خلاصه داستان «جانشینی» فصل 4، قسمت 6: خیلی بی‌بابا

اگر خواهر و برادر روی در حال حاضر مراحل غم و اندوه را طی می کنند که با مرگ پدرشان کنار می آیند، “Living+” آنها را در مرحله چانه زنی می یابد. در حالی که برای بسیاری از مردم، این خود را در جملات «چه می‌شد» یا «اگر فقط» نشان می‌دهد، برای کندال و رومن، این به معنای تلاش برای شکست دادن مرگ است. در روزهای پس از درگذشت لوگان، برادران برای احساسات خود بهانه های زیادی آورده اند. کندال با “مرد غمگین” خود صحبت کرد، رومن “از قبل غمگین بود”، اما در پایان، غم و اندوه همچنان در انفجارهای ناسالم به بیرون نفوذ کرد. در نهایت، در «Living+»، آن‌ها برای لحظه‌ای احساسات خود را تصدیق می‌کنند (رومن به برادرش اعتراف می‌کند: «فقط ندیدم این اتفاق بیفتد)، اما تنها چند ثانیه بعد، آنها به شیوه‌های رویایی خود بازگشته‌اند، جوک‌های بیهوده و تصمیمات تجاری نادرست بر اساس احساسات ناخوشایند خود می گیرند. نتیجه 60 دقیقه دیگر رهبری نادرست از سوی مدیران عامل جدید Waystar است که Shiv قطعات پشت سر آنها را برمی دارد. در این مرحله، به نظر می رسد که او در موقعیتی است که بتواند آن را تصاحب کند جانشینی تاج و «برنده شدن» سریال، اما با چهار قسمت باقی مانده، خیلی چیزها می تواند تغییر کند. بنابراین، ما در حال بررسی وضعیت سه‌گانه غم انگیز ما بعد از قسمت ششم هستیم، زیرا با همه اینها جانشینی’دیالوگ‌های سریع، برش‌های سریع و اصطلاحات تخصصی تجاری، عقب ماندن از همیشه آسان‌تر شده است.

شیو

او ممکن است توسط برادرانش کنار گذاشته شده باشد، اما Shiv در حال تبدیل شدن به ستاره است جانشینی فصل چهار شیو بدون شک از رفتارها و برخوردهایش با ماتسسون گرفته تا بازی های بی پایانش با تام، از مرگ پدرش قوی ترین در بین خواهر و برادرش ظاهر می شود (کانر، معمولاً شامل نمی شود). در هر زمینه دیگری، یک گریه برنامه ریزی شده کاملاً ناسالم به نظر می رسد، اما حداقل از اخراج دو نفر از مدیران شرکت در یک روز یا متقاعد کردن خود برای فروش زندگی ابدی مفیدتر است. شیو هرگز به خوبی تنظیم نشده است، اما با در نظر گرفتن همه چیز، به نظر می رسد که او این روزها خیلی خوب عمل می کند. البته، این نادیده گرفتن این واقعیت است که او در حال حاضر با بچه است (کاری که او به وضوح مشکلی برای انجام آن ندارد). اما هی، حداقل او این قسمت را ننوشید.

عکس از دیوید راسل / HBO

Shiv قسمت ششم را با یک سکانس دیگر با ماتسسون شروع می‌کند، در صحنه‌ای که من متقاعد شده‌ام از پست اینستاگرام جنجالی «او و او» جت خصوصی کایلی جنر الهام گرفته شده است. هنگامی که افراد ثروتمند در حال معاشقه هستند، شیو ثابت می کند که در حالی که مایل به همکاری با ماتسون است، تسلیم هوی و هوس های میلیاردر او نمی شود. مانورهای او در “Living+” اهمیت کارگزاران قدرت در پشت صحنه را نشان می دهد، زیرا اگرچه ممکن است به او برای جایگاه مدیر عامل نگاهی انداخته شده باشد، شیو بیش از هر زمان دیگری نفوذ دارد. در حالی که برادرانش همچنان در حال غر زدن هستند، شیو گریه او را می گیرد، ادامه می دهد و اپیزود را با یک برد خالص به پایان می رساند. بعلاوه، به نظر می رسد هر چیزی که او با تام برنامه ریزی می کند خوب پیش می رود. (منظورم این است که هیچ چیز مانند میزبانی یک مهمانی انتخاباتی نشان دهنده بازگشت یک زوج قدرتمند نیست.) به نظر می رسد که او در نهایت تصمیم گرفته است که بهتر است تام را در کنار خود داشته باشد تا در مقابل او، و با نیش ها (چه به معنای واقعی و چه استعاری) تحمل خواهد کرد. ) اگر به معنای پیش رفتن است.

