هر آنچه در مورد “Rosebushpruning”، درام کریستن استوارت و ال فانینگ می دانیم

کریستن استوارت، جاش اوکانر و ال فانینگ قرار است در یک درام روانشناختی آینده ایفای نقش کنند. هرس گل رز. اگرچه در حال حاضر اطلاعات زیادی از این فیلم در دست نیست، اما قرار است کریم عینوز آن را کارگردانی کند و فیلمنامه ای از افتیمیس فیلیپو، فیلمنامه نویس یونانی را دنبال کند. کارگردان برزیلی که فیلمش فایربرند با بازی جود لاو و آلیشیا ویکاندر در جشنواره فیلم کن امسال موج زد و به خاطر ویژگی‌های دراماتیک و سبک هنری‌اش معروف است. این فیلم اولین باری است که استوارت، اوکانر و فانینگ در یک پروژه با هم ظاهر شده‌اند، اگرچه همه آنها اخیراً در تولیدات اصلی با نقش‌هایی در اسپنسر، تاج، و بزرگ، به ترتیب. در اینجا همه چیزهایی است که ما در مورد آن می دانیم هرس گل رز تا حالا.

چیست هرس گل رز در باره؟

فیلمنامه فیلیپو برگرفته از عناصری از فیلم ایتالیایی 1965 است مشت در جیب توسط کارگردان مارکو بلوکیو. اگرچه اطلاعات کمی در مورد طرح هرس گل رزالهام‌بخش ایتالیایی آن مردی صرعی را دنبال می‌کند که نقشه قتل خانواده ناکارآمد خود را می‌کشد—بنابراین ما انتظار داریم تاریک، دراماتیک و شدید باشد.

اولین بازی شگفت انگیز مارکو بلوکیو، مشت در جیبآینوز توضیح داد که بیش از 50 سال پیش اکران شد و تأثیر زیادی بر سینمای ایتالیا و داستان سرایی آن زمان گذاشت. “من از همکاری با افتیمیس فیلیپو برای بازدید مجدد از این اثر نمادین برای خلق تمثیلی معاصر در مورد مرگ خانواده سنتی پدرسالار هیجان زده هستم – که امیدوارم به همان اندازه تاثیرگذار و تحریک کننده باشد.”

نسخه اصلی پس از اکران با بحث‌هایی مواجه شد، اما اکنون به عنوان نقطه عطفی در سینمای ایتالیا به حساب می‌آید. بلوکیو در 83 سالگی هنوز فعال است. آخرین فیلم او، ربوده شدهدیروز در جشنواره کن به نمایش درآمد.

چه کسی در گروه بازیگران است هرس گل رز?

در حال حاضر، تنها نام های تایید شده در این فیلم، استوارت، اوکانر و فانینگ هستند.

کی خواهد شد هرس گل رز منتشر می شود؟

هرس گل رز تولید در بهار 2024 آغاز می شود و در حال حاضر تاریخ انتشار ندارد.