کوتور کن السا هاسک از بدنش می افتاد

در حالی که یک نقص در کمد لباس ممکن است بدترین کابوس هر کسی باشد، چه برسد به فرش قرمز کن، اما مدل لباس السا هاسک ثابت کرد که همه آنها بد نیستند. بله، اشتباهات سبک گاهی اجتناب ناپذیر است – خوشبختانه برای هاسک، لباس ضد جاذبه او در واقع به نظر می رسد که انگار در حال افتادن از بدن است.

برای اولین نمایش یک شور و شوق دودین بوفانت، هاسک یک لباس مجلسی مدل Viktor & Rolf پوشیده بود که یک لباس توری کمی خمیده روی یک کرست برهنه پوشیده شده بود. گروه آبی پودری اولین بار در طول کلکسیون مد این برند در بهار/تابستان 2023 روی باند فرودگاه ظاهر شد.

مدل لباس بهار/تابستان 2023 Viktor & Rolf.

جیوانی جیانونی/WWD/گتی ایماژ

سمیر حسین/WireImage/Getty Images

در حالی که طراحان Viktor Horsting و Rolf Snoeren برای طراحی‌های سورئال و گاهی عجیب و غریب شناخته شده‌اند، آخرین فعالیت‌های مد روز آنها این حس را به سطح دیگری رساند. همراه با لباس بدون بند هاسک، مجموعه‌های دیگری هم به اندازه ابعاد وجود داشت (برخی آنقدر بزرگ که مدل‌ها باید از طریق گوشی‌ها روی باند فرودگاه هدایت می‌شدند). اسنورن گفت: «این یک برداشت پوچ از کلیشه لباس مجلسی مد لباس است. ووگ باند الهام بخش پشت مجموعه.

اگرچه این مجموعه در رسانه های اجتماعی توجه زیادی را به خود جلب کرد و حتی چند میم را برانگیخت، اما به نظر می رسد هاسک اولین ستاره ای است که یکی از قطعات آن را روی فرش قرمز پوشیده است. که با توجه به ویروسی بودن مجموعه و تاثیری که این طرح ها بر صحنه بزرگ می گذارند، شگفت آور است.

اما با توجه به بزرگی برخی از این خلاقیت ها، ممکن است در واقع حمل و نقل آنها بسیار دشوار باشد. روی فرش، هاسک اجازه داد که لباس بیشتر حرف بزند – او با یک گردنبند الماس مسیکا و انگشتر و پاشنه‌های بنددار تزئین کرد.

دومینیک شاریو/WireImage/Getty Images

مدل لباس Viktor & Rolf بهار/تابستان 2023.

جیوانی جیانونی/WWD/گتی ایماژ

این مدل سوئدی در تمام دوران حرفه‌ای خود یکی از اعضای اصلی فرش قرمز کن بوده است و ظاهری رمانتیک و بعضاً پرمخاطره شبیه به آنچه امسال پوشیده بود، داشت. در سال 2019، او یک لباس مجلسی پردار و کم ارتفاع آلبرتا فرتی را برای اولین نمایش به تن کرد. سیبیل.

سه سال بعد، او دوباره در یک باند دیگر درخشید – این بار، لباس تمام صورتی والنتینو (از مجموعه پاییز/زمستان 2022 این برند) که با دستکش‌های اپرا و یک قطار دراماتیک تکمیل شد.

استفان کاردیناله – Corbis/Corbis Entertainment/Getty Images
سمیر حسین/WireImage/Getty Images