بهترین ستاره های مجلسی مت گالای 2021

اولین متی گالای حضوری از سال 2019 رسماً در حال انجام است-و دو سال حضور در خانه به وضوح زمان زیادی را برای افراد مشهور فراهم کرده است تا در مورد فانتزی ترین ، عجیب ترین و هیجان انگیزترین خلاقیت های مد که دوست دارند یک بار قرمز بپوشند ، صحبت کنند. فرش ها دوباره باز می شوند و باز کردن آنها ، به شیوه ای دیدنی و جذاب. درست یک روز پس از هفته مد IRL نیویورک ، موسسه لباس لباس فرش خود را برای ستارگانی از جمله بیلی ایلیش (که “باربی تعطیلات” ، و مرلین مونرو با لباس مجلسی درخشان و مدل موی بلوند حجیم) ، Lil Nas X راه انداخته است. . اکثر آنها با توجه به موضوع “در آمریکا: واژه نامه ای از مد” طراحی شده اند ، در حالی که دیگران تفسیر شل و گشادی از این طرح ارائه کرده اند. اما آیا مت گالا تنها به این دلیل نیست که سفره شخصی خود را روی میز بیاورید؟ با این حال ، ستارگانی مانند نائومی اوزاکا (که میراث هاییتی و ژاپنی خود را با ظاهری مویی که نمی توان از دست داد) گرد هم آورد) و سوئیتی (قطار رز ، طلایی ، سفید و آبی او باید توسط یک نفر بلکه دو نفر تنظیم شود) برای ادای احترام ، اینها ظاهر مورد علاقه ما از Met Gala 2021 است.

جولیا گارنر در استلا مک کارتنی

عکس توسط تئو وارگو/گتی ایماژ

W ستاره جلد مجله Pop Issue نحوه کار با یک ستون ستون را می داند-این یکی از سبک های مورد علاقه او در هر فرش قرمز است. گارنر با یک لباس بدن برش زیرش ، همراه با فرهای طبیعی اش که آرایش کوتاه و براق چشم ها را پوشانده است ، مد لباس را تقویت کرده است.

تریسی الیس راس در بالنسیاگا

عکس توسط مایک کوپولا/گتی ایماژ

راس مشغول پوشیدن لباس باب و روپوش هندسی است؟ خوب ، این آسمانی است.

کایا گربر در فیلم Oscar de la Renta

عکس توسط تئو وارگو/گتی ایماژ

به ندرت می توان گربر را با لباس مجلسی دید – اما برای مت امسال ، این مدل می خواست چیز جدیدی را امتحان کند. گربر با همکاری طراحان اسکار د لا رنتا ، فرناندو گارسیا و لورا کیم ، الهام گرفته از بیانکا جگر در هالستون در مت گالای 1981 بود.

عکس از جف کراویتز/FilmMagic

عکس توسط آرتورو هولمز/MG21/گتی ایماژ

این را به Lorde بسپارید تا یک بیانیه اثبات کننده بیان کند. این نوازنده از نام تجاری مورد علاقه ساکنان منهتن پایین به گونه ای استفاده می کرد که قبلاً ندیده بودیم – با مهره های ظریف تزئین شده و با تاجی زیبا همراه شده بود.

اولیویا رودریگو در سنت لوران

عکس توسط آرتورو هولمز/MG21/گتی ایماژ

خوب 4 ساله ، اولیویا این ستاره در این عدد پر ، ضریب شیک را افزایش می دهد ، در حالی که به سن خود وفادار می ماند.

زوئه کراویتز در سنت لوران

عکس توسط جان شیرر/WireImage

کراویتز هرگز در لباسی خوش فرم و شیک لباس را از دست نمی دهد.

عکس توسط مایک کوپولا/گتی ایماژ

نمادی وارد گپ شده است. چه کسی دیگر می تواند این ظاهر زیبا از طراح 26 ساله بریتانیایی-آمریکایی هریس رید را که به دلیل استفاده از مایعات جنسیتی معروف است ، از بین ببرد؟

جاش اوکانر در دانهیل

عکس توسط آرتورو هولمز/MG21/گتی ایماژ

فارل ویلیامز و هلن لیسیچان در شانل اثر کارل لاگرفلد

عکس توسط دیمیتریوس کامبوریس/گتی ایماژ برای The Met Museum/Vogue

لطفاً به زوج هایی که در فکر پوشیدن لباس های هماهنگ هستند توجه کنید.

مایکل کوئل در بالنسیاگا

عکس توسط تئو وارگو/گتی ایماژ

کوئل با این ظاهر نیکلاس قسویر ، بدن را به سطح بعدی می رساند.

عکس توسط دیمیتریوس کامبوریس/گتی ایماژ برای The Met Museum/Vogue

کودک سبز (که ظاهرا نامش کودی است) به کنار ، ما به تعهد فرانک اوشن به میوکیا پرادا احترام می گذاریم.