از طریق این مجموعه ارائه میشود

این خودرو دارای آپشنهایی از جمله کمربند ایمنی سرنشین جلو و عقب، صندلی عقب تاشو، در باز کن صندوق عقب از داخل، گرم کن شیشه عقب، سیستم هشداردهنده وضعیت لنت ترمز، فرمان تلسکوپی قابل تنظیم شیشه بالابر برقی جلو و عقب، رینگ آلومینیومی اسپرت، آینههای جانبی برقی، چراغ مه شکن جلو و عقب، چراغ ترمز سوم، قفل ایمنی کودک، سنسور دنده عقب و ریموت کنترل روی سوییچ و… در صورتی که به دنبال قطعات یدکی لیفان X50 با کیفیت اصل هستید میتوانید سپر عقب، چراغ خطر عقب، سپر جلو، آینه بغل، چراغ جلو و مه شکن سپر عقب آن را از فروشگاههای نمایندگی تیکوما خریداری نمایید.

شرکت چین اتو یدک علاوه بر فروش قطعات اصلی و باکیفیت تمام قطعات خود را با قیمتی مناسب به مشتریان عرضه می کند. به طور کلی مجموعه لیفان چین ۱۵ محصول را طراحی و تولید مینماید که عبارتند از: ۵ کراس اور، ۴ مدل ون و وانت تجاری، ۲ مدل سدان، یک مدل استیشن واگن خانوادگی و ۳ خودروی تمام برقی. لیفان X60 از جمله قدیمی ترین محصولات خط تولید شرکت لیفان است که اولین کراس اور این برند نیز است. شاید بتوان خودرو را در گروه وسایل مصرفی دانست چرا که با گذشت زمان در اثر مصرف و استهلاک به دلایل مختلفی از جمله خرابی، ضربه، مشکلات فنی و یا تصادف اجزای آن دچار ناکارآمدی میگردد و نیازمند تعویض یا تعمیر لوازم یدکی لیفان تبریز است.

این سنسور با داشتن یک پایه خروجی می تواند اطلاعات مربوط به سرعت لحظه ای خودرو را بصورت پالس به ای سی یو “ecu” ارسال کند. حتما می دانید که در حال حاضر فروشگاه های اینترنتی بسیار زیادی در این حوزه فعالیت می کنند. خرید کردن از فروشگاه های اینترنتی در این زمینه نیز می تواند انتخاب بسیار خوبی برای شما باشد. خودرو لیفان بر خلاف ظاهر سبک دارای بیش از یک و نیم تن وزن است که علی رغم این وزن قدرت پیشرانه بسیار زیادی دارد.

لیفان X60 فاقد خطوط متعدد روی سپر و بدنه برای اغراق در حجم دهی بدنه است. اگر مالک یک خودرو لیفان ۶۲۰ هستید و برای تهیه قطعات یدکی آن چالش دارید میتوانید انواع لوازم یدکی چراغ جلو، چراغ خطر عقب، سپر جلو و سپر عقب لیفان ۶۲۰ را از شرکت فروش قطعات یدکی تیکوما تهیه نمایید. اگر شما هم مالک یک خودرو لیفان X60 هستید میتوانید لوازم یدکی مورد نیاز خود را از شرکت تیکوما خریداری نمایید.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد لوازم یدکی لیفان در اسلامشهر لطفا از صفحه ما بخواهید.