سیمون تیشی در مورد برنده شدن 20 هزار دلار در Purpose Ball و محصولات زیبایی مورد علاقه اش

توپ هدف آتلانتا در 14 می پر از چیزهایی بود که لحظات ویروسی از آنها ساخته شده است. مری جی. بلیج بود که در دست داشت “تکه کردن” برای یک شرکت کننده امیدوار، لاو روچ، امضا کنید سخنرانی آتشین روی میکروفونو هنرمند ادای احترام بیانسه بازآفرینی الف رنسانس لحظه تور تنها چند روز پس از اینکه خود نوازنده روی صحنه رفت. اما بدون شک شب به عنوان متعلق به سیمون تیشی در تاریخ ثبت خواهد شد.

اگر آشنا نیستید، صحنه سالن رقص جامعه‌ای است که بیش از 50 سال پیش توسط افراد دگرباش سیاه و قهوه‌ای و ترنس آغاز شده است. اعضا خود را در «خانه‌هایی» سازماندهی می‌کنند که به‌عنوان خانواده‌های جانشین خدمت می‌کنند – اما در سالن رقابت، تیم‌هایی هستند که شرکت‌کنندگان می‌توانند در آن‌ها جوایز و جوایز دلاری بالایی کسب کنند. یکشنبه گذشته، جشنواره سالانه قدرت زن مری جی بلیج با The Purpose Ball ارائه شده توسط Pepsico و Gilead به پایان رسید. علاوه بر برخورداری از استعدادهای A-list در هیئت داوران (از جمله Blige و Roach، همراه با پی دره ستاره براندی ایوانز)، این رویداد با اعطای بزرگترین جایزه بزرگ تک نفره در تاریخ سالن رقص، تاریخ ساز شد: 20000 دلار برای چهره ملکه زن، دسته ای که نیازمند ساختار استخوانی بی عیب و نقص، تقارن چهره، لبخند کامل و کاریزمای ذاتی است.

این تیشی بود که با آن پول رفت، پس از اینکه سال ها قبل به عنوان یک آرایشگر مشهور به شهرت رسید، سپس به عنوان یک ستاره اصلی در HBO Max در مرکز صحنه قرار گرفت. افسانهای فصل 2. («خدای من، خدای من، صورت سیمون!» روچ در حین داوری آن نمایش گفت؛ لیوان تیسی کمک کرد تا خانه تیسی اولین امتیاز کامل فصل را به دست آورد.) در زیر، تیسی به حرفه خود در زیبایی، ربودن طراح ظاهرش برای توپ، و محصولاتی که برای زیبا جلوه دادن گونه هایش در آن شب سرنوشت ساز استفاده کرد.

عکس از Carol Lee Rose/Getty Images for Strength Of A Woman Festival & Summit

چگونه برای اولین بار وارد آرایش شدید؟

من برای اولین بار در حدود ده سالگی وارد آرایش شدم. من مخفیانه به وسایل مادرم سر می زدم، فقط با آن ها سر و کله می زدم – از خواهرانم به عنوان آدمک های آزمایشی استفاده می کردم. با کمی شوخی شروع شد، اما وقتی متوجه شدم خوب به نظر می رسد، هیجان زده شدم. و من بسیاری از اولین مشتریانم را به دست آوردم زیرا مردم متوجه شدند که من چگونه آرایش خودم را انجام می دهم. می‌دانی چگونه، وقتی بزرگ می‌شوی، متوجه می‌شوی که یک شغل کارساز نیست؟ من هم می رقصم، اما آرایش در نهایت برای من نجات بخش بود، زیرا فهمیدم باید کاری انجام دهم که سریعتر پول به دست آورد. واقعا همین الان بلند شد

شما در نهایت برای تعداد زیادی از افراد مشهور آرایش کردید – مدتی با Teyanna Taylor کار کردید.

اولین باری که یک سلبریتی با من تماس گرفت، کری هیلسون بود. او در آن زمان بزرگ بود و ظاهر می شد و من یک پیام صوتی دریافت کردم. فکر کردم این یک شوخی است زیرا او می‌گوید: «این کری هیلسون است و من فقط تماس می‌گیرم تا ببینم در دسترس هستید یا خیر. اگر در دسترس باشید، من بر اساس برنامه شما کار خواهم کرد.» پس از کار با او، من همچنین با K. Michelle و Tamar Braxton و Mya کار کردم. تبدیل شدن به یک میکاپ آرتیست کلیدی با تیانا لحظه بزرگی در کار من بود، زیرا دیدن استعداد من توسط افرادی مانند آن شناسایی شد… زمانی در گلم بود که باید به مدرسه خاصی می رفتی یا افراد خاصی را می شناختی، اما آنها واقعاً فقط به دلیل استعداد و شبکه های اجتماعی من را دوست داشت.

