راهنمای خرید کولر گازی جنرال 30000 کم مصرف

راهنمای خرید بهترین مدل های کولر گازی جنرال کم مصرف

بسیاری از مردم برای خنک کردن محیط زندگی و مخصوصا محیط کار خود از کولر های گازی استفاده می کنند. که کولر گازی جنرال 30000 یکی از انواع آن است. استفاده از این نوع کولر گازی در انواع آب و هوا و برای خنک کردن محیط های بزرگ بسیار مناسب است.

این مدل از کولر گازی دارای مقاومت عالی در  انواع آب و هوای مختلف از جمله آب و هوای شرجی است. این مدل از کولر گازی برند جنرال در ساخت آن از بهترین امکانات و تکنولوژی های برتر می باشد. تمامی آپشن های این مدل از کولر گازی به صورت اتوماتیک است. نکته مهم در خرید این دستگاه این است که موتور این دستگاه دارای قدرت زیادی است که در هر مکان جغرافیایی مقاومت خود را حفظ خواهد کرد.

 

ویژگی های خاص کولر گازی جنرال 30000

کولر گازی جنرال 30000 در دو حالت سرمایشی و گرمایشی دارای قدرت کافی است. گاز کاربردی در این نوع مدل از کولر گازی جنرال R410a  می باشد که نسبت به سایر گازها کم مصرف می باشد. سطح انرژی مصرفی کولر گازی جنرال 30000 A++ می باشد که با توجه به قدرت موتور آن بسیار کم مصرف می باشد.

همچنین استفاده از لوله مسی برای کابل برق مانع از هدر رفت برق و همچنین آسیب رسیدن به جریان برق می شود. پرتاب باد از کولر گازی جنرال 30000 طرح لبخند شکاری از چهار جهت می باشد که به معنی حداکثر قابلیت در خنک یا گرم کردن محیط است.

 

قابلیت های کولر گازی جنرال 30000

علاوه بر موارد فوق ذکر در خصوص ویژگی های کولر گازی جنرال 30000 باید به قابلیت های منحصر به فرد این محصول نیز اشاره نمود. از قابلیت های مهم این دستگاه می توان به حالت های گرم و سرد و باد و شرجی و چرخشی اشاره کرد. به این معنی هوای خروجی از کولر گازی با توجه به خواسته استفاده کننده یا به صورت سرما یا گرما و یا به حالت باد یا شرجی خواهد بود. این موضوع از قابلیت های مهم کولر گازی جنرال 30000 می باشد.

همچنین سیستم تهویه مطبوع از دیگر قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فرد این مدل از کولر گازی است. کمپرسور روتاری نوعی از کمپرسور مورد استفاده در موتور این محصول است که تعداد قطعات متحرک آن بسیار کم است و این مهم باعث شده است تا موتور دستگاه با کمترین صدای تولید شده شروع به کار نماید. قبلا از موتور های پیستونی در ساخت کولر گازی استفاده می شد که سر و صدای تولید شده از آن زیاد و گاهی اعصاب خرد کن بود.

اما در این مدل از کولر گازی شرکت سازنده به جای استفاده از قطعات پیستونی و متحرک زیاد از کمپرسور روتاری و با قطعات کم استفاده کرده است. تا علاوه بر مقاومت و دوام بدون تولید سر و صدایی موتور آن شروع به چرخیدن نماید. بازدهی بالاتر موتور و در حین حال مصرف انرژی کمتر و عملکرد بهتر موتور کولر گازی جذاب ویژگی و قابلیت اصلی این مدل از برند جنرال می باشد.

این کمپرسور ها علاوه بر ویژگی های فوق الذکر فضای کمتری را اشغال می نماید و می توان نزدیکترین مکان به اسپیلت آن را نصب کرد.

 

سیستم توربو در طراحی کولر گازی جنرال 30000

سیستم توربو یکی از قابلیت های عالی در طراحی کولر گازی جنرال 30000 است. با استفاده از دکمه توربو در ریموت این مدل می توان هوای خنک در محیط را حتی در زمان خواب کنترل کرد. عملکرد این سیستم به این شیوه است که کولر گازی به صورت اتوماتیک خنک تر خواهد کرد. این مهم باعث می شود تا افرادی که از این خنک کننده در محیط خانه استفاده می کنند بد خواب نخواهند شد.

این سیستم برای خروجی هوای گرم نیز فعال است و هر یک ساعت پس از فعال کردن این سیستم دمای هوای اتاق تا 5 درجه سانتی گراد افزایش خواهد یافت. دمای سرمای افزایشی در سیستم توربو تا دو درجه سانتی گراد می باشد.

 

مساحت مناسب برای استفاده از کولر گازی جنرال 30000

در زمان خرید کولر گازی جنرال 30000 حتما باید به مساحت محیطی که قصد استفاده کولر را در آن داریم توجه نماییم. لازم است برای محیط های بزرگتر مدلهایی از کولر گازی جنرال را انتخاب نمود که موتور قوی تر داشته باشد و موتور کولر گازی طراحی شده برای محیط مد نظر کفایت کند. کولر گازی جنرال 30000 قدرت بالایی در خنک کردن محیط های متناسب با طراحی خود را دارد. مثلا استفاده از این مدل از کولر گازی برای محیط هایی با مساحت کمتر از 45 متر مربع مناسب نیست.

زیرا هوای آن برای این محیط به شدت سرد خواهد بود. این مدل از کولر گازی برند جنرال برای محیط های با مساحت 80 متر مربع و بیشتر نیز قابل استفاده می باشد. برای محیط های بزرگتر نیز شرکت جنرال اقدام به ساخت کولر گازی 36000 با قدرت موتور بیشتر کرده است. پس قبل از خرید هر یک از مدل های کولر گازی شرکت جنرال لازم است حتما به مساحت و متراژ محیط خود توجه داشته باشید و با اطمینان خریدی خوب داشته باشید.

 

طراحی زیبای کولر گازی جنرال 30000

طراحی شیک و به روز کولر گازی جنرال 30000 یکی از ویژگی هایی است که در کنار قدرت موتور و آپشن و امکانات دیگر مورد توجه خریدار می باشد. طراحی پنل و یونیت داخلی بسیار زیبا و خاص است. نمایشگر یونیت داخلی به شکل لبخند می باشد که دور نمایشگر با استیل تزیین شده است. پنل این کولر گازی به شکل نیم دایره است و زمانی که موتور دستگاه روشن می شود نور های رنگی با پس زمینه رنگ سبز جلوه ای خاص به محیط اطراف آن می دهد.

این طراحی به سبب زیبایی و جالب بودن آن بیار مورد توجه خریداران واقع شده است. طراحی خط های افقی بر بالای صفحه نمایش است که به دلیل طراحی منحصر به فرد آن قابل استفاده به عنوان دکوراسیون می باشد. پره های کار برده شده در این مدل در پایین دریچه قرار دارد و در زمان روشن شدن دستگاه پس از باز شدن دریچه هوا را با استفاده از فیلتر هوا تصفیه خواهد کرد.

اگر به دنبال خرید کولر گازی بصورت عمده هستید بهترین مدل ها را با قیمت ارزان تر از کولرنیو خریداری کنید؛ کولر گازی عمده بهترین مدل هایش را بینید.