مدل Anok Yai با ظاهری بی‌نظیر از مدل خارج از وظیفه بیرون می‌آید

تنها چیزی که بهتر از یک سوپر مدل کاملاً ارائه در مت گالا این است که یک سوپر مدل ظاهر موفق فرش قرمز را با ظاهری به همان اندازه افسانه‌ای (و در عین حال خیلی معمولی‌تر) به سبک خیابانی دنبال کند. صبح روز سه شنبه، W ستاره جلد پنجاهمین سالگرد، Anok Yai، در حال خروج از هتل خود در شهر نیویورک دیده شد که بسیار شیک است، حتی با شلوار ورزشی.

به نظر می‌رسد که پاپاراتزی‌ها یای را در راه رفتن به فرودگاه دستگیر کرده‌اند، زیرا او احتمالاً پس از رویداد دوشنبه شب به بریتانیا برمی‌گردد. این دختر 25 ساله در خیابان ظاهر شد، در حالی که فقط یک مدل خارج از وظیفه می توانست آن را بکشد، و او این کار را انجام داد. یای یک شلوار ورزشی Jehucal قهوه‌ای پوشیده بود که بند‌های بند شلوار مشکی‌اش از کمربند بیرون آمده بود. در بالا، او یک تاپ فوق العاده برش خورده به رنگ قهوه ای روشن تر پوشیده بود. این اضافه شدن کت خز سفید و قهوه‌ای بود که در رأس این لباس غیر معمولی قرار گرفت، اما آن را بسیار قابل توجه کرد و آن را در تضاد مستقیم با زیبایی شناسی «ثروت پنهان» قرار داد که این روزها به شدت مورد بحث قرار می‌گیرد. برای دو برابر شدن، Yai سپس چیزی را که به نظر می رسد یک باندانای پیسلی برکین است که توسط Jay Ahr سفارشی شده بود، به همراه داشت و لباس قهوه ای و سفید خود را با یک سبز خاموش در هم می شکست.

تصاویر گاتهام/جی سی/گتی ایماژ

این عکس‌ها می‌توانند به‌عنوان کمپینی برای شلوار ورزشی، کیف، کت، در واقع هر چیزی که او می‌پوشد استفاده شوند، اما نه، این فقط یایی است که برای بیرون رفتن از خانه، لباسی را به تن می‌کند که راحت بپوشد. این سرویس ناخواسته احتمالاً پس از یک مراسم بسیار عمدی تر در Met Gala یک روز قبل انجام می شود که این مدل با لباس سفارشی Prabal Gurung در آن شرکت کرد. یای را نمی‌توان از نگاهش غافل کرد، که بدنه‌ای پوشیده از جلیقه‌های طلایی را نشان می‌داد که بزرگ‌تر می‌شد و با رسیدن به دامن ساختار یافته و کتانی او به نقره‌ای تبدیل می‌شد. از آنجا، سطل‌های بیشتر و حاشیه‌های مهره‌ای از سجاف افتادند، و همچنین یک قطار ابریشمی مشکی که پشت سر او می‌آمد. Yai و استایلیست کارلوس نازاریو سپس یک روبند قهوه ای روی چشمان او، جواهرات Mindi Mond NY و کفش های پاشنه بلند Jimmy Choo برای تکمیل ظاهر اضافه کردند و به Yai اجازه دادند ثابت کند که چه در آتلیه Prabal یا عرق، همیشه ارائه می دهد.

جیمی مک کارتی/گتی ایماژ سرگرمی/گتی ایماژ