میم‌های «پادام پادام» کایلی مینوگ، توییتر را اشغال کرده‌اند

زیرمجموعه خاصی از افراد به شما می گویند که هر تک آهنگ کایلی مینوگ یک باپ تایید شده است. و معمولا حق با آنهاست. حتی اگر موفقیت پایدار در آمریکا از او دور شده باشد، شاهزاده خانم پاپ استرالیایی شجره نامه بی نظیری در بیرون زدن کرم های گوش دارد. بنابراین شنیدن “وای، این آهنگ کایلی مینوگ جذاب است” ممکن است به عنوان چیزی غیرعادی ثبت نشود. با این حال، مینوگ در سن 54 سالگی ممکن است جذاب ترین آهنگ را در تمام دوران حرفه ای خود و سال جاری منتشر کند. “Padam Padam”، تک آهنگ اصلی شانزدهمین آلبوم استودیویی آینده او تنش، تقریباً تهدیدآمیز است در روشی که می تواند در مغز شما نفوذ کند. مینوگ در اولین بیت ترانه می گوید: «تمام آخر هفته در سرت خواهم بود» و منظورش همین است. در سومین گوش دادن، آن آهنگ قبلاً وارد شده است، یک کشو در کمد شما آورده و یک مسواک اضافی در کابینت داروی شما باقی گذاشته است.

«Padam Padam» از زمان انتشارش تا کنون در 5 چارت برتر جهانی iTunes باقی مانده است و در حال آماده شدن برای اولین حضور او در بریتانیا در نزدیک به یک دهه اخیر است. این ویدیو که مینوگ را با لباس قرمز روشن سفارشی Mugler نشان می‌دهد، در عرض پنج روز پس از انتشار دو میلیون بازدیدکننده دارد.

گویی مینوگ پتانسیل این آهنگ را حس می کند، به طور فعال در حال تبلیغ در آمریکا است، سرزمینی که دو دهه پیش آخرین بازدید او از 40 آهنگ برتر در آن رخ داد. او این آهنگ را در آخر هفته در فینال فصل اجرا کرد و با آهنگ پرطرفدار و پرطرفدار خود “Can’t Get You Out of My Head” ترکیب شد. اسطوره آمریکایی.

با این حال، شاید بهترین شواهد از ویروسی بودن این آهنگ در توییتر باشد، جایی که در چند روز گذشته جدول زمانی اشباع شده است و میم‌های تقریباً بی‌معنی به این واقعیت که وقتی عبارت «پادام، پادام» را در ذهنتان می‌بینید، وجود دارد. راهی برای بیرون آوردنش نیست در اینجا بهترین میم ها و واکنش ها به جدیدترین آهنگ مینوگ.