کیم کارداشیان اولین حضور تلویزیونی خود را در فصل دوازدهم «داستان ترسناک آمریکایی» خواهد داشت.

کیم کارداشیان بیش از 15 سال است که در تلویزیون های ما حضور داشته است، اما اکنون، او در حال خرید و فروش واقعیت فیلمنامه برای… خوب، یک فیلمنامه واقعی است. این زن 42 ساله به تازگی اعلام کرد که در فصل دوازدهم آینده بازی خواهد کرد داستان ترسناک آمریکایی در کنار سریال معمولی، اما رابرتز، تابستان امسال می آید.

کیم یکی از بزرگ‌ترین و درخشان‌ترین ستاره‌های تلویزیونی در جهان است و ما از استقبال او در AHS خانواده هالیوود ریپورتر. «اما و من از همکاری با این نیروی واقعی در فرهنگ هیجان‌زده هستیم. هالی فیفر یک نقش مفرح، شیک و در نهایت ترسناک به خصوص برای کیم نوشته است و این فصل جاه طلبانه است و شبیه هر چیزی است که تا به حال انجام داده ایم.

کارداشیان روز دوشنبه این خبر را در اینستاگرامش با یک تیزر ویدیویی به اشتراک گذاشت که از مشارکت خود و رابرتز و همچنین عنوان AHS فصل، ظریف. نسخه وحشتناک “Itsy Bitsy Spider” در پس‌زمینه ویدیو پخش می‌شود، همراه با صدای کودکان. این موسیقی اشاره ای به موضوع فصل است که برای اولین بار در تاریخ نمایش از منابع از پیش موجود الهام گرفته شده است. ظریف حداقل تا حدی بر اساس رمانی خواهد بود که به زودی منتشر خواهد شد شرایط ظریف، توسط نویسنده دانیل ولنتاین (که همچنین با نام های دانیل رولینز و دانیل وگا نویسندگی می کند). مطابق با THR، این کتاب “یک فیلم هیجان انگیز در مورد زنی است که متقاعد می شود که یک شخصیت شوم تمام تلاش خود را می کند تا مطمئن شود بارداری او هرگز اتفاق نمی افتد.” فرض بر این است که رابرتز و کارداشیان نقش دو شخصیت اصلی برجسته شده در خلاصه کتاب را بازی خواهند کرد، اما در حال حاضر جزئیات دیگری در مورد این فصل مخفی نگه داشته شده است.

این اولین حضور رسمی کارداشیان در عرصه بازیگری نخواهد بود. این ستاره رئالیتی در طول سال‌ها در پروژه‌های متعددی، چه به‌عنوان خود و چه به‌عنوان شخصیت‌های تخیلی، نقش آفرینی کرده است. با این حال، این اولین نقش مهم او خواهد بود و اگر همه چیز به خوبی پیش برود، می تواند دوران بازیگری جدیدی را برای ستاره آغاز کند. در سال 2015، لیدی گاگا اولین بازی اصلی خود را در نقش The Countess انجام داد داستان ترسناک آمریکایی: هتل. چهار سال بعد، او برای بازی در نقش الی در نامزد جایزه اسکار شد ستاره ای متولد شده است.

این بدان معنا نیست که باید منتظر حضور کارداشیان در اسکار 2027 باشیم. در حالی که مدیر عامل Skims بر هنر تصویر ثابت در اینستاگرام تسلط دارد، هیئت منصفه هنوز در مورد اینکه او چگونه آن را به کار شخصیت واقعی تبدیل کند، نمی‌داند. با این حال، ظاهرا مورفی امید زیادی به این بازیگر دارد. مطابق با THR، تهیه کننده تحت تاثیر کنسرت میزبانی کارداشیان قرار گرفت شنبه شب زنده در سال 2021، و آنها شروع به بحث در مورد امکان او برای اولین فیلمنامه تلویزیونی خود در تابستان گذشته کردند. البته، کارداشیان در قلب یک تاجر است و این حرکت در رابطه با رو به رشد او با دیزنی نیز منطقی است. AHS ارتباط قوی با دو ملک دیزنی دارد – پخش در FX و پخش در Hulu، که اتفاقاً خانه نمایش واقعی او نیز هست.