کریستن استوارت در لباس مراسم Met Gala و به افتخار کارل لاگرفلد

بیش از یک دهه پیش، کریستن استوارت با کارل لاگرفلد صمیمی شد و کارل لاگرفلد او را به عنوان یکی از موزه های خود پذیرفت و در نهایت او را به عنوان سفیر شانل منصوب کرد – نقشی که او از سال 2013 بر عهده داشت. همین رابطه بود که باعث شد مراسم مت گالا در سال 2023 به افتخار برگزار شود. طراح فقید، بسیار بیشتر از یک رویداد فرش قرمز دیگر برای بازیگر نامزد اسکار.

به منظور ادای احترام به لاگرفلد، استوارت کت و شلواری را انتخاب کرد که از اولین باری که در سال 2016 به باند نمایش کروز Chanel در کوبا رسید، به آن فکر می کرد. کراوات مشکی و شلوار گاباردین مشکی، استوارت آن را با یک کمربند که دارای مزونCهای به هم پیوسته معروف. برای زیبایی ظاهری، او با آرایشگر جیلیان دمپسی و آرایشگر آدیر ابیل در یک استایل آندروژنی همکاری کرد که لاگرفلد را فراتر از سطح طناب خوانی مورد احترام قرار داد.

آبرگل در مورد اینکه تاثیر لاگرفلد چگونه موهای ژولیده کوتاه او را نشان داد، گفت: «ما در مورد تأثیر او بر ما به عنوان یک خانواده کاری و آثار باقی مانده او در زندگی ما بحث می کردیم. او می گوید: «غذای آماده این بود که او چقدر سریع بود. چقدر کارش بدون هنر بود. می خواستیم لحظه ای از زمان را به تصویر بکشیم. دنیا احساس می کند که آماده است چشمانش را باز کند و نقابش را از سر ببرد. امروز کمتر انجام دادن داستان کامل تری به نظر می رسد.»

در اینجا، به قول خودش، استوارت درباره نحوه ورودش به گروهش برای بزرگ‌ترین شب مد بحث می‌کند و خاطراتش از لاگرفلد را به اشتراک می‌گذارد.

از چه سه صفت برای توصیف کارل لاگرفلد استفاده می کنید؟

عزیزم. دانشمند. دارای ذوق هنری.

از اولین دیدارتان با او بگویید؟

من او را در یک عکس، در یک کافه در پاریس، در حال تیراندازی با ماریو تستینو ملاقات کردم. دست های قوی و صدای ملایمش را در گوشم به یاد می آورم که با احتیاط به همه اطرافیانمان نیاز داشت. ایجاد حباب در اطراف ما برای کسی که با درجه و احترام او بود، من از انسانیت آسان او شگفت زده شدم. او به من اجازه ورود داد. دنیای او، وقتی به اشتراک گذاشته می شود، به طور غیرمنتظره ای گرم است. عشق او به کار، هنر، مردم، فرهنگ، زیبایی بسیار عمیق، بسیار گسترده، بسیار رشک‌انگیز، بسیار مسری بود.

بهترین خاطره شما با کارل چیست؟

اولین کمپینی که ما برای پاریس-دالاس ساختیم، زمانی بود که من واقعاً وقتم را با کارل سپری کردم. از بین تمام افرادی که من توسط آنها “تیراندازی” شده ام، از بین همه افرادی که با آنها عکس گرفته ام، او باید یکی از آنها باشد، اگر نه را بی نظیرترین چشمی که تا به حال یک لحظه قاب شده را با من یخ زده است. او دقیقاً می دانست که چه زمانی «یک لحظه» را دید. او سوال و کنترل نمی کرد، او تسهیل می کرد و اسیر می کرد و سریع انجام می شد. من همیشه می گویم اتفاقات خوب سریع اتفاق می افتد. کار کردن با او مثل یک خانواده بود. من همیشه احساس می کردم واقعاً توسط کارل دیده می شود. و من او را به عنوان یک زن بسیار جوان ملاقات کردم. بنابراین این یک سخاوت بود. من هنوز برای آن و خاطره آن بسیار سپاسگزارم.

استوارت با سوفیا کاپولا.

با حسن نیت از Chanel

ظاهری که در مت گالا به تن کردید برای شانل چگونه است؟

کارل همیشه چند مدل لباس مردانه طراحی می‌کرد که تا انتها ظاهر می‌شدند. من همیشه از این موضوع سرگرم و هیجان زده بودم. بادیگاردهای داغ او به نظر می رسید. واقعا سرگرم کننده بود. من فکر می کنم این نشانه ای عالی برای عشق او به یقه بلند و کراوات مشکی است. وقتی ظاهری که انتخاب کردم در نمایشگاه کروز در کوبا به نمایش درآمد، در واقع مجبور شدم به جای آن به Met Ball بروم و یادم می‌آید که بسیار حسود بودم و عاشق آن کت و شلوار بودم. پوشیدن آن در Met یک دایره کامل بود [moment].

به اشتراک گذاشتن این لحظه از جشن مت گالا کارل با ویرجینی ویار چه حسی داشت؟

داستان عاشقانه و ازدواج کاری که بین آنها شاهد بودم بسیار دردناک است. او را خیلی دوست دارد. احترام و درک عمیق وقتی در مورد او صحبت می کند، قابل لمس و فیزیکی است. افتخار داشتم که شب را با او تقسیم کنم.

نگاه زیبایی را دریافت کنید