رومی

عکس از کلودت باریوس/HBO

تبریک برای رومن که رسما جایگزین کندال به عنوان پسر غمگین ساکن خانواده روی شده است. در حالی که هم او و هم کندال در زمان رکورد 48 ساعته ثابت کرده اند که برای اداره یک شرکت چند میلیارد دلاری مناسب نیستند، حداقل کندال کمی با آن سرگرم می شود. در همین حال، به نظر می رسد رومن کسی است که بیشترین مشکل را با درگذشت لوگان دارد. اگر نظریه‌های طرفداران را باور دارید، مدیرعامل شرکت به طور فزاینده‌ای به قرص‌ها و پوشیدن ژاکت‌های قدیمی رالف لورن پدرش به عنوان بخشی از روند سوگواری خود متکی می‌شود. اما حتی اگر این برش‌های عمیق توسط طرفداران ساخته شده باشند، شواهد واقعی کافی برای اثبات اینکه رومن واقعاً در حال مبارزه است وجود دارد. طغیان هفته گذشته در ماتسون فقط شروع بود، و حالا او مردم را چپ و راست اخراج می کند و به طرز عجیبی فلسفی می شود (هر چند اشتباه نمی کند، مرگ میکند احساس می کنید که برای همه یکسان است) – و آیا این فقط من هستم، یا توهین های او ضعیف تر و خام تر می شوند؟ همچنین به نظر می رسد که او بیش از هر زمان دیگری شکل پذیرتر است – مثل اینکه آخرین کسی که در گوشش است رای او را خواهد گرفت. او مایل بود فروش GoJo را برای کندال مخفی کند، و سپس داده‌های Living+ را پمپ کند، اما وقتی شیو می‌آید و طرح را زیر سوال می‌برد، دیگر علاقه‌ای به پوشیدن ژاکت‌های پروازی مشابه با CE-Bro خود ندارد. در واقع رومن یک غیر عامل نسبی در طول یک سوم آخر اپیزود است. در پایان، او فرار می‌کند تا خودش را با یک شوخی بد ویرایش و حتی زمان‌بندی ضعیف‌تر شکنجه کند، و با صدای پدرش که او را در یکی از ژاکت‌های قدیمی لوگان می‌پیچد، آرام می‌گیرد.

کندال

عکس از دیوید راسل / HBO

این بدان معنا نیست که کن حالش خوب است. واضح است که همه بچه ها در حال مبارزه هستند، که این سوال را ایجاد می کند: چرا عرضه این محصول را به تعویق نینداختند؟ آنها فقط چند روز پس از مرگ پدرشان به ماتسسون سوار شدند که آنها را مجبور کردند به نروژ بروند، اما حاضر نیستند ارائه یک سرمایه گذار را چند روز به عقب برانند؟ مطمئنا خانواده Waystar متوجه خواهند شد. حداقل، اگر چند هفته به آن زمان می‌دادند، هوش مصنوعی می‌آمد و می‌توانستند ویدیوی لوگان را قانع‌کننده‌تر ویرایش کنند. با فناوری فعلی موجود، آنها می‌توانند پدر مرحومشان را در یک غوغا قرار دهند، او را بخواهند با ترامپ صحبت کند، یا پرنده را به تماشاگران بفرستد (انصافاً، آخرین تصویر احتمالاً وجود دارد).

اما افسوس که نمایش باید ادامه پیدا کند – و وقتی می گویم نمایش، منظورم تماشایی است. نکات کلیدی ساده را فراموش کنید: کندال برای او و برادرش ست، جلوه‌های ویژه و ژاکت‌های همسان می‌خواهد – چیزی که حواس او را از این واقعیت دور کند که او مطلقاً هیچ سرنخی ندارد که دارد انجام می‌دهد. با این حال، در پایان، او خوش شانس است، و موفق به ارائه یک ارائه نسبتاً مناسب می شود (حدس می زنم؟ من صادقانه نمی دانم که چرا همه این کار را انجام دادند. بنابراین از اینکه چطور پیش رفت راضی هستم)، یک شوخی هولوکاست را از ماتسون منحرف کنید، و بعد از یک روز کاری طولانی، جلوه ای سبک در ساحل پیدا کنید. من می‌توانم بگویم که اگر او اپیزود شناور در اقیانوس را به پایان نرساند، همه چیز در آخرین صحنه دنبال کن بود. همانطور که می دانیم، کندل و آب به خوبی با هم ترکیب نمی شوند، و من نمی توانستم از این که تیتراژ روی آن شات پخش شد، احساس سرما نکنم.