کایا گربر یک دیسکو دیسکو در شام سلین کن است

کایا گربر ممکن است روی فرش قرمز جشنواره فیلم کن نرفته باشد (حداقل هنوز)، اما این مدل بسیار در شهر است و با این وجود ظاهری زیبا دارد. روز دوشنبه، گربر در ضیافت شامی که هدی اسلیمان برای سلین میزبانی کرد، شرکت کرد و به بخشی از یک دیوای دیسکو دهه 70 نگاه کرد، که آماده سوار شدن بر اسب در استودیو 54 بود.

شام در هتل دو کپ-ادن-روک، فقط چند مایل پایین تر از زمین جشنواره برگزار شد. بت اولین نمایش در همان زمان انجام می شد. برای مراسم سلین، گربر لباسی از مجموعه زمستانی 2023 این برند را پوشید، یک عدد پولک نقره ای با الهام از دیسکو، با یقه کوتاه و برش روی نیم تنه. مدل لباس را بسیار شبیه به آنچه که در ماه دسامبر در باند فرودگاه ارائه شد، با یک ژاکت خز سفید و یک جفت عینک آفتابی سلین طراحی کرد.

سال گذشته در این زمان، گربر اولین حضور خود را در جشنواره فیلم کن انجام داد و در اولین اکران فیلم شرکت کرد. الویس در حمایت از دوست پسرش، آستین باتلر. البته، این مدل برای لحظه‌ای بزرگ، سلین را پوشید، و با لباسی براق قرمز رنگ و موهایش را به شکلی بادگیر جمع کرده روی فرش قرمز راه رفت.

مشخص نیست که گربر قبل از پایان هفته به محوطه جشنواره راه پیدا کند و بار دیگر روی فرش قرمز راه برود. باتلر امسال هیچ فیلمی برای اکران ندارد، و در حالی که گربر خودش پا به عرصه بازیگری گذاشته است، فیلم او در حال حاضر در جشنواره های نزدیک به خانه نمایش داده می شود، مانند SXSW، جایی که در آینده پایین در ماه مارس آغاز به کار کرد. البته، به نظر می رسد که مدل ها همیشه در کن مورد استقبال قرار می گیرند، بنابراین امیدواریم در چند روز آینده حداقل یک لحظه گربر بیشتر داشته باشیم.