لیلی رز دپ برای مهمانی با تروی سیوان یک لباس کوتاه نیمه شفاف پوشیده است

واضح است که لیلی رز دپ لباس مشکی کوچکی دارد. پس از پوشیدن نه یک، نه دو، بلکه سه LBD هنگام تبلیغ بت در جشنواره فیلم کن، این بازیگر یک رویداد دیگر را برای چهارمین رویداد کنار کشید، و ما نمی‌توانیم فکر نکنیم این آخرین رویداد آنها نیست.

پنجشنبه شب، دپ برای مهمانی که توسط نشریه خبرنامه گریدون کارتر Air Mail برگزار شد، به هتل دو کپ-ادن-روک رفت. برای این مناسبت، این بازیگر یک لباس مینی مشکی با آستین های حجیم پوشیده بود که دور بازوهایش پیچیده بود. الگوی توری این قطعه آن را نسبتاً شفاف نشان می‌داد، و دپ یک جفت شورت مشکی زیر آن پوشید، اما ترجیح داد روی آن برهنه بماند. دپ هرگز کسی نبوده که بیش از حد از اکسسوری استفاده کند و یک بار دیگر استایل را مینیمال نگه داشت و فقط یک جفت عینک آفتابی و رنگی به شکل یک کیف پول شانل آبی کبالتی به آن اضافه کرد.

در حین حضور در مراسم، دپ به او پیوست بت کوستار، تروی سیوان. این دو با هم عکس گرفتند و ظاهر متضاد خود را با سیوان در یک کت و شلوار کاملا سفید به نمایش گذاشتند.

آرنولد جروکی/گتی ایماژ سرگرمی/گتی ایماژ

بر بتسیوان نقش کالب را بازی می‌کند، دوست صمیمی جوسلین دپ و کارگردان خلاق او، و به نظر می‌رسد که رابطه آنها از صفحه نمایش فراتر رفته است. در اولین نمایش نمایش در دوشنبه شب، این زوج صمیمی ماندند و لحظه ای صمیمی را در بالای پله های فرش قرمز به اشتراک گذاشتند.

استفان کاردیناله – Corbis/Corbis Entertainment/Getty Images

همانطور که دپ و سیوان از زمان خود در کن لذت می برند، بررسی هایی برای بت در ادامه نمایش دو قسمت اول در روز دوشنبه به ایفای نقش ادامه دهید و از هم اکنون، اوضاع خیلی خوب به نظر می رسد. این نمایش در Rotten Tomatoes امتیاز 17% دارد و یکی از منتقدان آن را “بسیار ضعیف” می داند و می پرسد “چطور یک نمایش با این همه برهنگی، جنس و عشق شهوانی می تواند اینقدر بی مزه باشد؟”