کتاب جدید سوفیا کاپولا نگاهی اجمالی به ذهن او دارد

مانند بسیاری از هنرمندان، سوفیا کاپولا به آرامی مجموعه‌ای از اتفاقات سال‌های فیلم‌سازی خود را جمع‌آوری می‌کند که پس از بررسی دقیق‌تر، ارزش ماندگاری داشته است. خوشبختانه برای لشکر هوادارانش، او دفترچه یادداشت شخصی خود را برای نسخه آینده ارائه می کند. سوفیا کاپولا آرشیو: 1992-2023-نگاهی صمیمی به الهامات، آثار هنری، و موزهای او، از جمله همکاران مکرر او ال فانینگ و کرستن دانست.

بایگانی کل زندگی حرفه ای کاپولا در فیلم را پوشش می دهد و یک مسیر از آن را ترسیم می کند خودکشی های ویرجین (1999) از طریق گمشده در ترجمه (2003) و ماری آنتوانت (2006)، به فریب خوردگان (2017) و آینده او پریسیلا (پاییز 2023)، که سال های اولیه پریسیلا پریسلی در گریسلند را بررسی خواهد کرد. مجموعه شخصی او از عکس‌ها، کلاژهای مرجع، متن‌های حاشیه‌نویسی شده، جلد مجلات و دیگر لحظاتی که قبلاً دیده نشده‌اند از پشت صحنه هر هشت فیلم او، بایگانی نگاهی عمیقاً صمیمی به ذهن خلاق کارگردان ارائه می دهد.

علاوه بر این، این کتاب دارای یک مصاحبه گسترده با W خود لین هیرشبرگ. در سال 2021، کاپولا، که دومین زن برنده بهترین کارگردانی در جشنواره فیلم کن است، با هیرشبرگ در مورد برخی از الهامات او برای شماره کارگردانان سالانه W’s صحبت کرد. او به یاد می آورد که در کودکی مجلات را ورق می زد و به سمت «میزبانان جامعه که در محیط های پر زرق و برق خود، با آن دامن های لباس مجلسی ژست می گرفتند، جذب می شد». این زیبایی شناسی است که در بسیاری از کارهای او با دقت ساخته شده است – و به افتخار او به یک پایه اصلی در فیدهای Tumblr و تابلوهای Pinterest تبدیل شده است. با بایگانی، طرفداران اکنون یک برش تازه از تصاویر برای پر کردن تابلوهای خلق و خوی خود خواهند داشت.

جیسون شوارتزمن و کرستن دانست در صحنه فیلمبرداری ماری آنتوانت

عکس اعتبار اندرو دوربان / با حسن نیت از MACK

منظره ای از مجموعه ماری آنتوانت

عکس اعتبار اندرو دوربان / با حسن نیت از MACK

سوفیا کاپولا و کرستن دانست

عکس اعتبار اندرو دوربان / با حسن نیت از MACK

پاریس هیلتون و اما واتسون از مجموعه حلقه بلینگ

عکس اعتبار اندرو دوربان / با حسن نیت از MACK

کاپولا گفت: «من دوست دارم هنرمندان را در فضاهای خلاقانه‌شان ببینم، بنابراین برای من این کتاب مانند نزدیک‌ترین نسخه بازدید از دفترم و دیدن همه چیزهایی است که دور میزم انباشته شده‌اند. ووگ. من متوجه شدم که اگر به یک فیلمساز خاص علاقه داشته باشم، علاقه مند به دیدن همه آن چیزهای مهم در پشت صحنه هستم.»

بایگانی در سپتامبر توسط کتاب MACK منتشر خواهد شد و از هم اکنون قابل پیش خرید است.