نائومی کمپبل در جشن تولد ۵۳ سالگی خود با لباسی براق حیرت زده شد

در حالی که نائومی کمپبل ممکن است سه بار در هفته گذشته فرش قرمز کن را زیبا کرده باشد، رویداد اصلی واقعی ماه های این سوپر مدل افسانه ای باید جشن تولد 53 سالگی او باشد. در میان یک شب شلوغ از اولین نمایش ها و رویدادها، قدرت ستاره کمپبل برخی از بزرگ ترین نام ها را در مد، ورزش و امور بشردوستانه به خود جلب کرد.

این شب توسط Hugo Boss و مدیر عامل آن دانیل گریدر (Daniel Grieder) برگزار شد (کمپبل همچنین سفیر این برند است). و سوپرمدل مطمئناً می‌داند که چگونه یک مهمانی برگزار کند – علاوه بر لیست مهمانان حسادت‌انگیز، او یک لباس شیک در میانه راه و دو رویداد جداگانه تغییر داد.

دیوید ام. بنت/ دیو بنت/ گتی ایماژ برای HUGO BOSS

این شب با یک شام صمیمی با حضور همکاران کمپبل، صاحبان صنعت، و دوستانی مانند ریکاردو تیسی، ایرینا شایک، ادوارد انینفول، کالین کپرنیک و هلنا کریستنسن آغاز شد. خدمه پر زرق و برق سپس راه خود را به یک پس پارتی در یک ویلای خصوصی در همان نزدیکی رساندند تا شب را به پایان برسانند.

لباس انتخابی کمپبل برای جشن تولدش، لباس طلایی هوگو باس بود. این مجموعه تا کف با گلدوزی سراسری و یک قطار پر دراماتیک برجسته شده بود. او ظاهر را با جواهرات عجیب و غریب Chopard تزئین کرد (او همچنین قطعاتی از آنها را روی فرش قرمز پوشید).

نیلم گیل، ریکاردو تیسی، هلنا کریستنسن، نائومی کمبل، ادوارد انینفول، عفف جنیفن، ایرینا شایک و استلا مکسول

دیوید ام. بنت/ دیو بنت/ گتی ایماژ برای HUGO BOSS

در حالی که ظاهر اول او مطمئناً چشم نواز بود، تغییر لباس بعدی کمپبل کم‌رنگ‌تر شد – او یک لباس ستون دار سفید ساده را برای تکمیل شب پر از جشن انتخاب کرد.

هفته شلوغی برای کمپبل بوده است. هنگامی که در شهر بود، او در اولین نمایش برای ژان دوبارقاتلان ماه گل، و دختر کوچولو آبی. او البته لحظات مهمی در سبک شنل، والنتینو و سلین داشت.

نائومی کمبل و محمد الترکی

دیوید ام. بنت/ دیو بنت/ گتی ایماژ برای HUGO BOSS