پشت صحنه با شارون استون در اولین ملاقات او در گالا

اگر می توان شارون استون را باور کرد ، او تا زمانی که چند ساعت قبل از روی فرش قرمز مت گالا دوشنبه شب قدم گذاشت ، “جانور مویی” بود. او بعد از ظهر به من می گوید: “من با خدمه خرابکار هستم ، در آستانه تمام شدن مراحل آماده سازی هستم.” به نوعی ، این همه برای استون جدید است. او هرگز در اسراف شرکت نکرده است – (“بله ، واقعاً – پس از 100 سال فعالیت”) – و هرگز از ظاهر روزمره تام براون استفاده نکرده است ، چه برسد به یکی از شاهکارهای او. حتی glam تمام عیار برای این بازیگر جدید است. او می گوید: “من بسیار آن دختری هستم که بلند می شود و صورتم را با آب می شست و فقط هر چیزی را که در آنجا است می اندازد.” قبل از آنچه روز قبل به طور واقعی به نظر می رسید چهره ای تغییر می کند ، تنها متخصص مراقبت از پوست در زندگی او “یک مرد یهودی ارتدوکس بود که برای بررسی خال های خود به آنجا می رفتم.”

استون همه اینها را بدون هیچ گونه نگرانی یا لرزش به من می گوید: او کاملاً برای سوار شدن آماده است. او می گوید: “من درباره نقش خود در این نمایش زیبا از مت بال بسیار علاقه مند هستم.” “من از طرفداران دیانا وریلند و همه چیزهایی هستم که او به ارمغان آورد – همه سبک او ، انگیزه ، ظرافت ، سلیقه او – و من دوست دارم که او این را ایجاد کرده است.” استون سرانجام با خیاطی “احساسی” براون ، شب را بسیار بهتر می کند. او می گوید: “من فکر می کنم در این زمان ، زنان واقعاً خیاطی را دوست دارند و نیاز دارند.” “ما نمی توانیم همیشه با لباس بدویم ، می دانید؟ گاهی اوقات ما واقعاً نیاز داریم مانند یک خانم وارد خانه شویم ، مانند یک مرد بیرون برویم. “

سنگ به معنای آن قسمت آخر به معنای واقعی کلمه است. و در حالی که او “چیز زیادی به او نگفت” در مورد آنچه که در ذهن داشت ، براون کاملاً متوجه شد: او برای ورود 63 ساله یک لباس و کت و شلواری برای خروج او تهیه کرد. او می گوید: “مهم این بود که او احساس راحتی و کلاسیک می کرد.” Wبه شارون بینش خود را از طریق شخصیت خود به تصویر کشید. ” به عبارت دیگر ، او این کار را به او واگذار کرد ، با این اطمینان که دیدگاه او نیز برای او خواهد بود. از ابتدا ، او احساس “کیسمت” کار با خانواده تام براون را داشت ، تا حدی به این دلیل که دو نفر از اعضای آن نام خواهر و برادر خود را به اشتراک می گذارند.

اساس رابطه آنها – لباس مت گالای استون – با خانواده نیز ارتباط دارد. دلیل اینکه او از ابتدا لباس عاشقانه مشکی را که براون در ذهن داشت “دوست داشت و به آن احترام می گذاشت” این بود که این لباس بر اساس کت و شلواری بود که مادرش برنیس در دهه 60 می پوشید. استون در مورد لباس مشکی مشبک تا کف می گوید: “این ادای احترام به او و کل دوره کندی است ، که من آن را بسیار دیدنی می بینم.” -فقط موحر این لباس با یک شنل مشکی متناسب با استون به گونه ای پوشیده شده بود که هر طراح دیگری برای ورود او به عقب فکر می کرد. او به اندازه کافی ژست گرفت تا به نظر برسد که در یک غلاف بدون بازو ظاهر شده است ، سپس – به شیوه کلاسیک مت گالا – آن را به طور چشمگیری روی زمین انداخت. این ممکن است برای اولین بار استون در این رویداد باشد ، اما قطعاً این اولین سوارکاری او نیست: او رونمایی بزرگ را کاملاً اجرا کرد و در حالی که تماشاگران تشویق می کردند ، برای دور دوم عکس ها ظاهر شد.

دلیلی وجود دارد که استون این مت گالا را برای اولین بار انتخاب کرد. از نظر او ، ترکیب موضوع “در آمریکا: واژه نامه ای از مد” و زمان سال ، درست پس از 11 سپتامبر ، بسیار معنی دار بود تا از بین برود. او می گوید: “من واقعاً مفتخرم که می توانم بخشی از اعتراف به اینکه ما چقدر عاشق آمریکا هستیم و احساس درد و رنج می کنیم را احساس کنم.” استون ، که خود را در حمایت از واکسیناسیون “بسیار صریح” توصیف می کند ، نمی تواند از سیاست کاملاً واکسینه شده فقط برای شرکت کنندگان در این رویداد قدردانی کند. این نوع محیطی است که او خستگی ناپذیر در هالیوود به دنبال آن بوده است – گاهی به ضرر خود او. اصرار او بر روی مجموعه ای کاملاً واکسینه شده به تازگی برای او شغلی “بسیار مهم” به دنبال داشته است.

در حالی که برخی پیش بینی کرده بودند استون هرگز دیگر با شرط واکسن در قرارداد کار نخواهد کرد ، اما در واقع ممکن است او را به بزرگترین فرد در شهر تبدیل کند. مدیر یکی از جدیدترین پروژه های Netflix اخیراً از او برای استفاده از اهرم قدرت تشکر کرد ، زیرا همیشه می خواست یک مجموعه کاملاً واکسینه شده داشته باشد. سرپرستان استودیو و شبکه های مختلف نیز همین کار را شروع کرده اند. هرچند در حال حاضر ، استون بر نگارش رمان خود تمرکز کرده است – چیزی که او به طرز محسوسی از آن هیجان زده است ، و این به دنبال خاطرات موفقیت آمیز او در اوایل سال جاری منتشر می شود. در واقع ، پس از مت گالا ، او بقیه وقت خود را در شهر نیویورک با ملاقات با ناشران کتاب می گذراند.

زمان در حال سپری شدن است ، و وقفه های ملایمی از تیم آرایش و موی استون به وجود آمده است که من معتقدم توصیف کننده “حیوان مویی” حتی برای او مضحک به نظر می رسد. ناگهان متوجه می شوم که در طول تماس عرق کرده ام ، زیرا AC را برای ضبط آن خاموش کرده ام. اگر من شلوارک می پوشیدم و ثابت می نشستم ، آیا استون نگران این نیست که خود را در لایه هایی از موهای منجوق دار در یک روز 86 درجه زورآلود غوطه ور کند؟ پاسخ ، فوراً ارائه می شود ، نه منفی است. او می گوید: “می دانی ، من نگران هیچ چیزی نیستم.” “من می دانم که نگرانی یک فعالیت بی فایده است.”