تجهیزات ورزشی خانگی و باشگاهی – کورش اسپرت

با توجه به قیمت دوچرخه ثابت و ویژگی های انواع مختلف آن، لازم است که برای انتخاب دوچرخه ای که متناسب با نیازهای ما باشد و با انتخاب آن در هزینه های خود نیز صرفه جویی کنیم، اطلاعات کافی را داشته باشیم. وقتی که قیمت دوچرخه ثابت خانگی را در مدلهای گونهگون مقایسه میکنید، گوشه چشمی به این ویژگی هم داشته باشید. هرچقدر متراژ فروشگاه بیشتر باشد نیاز به انباری بزرگی هم دارید. فروشگاه لوازم ورزشی است که با توجه به متراژ مغازه و بودجه میتوان طراحی و اجرا کرد.

یک دوچرخه ثابت ایستاده نیاز به فضای زیادی روی کف ندارد، چون بیشتر وقتِ تمرین به صورت عمودی روی دوچرخه نشسته یا خرید دوچرخه ثابت کوچک ایستاده رکاب میزنید. در نوع ایستاده زین قابل تنظیم بوده و گزینه ی مناسبی جهت کاهش وزن و تقویت عضلات می باشد. می توان آنها را با خیال راحت هر روز به عنوان بخشی از برنامه تمرینی استفاده کرد و میتواند برای افرادی که مشکلات مفصلی دارند ایده آل باشد. لوازم ورزشی میبایست دارای شرایطی بود تا اتحادیه بهآسانی جواز کسب را صادر کند.

جدیدترین طرحها دارای صندلیهای تکیهدار هستند که از کمر شما پشتیبانی میکنند و دستها و بازوهای شما را آزاد میکنند تا از وزنههایی برای تمرین دادن بالای بدن استفاده کنید. دوچرخه ای را انتخاب کنید که متناسب با فیزیک بدن شما باشد. از مزیت های دیگر دوچرخه ثابت خانگی نسبت به دوچرخه ثابت باشگاهی این است که، دوچرخه ثابت خانگی به نوعی وسیله شخصی شماست و شما در هر ساعت از شبانه روز میتوانید از آن استفاده کنید، در حالی که درمحیط باشگاه، به خصوص باشگاه های شلوغ، شما باید این وسیله را با افراد دیگر شریک شوید و یا حتی در برخی مواقع در صف نوبت برای استفاده از دوچرخه ثابت باشگاهی قرار گیرید.

این نوع از دوچرخههای ثابت شباهت زیادی به دوچرخههای سواری دارند، از این نظر، تمرینکردن با آنها تجربهای آشنا را برای شما تداعی میکند. در ادامه مزایای استفاده از دوچرخه ثابت در خانه را توضیح دادیم، قیمت متوسط را جستجو و مدل های معروف را مشخص کردیم. را در حجم انبوه و با تخفیف از کشور چین وارد میکنند. بدین ترتیب میتوانید بر اساس قدرتی که دارید ، پدالهای به کار رفته را تنظیم کرده و کالریسوزی کنید.