سخت کوش ممکن است بتوانند آن را در کتابخانه محلی خود یا از طریق آن بیابند وسایل دیگر. موسیقی متن فیلم Minnelli-heavy نیز در Spotify و سرویس های دیگر است.

کاباره (1972)

در حال پخش در HBO Max.

یکی دیگر از خودروهای Minnelli که شایعه شده است در تابلوی خلق و خو قرار دارد، این یکی میراث انتقادی بهتری دارد (در نهایت اسکار را برای لیزا به ارمغان آورد) و برای پخش در دسترس است. مینلی در نقش سالی بولز بازی می‌کند، یک آدم ساده لوح اگر نه هذیانی از پس‌زمینه‌ای راحت (آمریکایی در فیلم، بریتانیایی در اکثر نسخه‌های دیگر داستان) که با آرزوی تبدیل شدن به یک سرگرم‌کننده جدی به برلین دوره وایمار فرار می‌کند. او خود را در اختیار مردان می گذارد تا به دنبال رویایی باشد که احتمالاً هرگز به آن نخواهد رسید. آن نیست کاملا مو از قانون هارلی کوین، اما همچنین چیزی است که می‌توانید با شخصیت او پیوند زده شده ببینید – به خصوص که رابطه بین هارلی و جوکر به عنوان چیزهای زیادی به تصویر کشیده شده است، اما “سالم” یکی از آنها نیست.

این سرگرمی است (1974)

پخش جریانی در Apple TV+.

موزیکال دیگری که در شایعات مورد بررسی قرار گرفته است، این فیلم همچنین مینهلی را بازی می کند، اما در واقع وسیله ای برای استعدادهای او نیست. درعوض، او مجری برنامه‌ای است که اساساً یک نمایش کلیپ بلند از برخی از بهترین لحظات تاریخ موسیقی MGM است (اسکورسیزی نیویورک، نیویورک همچنین ادای احترام او به موزیکال های استودیو بود). آن را «اکنون! این چیزی است که من به آن موسیقی می‌گویم» موزیکال‌ها. مسلماً کمی عجیب است که این فیلم به طور خاص ذکر شده است. این چیزی شبیه به گفتن است جوکر 2 تقریباً از هر موزیکال کلاسیکی الهام گرفته شده است، اما اگر یکی از نقاط کور فرهنگی شما باشد، به عنوان یک برگه تقلب خوب عمل می کند.

پادشاه کمدی (1982)

پخش جریانی در یوتیوب (به صورت رایگان … قانونی!).

یکی دیگر از فیلم های اسکورسیزی که در آن زمان بمباران شد، اما برخلاف آن نیویورک، نیویورک، شهرت آن در سال های اخیر بهبود یافته است. فیلیپس قبلاً تأثیر فیلم را بر فیلم اول تأیید کرده بود جوکر، اما مطمئناً ارزش تماشای سرنخ هایی از دنباله را دارد.

دنیرو نقش یک استندآپ کمدین نامتعارف را بازی می کند که هم با شغل و هم با سلامت روانی خود دست و پنجه نرم می کند و دیوانه می شود و در نهایت با یک زن آشفته ارتباط برقرار می کند (و این ممکن است کلید درک نقش گاگا باشد) تا یک آدم ربایی را انجام دهد. ساندرا برنهارد نقش اصلی زن را بازی می‌کند، و مانند مینلی او بازیگر دیگری است که ممکن است در جدول زمانی دیگر، هارلی بی‌نقص روی پرده را بسازد. اگر جوکر فینیکس از روپرت دنیرو الهام گرفته باشد، منطقی است که هارلی گاگا می تواند سایه هایی از ماشا برنهارد داشته باشد. جدی کلیپ بالا رو ببینید شما از قبل می توانید آن را ببینید، نمی توانید؟ آیا این عالی نخواهد بود؟ آیا این افسانه نیست؟!»

Batman: The Animated Series (1992-95)

در حال پخش در HBO Max.

برخلاف بسیاری از شخصیت‌های معروف کتاب‌های مصور، هارلی افزوده‌ای نسبتاً جدید به کانن است. او اولین بار در اوایل دهه 90 به نمایش درآمد Batman: The Animated Series، مجموعه کلاسیک با الهام از فیلم نوآر از روزهای کارتون صبح شنبه هزاره. برای بسیاری از مردم، هنوز یک تصویر قطعی بدون شک از این شخصیت وجود دارد. در واقع، اجرای آرلین سورکین صداپیشه بود که شخصیتی را که قرار بود یک شخصیت پس زمینه منحصر به فرد باشد به یکی از محبوب ترین نام های دی سی ارتقا داد. به عبارت دیگر، اگر فکر می‌کردید که روز بزرگی در اینترنت بود که لباس هارلی گاگا برای اولین بار به نمایش درآمد، در مقایسه با گفتمان جدول زمانی که برای اولین بار می‌توانیم صدای معروف این شخصیت را بشنویم، چیزی نیست.

در اینجا یک قسمت با محوریت هارلی برای شروع شما آورده شده است. اگرچه اپیزود «عشق دیوانه»، که داستان منشأ تاریک شخصیت را روایت می‌کند، از مجموعه‌های بعدی اواخر دهه 90 بتمن: ماجراهای جدید به طور کلی به عنوان یک کلاسیک نیز تحسین می شود. بله، شما در حال خواندن توصیه های مجموعه کارتونی کمیک هستید دبلیو مجله قدرتی که گاگا دارد.

جوخه انتحاری (2016) و هارلی کوین (2019)

هر دو در HBO Max پخش می شوند.

البته، گاگا اولین بازیگری نخواهد بود که نقش خود را روی این شخصیت قرار می دهد و ارزش دارد که از قبل نسخه های دیگر را بررسی کنید. مارگوت رابی به خاطر کارش در این فیلم مورد تحسین قرار گرفت و موقعیت ستاره خود را تثبیت کرد جوخه انتحاری، و Kaley Cuoco صداپیشگی نسخه‌ای از سریال انیمیشن بزرگسالان این شخصیت (و مورد تحسین منتقدان) است. جنی اسلیت صداپیشگی این شخصیت را برای کامل‌کننده‌ها انجام داد فیلم لگو بتمنکریستینا ریچی در مجموعه پادکست اسپاتیفای صداپیشگی او را بر عهده داشت هارلی کوئین و جوکر: ذهن سالم، و Gillian Jacobs صداپیشگی او را در چند درام صوتی و پروژه های انیمیشن انجام داده است. بسیاری از اینها نیز در HBO Max پخش می شوند.

مال لیدی گاگا شنبه شب زنده اپیزود (2013)

جریان در طاووس

دوره میزبانی گاگا ادامه دارد SNL در سال 2013 هنوز بینشی در مورد طیف کامل توانایی بازیگری او فراهم می کند. طرحی که در آن او نسخه‌ای گیج‌شده، فراموش‌شده و مسن از خود را بازی می‌کند (با صدایی بسیار متاثر و تقریباً هارلی‌مانند) می‌تواند به عنوان یک پیش‌نمایش عمل کند. قابل ذکر است، او همچنین آهنگ “نیویورک، نیویورک” مینلی را در طول مونولوگ خود خواند. او همچنین یک نسخه کامل از آن آهنگ را در یک برنامه بزرگداشت فرانک سیناترا در سال 2015 خواند.