همه نوزادان مشهور متولد 2023

در روزگار رسانه‌های اجتماعی، وقتی یک سلبریتی به دنیا می‌آید، باید راهی برای تایید عمومی آن پیدا کند. آیا آنها به طور کامل از موضوع a la Blake Lively اجتناب خواهند کرد یا شاید بلافاصله چهره کودک را مانند Keke Palmer پست کنند؟ شاید، آنها بارداری را به طور کامل پنهان کنند، در رگ رایلی کیو. گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد، اما مهم نیست که چگونه اخبار را فاش می‌کنند (یا نه)، ما همه نوزادان متولد شده در سال 2023 را پیگیری می‌کنیم. بنابراین، اینجا را بررسی کنید تا از جدیدترین‌ها مطلع شوید. بسته های شادی

هیلاری سوانک و فیلیپ اشنایدر

سوانک و همسر کارآفرینش، فیلیپ اشنایدر، با اعلام این خبر در روز عید پاک، از دوقلوها، یک پسر و یک دختر استقبال کردند. «آسان نبود. اما پسر (و دختر!) ارزشش را داشت. سوانک از این فرصت استفاده کرد و عید پاک را به دنبال کنندگانش تبریک گفت و به اشتراک گذاشت که “از بهشت ​​پاک پست می گذارد.”

سوانک و اشنایدر پس از دو سال رابطه در سال 2018 ازدواج کردند. در اکتبر 2022، این بازیگر باردار شدن خود را در تاریخ اعلام کرد صبح بخیر آمریکا. او در این برنامه گفت: “این چیزی است که برای مدت طولانی می خواستم و چیز بعدی من این است که مادر شوم.”

یاسمین توکس و خوان دیوید بوررو

ویکتوریا توکس، فرشته سابق ویکتوریا سیکرت و همسرش، خوان دیوید بوررو، مدیر فنی باهوشش، به اولین فرزندشان خوش آمد گفتند. توکس در اینستاگرام فاش کرد که در 23 فوریه به فرزندی به نام میا ویکتوریا خوش آمد گفت.

توکس و بوررو در یک مراسم مفصل در اکوادور بومی داماد در سال 2021 با هم ازدواج کردند و حدود یک سال بعد اعلام کردند که انتظار دارند. این زوج به مدت چهار سال با هم قرار داشتند که بوررو، که در اسنپ چت در کنار همسر میراندا کر، ایوان اشپیگل کار می کند، در سال 2020 از طریق پهپاد خواستگاری کرد.

کیک پالمر و داریوش جکسون

کیک پالمر از اینکه کودکش را تنها 48 ساعت پس از ورود به دنیا با دنیا به اشتراک گذاشت، بسیار خوشحال بود. او در پست اینستاگرام خود نقل کرد: «من دنیا را از پسرم پنهان نمی کنم، من پسرم را از دنیا پنهان می کنم. اسلاید.” و او دروغ نمی گفت، چند کلیک لئودیس را نشان داد "لئو" آندرلتون جکسون، که این بازیگر با دوست پسرش، داریوش در اواخر فوریه از او استقبال کرد.

بلیک لایولی و رایان رینولدز

در حالی که بلیک لایولی و رایان رینولدز هنوز به طور رسمی تولد چهارمین فرزند خود را اعلام نکرده اند، پست اخیر آنها در اینستاگرام بسیار حکایت دارد. در روز یکشنبه سوپر بول، لایولی عکسی را با رینولدز و مادرش به اشتراک گذاشت، بدون اینکه برجستگی نوزادی در آن دیده شود، و بسیاری آن را تاییدی بر تولد فرزندشان می‌دانستند. در حال حاضر، نام یا جنسیت جدیدترین اضافه شده آنها را نمی دانیم.

آدام لوین و بهاتی پرینسلو

آدام لوین و بهاتی پرینسلو پس از یک بارداری پر از جنجال، در ماه ژانویه به سومین فرزند مشترکشان خوش آمد گفتند. در سپتامبر 2022، زنی جلو آمد و گفت که حدود یک سال است که با خواننده Maroon 5 صحبت می کند. لوین بعداً اعتراف کرد که «از قضاوت ضعیفی استفاده کرده است» اما «رابطه‌ای با هم نداشته است».

پاریس هیلتون و کارتر ریم

پاریس هیلتون با انتشار یک اطلاعیه تولد در اینستاگرام در اواخر ژانویه، عموم را شگفت زده کرد. این فرد اجتماعی و شوهرش مخفیانه از یک فرزند از طریق جانشین پذیرایی کردند، اما تصمیم گرفتند این خبر را تا پس از تولد او فاش نکنند. از آن زمان، هیلتون با جزئیات بیشتر، چهره و نام پسرش (فنیکس بارون هیلتون ریم) را در اینستاگرام به نمایش گذاشته است.

رایلی کیو و بن اسمیت-پیترسن

ما در واقع نمی دانیم که آیا دختر رایلی کیو در سال 2023 به دنیا آمده است یا نه. تنها دلیلی که می دانیم این بازیگر اصلاً به فرزندی خوش آمد این است که شوهرش در مراسم یادبود لیزا ماری پریسلی در مورد آن صحبت کرد.

کریسی تیگن و جان لجند

جان لجند در کنسرت خود در 13 ژانویه اعلام کرد که او و کریسی تیگن اوایل همان روز به فرزند سوم خود، دختری به نام استی ماکسین، خوش آمد گفتند.