تعمیر گاز مبله و توکار کن CAN با استفاده از قطعات اصلی

درب اجاق و فر درست نیست. میتوانید با استفاده از پیچهایی که در پایین درب قرار دارد دوباره آن را به صورت درست تنظیم کنید. در این شیر ها در وسط محور چرخش شیر سوراخی وجود دارد ودر آن پیچ قابل تنظیمی است که دسترسی به آن با پیچ گوشتی باریکی امکان پذیر است.

عیب۵- نوک مشعل ها زرد رنگ می سوزد. همانطور که گفته شد در اجاق های جدید مشگل تنظیم گاز مشعل بندرت اتفاق می افتد و احتیاجی به تنظیم مخلوط هوا و گاز نیست ولی در صورت مناسب نبودن شعله مشعل ،مشکل می تواند از گرفتگی سوراخ نازل و یا گشاد شدن آن باشد که نازل را تمیز یا تعویض می کنیم.در شکل یک شیر گاز معمولی که در اکثر اجاق گاز ها مورد استفاده قرار می گیرد همراه با نازل و شکل گسترده آن نشان داده شده است . بهترین روش برای رفع این مشکل، تعویض ترموستات است که البته باید توسط تکنسین های مجرب تعمیرات اجاق گاز انجام گردد.

برای مثال، ممکن است سوراخهای مشعل یا پیلوت اجاق مسدود شده باشد. کارشناسان و تعمیرکار کاراسان در سریع ترین زمان ممکن با کمترین هزینه اقدام به سرویس اجاق گاز اخوان شما میکنند. برای دریافت خدمات باکیفیت بالا و در سریعترین زمان ممکن با تعمیرگاه کاراسان تماس بگیرید. برای تغییر مقدار هوا ، پیچ تنظیم کننده مخلوط هوا را شل کنید و صفحه مخلوط کن را تغییر دهید تا اندازه سوراخ های محفظه مخلوط کن تغییر کند و هوای بیشتر یا کمتری تعویض ترموکوپل اجاق گاز اسنوا وارد محفظه شود. علت۴- سوراخ های مشعل یا پیلوت مسدود شده . اگر اختلاف درجه دما سنج با آنچه که فر را تنظیم کرده اید کم باشد دکمه کنترل را بسته و پیچ تنظیم کننده را (شکل۳ ) بطرف زیاد یا کم بچرخانید.

علت۶- نسبت هوا به گاز در مخلوط زیاد است. علت۷-در مخلوط گاز و هوا ، مقدار گاز زیاد است. رفع عیب۷- مقدار گاز را کم کنید. برق اصلی را قطع و دوباره وصل کنید. بیشتر بودن نسبت هوا در مخلوط هوا و گاز دلیل اصلی ایت صدای غیر طبیعی به شمار می رود.