جودی کامر دیوید برن را با کت و شلوار گوچی در آخرین آخرین دوئل پخش می کند

جودی کامر هنگام قدم زدن روی فرش قرمز در اولین فیلم بریتانیا در فیلم لبخند زد ، آخرین دوئل ، پنجشنبه. این بازیگر با کت و شلوار گوچی راحت و شیک به نظر می رسید ، ظاهری متفاوت از ظاهر او برای تبلیغ فیلم در اوایل ماه جاری در ونیز.

کت و شلوار موردنظر از مجموعه “Aria” Gucci FW 2021 است که در آوریل سال جاری به نمایش درآمد. تناسب بیش از حد ظاهر ، مقایسه ای مستقیم با دیوید بیرن ، مجری گروه Talking Heads ، که “کت و شلوار بزرگ” را در فیلم کنسرت 1984 محبوب کرد ، ارائه می دهد. منطق را متوقف کنیدبه البته ، نسخه گوچی بسیار راحت تر از نسخه بیرن است – طراح صحنه و لباس ، گیل بلکر ، کت و شلوار خود را با بوم سوزن دوزی کرد تا در طول اجرا ضخیم باقی بماند. پولک هایی که کت و شلوار را می پوشانند نیز باعث می شود این نسخه مدرن ارزش بیشتری برای فرش قرمز داشته باشد و کمتر از جمله ضد مد مانند بیرن در نظر گرفته شده است.

با این حال ، برای کامر ، ظاهر بسیار راحت تر از سایر قطعاتی است که او در طول ونیز پوشید آخرین دوئل تور مطبوعاتی این بازیگر در جشنواره فیلم ونیز ، شباهت های زنانه تری را انتخاب کرد ، از جمله ست لوئیس ویتون و لباس مشکی شیک و شفاف آلایا. با توجه به موضوع فیلم ، هرچند که داستان مردی را روایت می کند که بهترین دوست خود را پس از تجاوز به همسرش با یک دوئل به چالش می کشد ، کت و شلوار گوچی به نظر می رسد بهترین انتخاب برای اولین نمایش است.

گرت کاترمول/گتی ایماژ برای دیزنی

گرت کاترمول/گتی ایماژ برای دیزنی

بیایید در Louis Vuitton در یک فوتوکال برای آخرین دوئل.

آمدن در آلایا روی فرش قرمز جشنواره فیلم ونیز.