بهترین مد فرش قرمز هویون جونگ به سادگی شیک است

در ابتدای سال 2021، اکثر افراد خارج از جامعه مد حتی نام هویون جونگ (همچنین با نام هویون جونگ) نشنیده بودند. تا پایان سال، این زن بومی سئول یک جایزه SAG و یک نامزدی امی به نام خود خواهد داشت، و همچنین یک جایگاه در هر فرش قرمز مهمی خواهد داشت.

هو یون کار خود را در کره جنوبی آغاز کرد و برای چند فصل در هفته مد سئول شرکت کرد و سپس ادامه داد. مدل برتر بعدی کره و قرار گرفتن در رتبه دوم از آنجا، او وارد بازار بین المللی شد و شروع به قدم زدن در نمایش های سراسر جهان کرد. اگرچه در سال 2021، بازی های ماهی مرکب برای اولین بار پخش شد و نمایش نتفلیکس هویون را به یک ستاره بین المللی تبدیل کرد. در آن زمان، این مدل که تبدیل به بازیگر شده بود، قبلاً یک قرارداد انحصاری با Louis Vuitton داشت، اما در آن سال این برند او را به یک سفیر بین‌المللی تبدیل کرد.

به همین دلیل، Ho-yeon همیشه در Vuitton روی فرش‌های قرمز دیده می‌شود، گاهی اوقات با طرح‌های مستقیم، اما به احتمال زیاد قطعات سفارشی ساخته شده توسط خود Nicolas Ghesquière. Ho-yeon واقعاً مظهر این برند است، و نمایانگر آن برتری است که در بسیاری از لوازم جانبی چرمی Vuitton، به ویژه کفش‌ها وجود دارد. سبک هویون همیشه لباس‌های ظریف را با کفش‌های شدید و سنگین به زمین می‌آورد و ویتون برند مناسبی برای این کار است. هویون مدت زیادی نیست که در اطراف حضور داشته باشد، اما او قبلاً در دنیای مدلینگ، بازیگری و فرش قرمز جای خود را نشان داده است. بنابراین، همانطور که منتظریم ببینیم او در مرحله بعد چه می کند، بیایید نگاهی به تمام لحظات فرش قرمز او تا این لحظه بیندازیم.

2023: GQجوایز جهانی خلاقیت

Theo Wargo/Getty Images Entertainment/Getty Images

نیم تنه فلزی گلدوزی شده لباس سفارشی هویون از لویی ویتون تضاد خوبی را در مقابل دامن ابریشمی مشکی او ایجاد کرده است.

مایک مارسلند/WireImage/Getty Images

هویون با این لباس بدون بند و طلایی از لویی ویتون در مراسم بفتا به نظر می رسید.

2023: بعد از مهمانی BAFTA Netflix

دیوید ام. بنت/گتی ایماژ سرگرمی/گتی ایماژ

هو یون که لباس بزرگ‌تر از حد معمول خود را عوض کرد، سپس در مراسم بعد از مهمانی نتفلیکس با ظاهری غیررسمی‌تر به لطف لویی ویتون، با یک روسری نقره‌ای، شلوار مشکی، و کیف مینی دوفین این برند شرکت کرد.

2022: جشن موزه آکادمی

Jon Kopaloff/Getty Images Entertainment/Getty Images

هو یون در سال 2022 با پوشیدن یک لباس کوتاه سفید و پر از کلکسیون بهار 2023 این برند، به نیکولاس گسکیر و بقیه اعضای لویی ویتون در مراسم گالا موزه آکادمی پیوست.

Momodu Mansaray/Getty Images Entertainment/Getty Images

هو یون با پوشیدن یک لباس سفارشی از لویی ویتون که دارای الگوی الهام گرفته از توید بود که از پولک های صورتی، آبی و زرد ساخته شده بود، در اولین مراسم امی خود شرکت کرد.

2022: “در آمریکا: گلچین مد” Met Gala

Kevin Mazur/MG22/Getty Images Entertainment/Getty Images

این بازیگر که تبدیل به مدل شده بود، در اولین مراسم Met Gala خود با لباس کوتاه آبی جیر و چرمی که توسط شرکت Louis Vuitton ارائه شده بود، شرکت کرد.

2022: جوایز انجمن تهیه کنندگان

Momodu Mansaray/WireImage/Getty Images

هو یون در مراسم جوایز انجمن تولیدکنندگان یک لباس مینی پولک دار مشکی با آستین‌های بلند و کفش‌های بی‌نظیر از مجموعه بهار ۲۰۲۲ این برند به تن کرد.

2022: جوایز انتخاب منتقدان

Axelle/Bauer-Griffin/FilmMagic/Getty Images

هو یون با استناد به ظرافت دهه 1920 در مراسم جوایز منتخب منتقدان با لباسی زیبا و تزیین شده از لویی ویتون بهار 2022 با خط کمر ساختار یافته شرکت کرد.

2022: جوایز انجمن بازیگران سینما

Axelle/Bauer-Griffin/FilmMagic/Getty Images

هو یون در مراسم جوایز SAG در سال 2022 یک لباس مشکی و تزیین شده از Louis Vuitton پوشید. Ghesquière حتی یک روبان برای قیطان این بازیگر تهیه کرد تا با بقیه گروه او همخوانی داشته باشد.

تیلور هیل / فیلم مجیک / گتی ایماژ

این هنرپیشه در مراسم جوایز گاتهام 2021 با استفاده از یک جلیقه بند مشکی و طلایی، هر دو از لویی ویتون، یک لباس ستونی مشکی را تزیین کرد.

تیلور هیل / فیلم مجیک / گتی ایماژ

هو یون در مراسم جوایز CFDA 2021 یک لباس روکش دار لویی ویتون با چکمه های کلاسیک دم باز این برند پوشید.

2021: بازی های ماهی مرکب غربالگری

Vivien Killilea/Getty Images Entertainment/Getty Images

هو یون عاشق ست کردن لباس‌های ظریف با کفش‌های بزرگ و مردانه‌تر است. این دقیقاً همان کاری است که او در آن انجام داد بازی ماهی مرکب نمایش در لس آنجلس، زمانی که بازیگر یک لباس مشکی بدون بند با جزئیات چین دار شفاف به رنگ سفید با یک جفت چکمه رزمی نوک تیز پوشیده بود.

2018: CR رویداد راه اندازی دختران

نوام گالای/گتی ایماژ سرگرمی/گتی ایماژ

یک هو یون سر قرمز لباسی طلایی و نیمه چین دار به تن داشت کتاب مد CR CR رویداد راه اندازی دختران در سال 2018.