در حالی که در حال ساختن حرفه خود به عنوان یک آرایشگر بودید، جایگاه خود را در صحنه سالن رقص نیز مستحکم می کردید. چگونه برای اولین بار به جامعه آمدید؟

سالن رقص به زندگی من افتاد. پونی زیون که سوار بود بهترین گروه رقص آمریکا، من و بهترین دوستم توکیو را در حدود سال 2008 به سالن رقص معرفی کرد. اولین چیزی که دیدم اجرا بود. [or voguing.] من متعجب بودم و می خواستم یاد بگیرم. در آن زمان، من به خانه ژوردان-صهیون پیوستم، اما هیچ کس نمی خواست که من اجرا را پیاده کنم. آنها همیشه می گفتند: “تو خیلی خوشگلی، ما نمی خواهیم شما را شیک کنید.” می دانم که همه دسته ها قضاوتی هستند، اما نمی خواستم مردم زیبایی من را قضاوت کنند. بنابراین من از صورت خود دوری کردم و عملکرد را پیاده روی کردم و در اولین توپم همه را شکست دادم.

قبل از اینکه خود را به عنوان یک زن ترنس معرفی کنید، شما و توکیو خود را “فمبت” می نامیدید. قبل از اینکه ایده غیر دودویی در جریان اصلی وجود داشته باشد، شما دو اصطلاحی برای شناسایی تجربه خود ایجاد کردید.

انواع مختلفی از زیبایی ها وجود دارد: برخی از افراد همه زنانه یا مردانه نیستند. این بود که شما را در آغوش بگیرید، در هر ترکیبی از مردانه و زنانه. تا به امروز، من هنوز یک فمبات کوچک را در خود دارم.

در مورد شب مسابقه با من صحبت کنید.

من عصبی بودم. نمی‌خواهم بگویم که ندیدم این من باشم، اما با توجه به شرایط توپ… سیاست‌های زیادی وجود دارد. خانه تیسی یکی از آن خانه هایی است که سر و صدای زیادی در سالن رقص به پا کرده است. یادم میاد پیاده شدم افسانهای و به دلیل تاثیری که داشتیم، احساس می‌کردیم همه مخالف خانه ما هستند. احساس می‌کردم سالن رقص کار را برای ما کمی سخت‌تر کرده است. بنابراین با رفتن به آن توپ، صادقانه بگویم، احساس کردم هیچ راهی وجود ندارد که اوضاع عادلانه باشد.

من تقریباً شب قبل از آن عقب نشینی کردم، در واقع. لباس من در همان روز ساخته شد – من طراحم را در خانه ام حبس کردم تا کارش تمام شود. ساعت 9 آخرین جواهر را روی لباس گذاشت و از ساعت 10 دسته شروع شد! اما من و دوستم شانل تصمیم گرفتیم که هر اتفاقی بیفتد پیاده روی کنیم – زیرا ما این نسل از چهره های ملکه زن هستیم. ما تاریخ هستیم این به معنای چیزی است که در اتاق باشد. حتی الان هم هنوز همه را پردازش نکرده ام. من هنوز یه جورایی دارم آب دهن می کنم

آیا صورت راه رفتن معنای خاصی برای شما دارد؟

من نماینده نسلی از دختران هستم که لزوماً خود را معیار زیبایی نمی دانند – من می گویم که یک زن با پوست تیره است. در سالن رقص، برای یک زن زیبا، با پوست روشن یا مختلط بسیار آسان است که به عنوان معیار زیبایی مورد استفاده قرار گیرد. من نماینده زیبایی‌های سیاه، باربی‌های سیاه، عروسک‌های سیاه، من نماینده ملکه‌های سیاهی هستم که چهره راه می‌روند. من بارها شنیده ام: “تو یک دختر سیاه پوست هستی، آنها آن را به تو نمی دهند.” و من همیشه می گویم، من دختری خواهم بود که آن را می شکند [standard].

بیایید وارد شوید سوالات Beauty Notes: آیا محصول زیبایی وجود دارد که من نتوانم بدون آن زندگی کنم؟

باید بگویم مومیایی های دانسا مایریکز – آنها واقعاً کرم های شبنم دار هستند. اگر عکس هایی از گونه ام در توپ ببینید، به نظر می رسد که گونه ام خیس است. به خاطر آن محصول است. من آن را دوست دارم زیرا شما حتی مجبور نیستید آن را با آرایش بپوشید.

از نظر زیبایی اولین کاری که صبح انجام می دهید چیست؟

من مسواک می زنم. این مهمترین بخش برای من است. شما به دندان های خود برای صورت نیاز دارید. این بخشی از پنج عنصر چهره است.

روز آبگرم ایده آل شما چیست و کجاست؟

یک فروشگاه ناخن — من دوست دارم ناخن ها و انگشتان پا را درست کنم و ابروهایم را واکس بزنم. من واقعاً اهل ماساژ نیستم زیرا واقعاً دوست ندارم افرادی را که نمی دانم مرا لمس کنند.

نماد زیبایی شما کیست؟

نماد زیبایی من عالیه است و بود. او تنها کسی است که من همیشه به او نگاه کردم، زیرا او تجسم یک شخص واقعی بود. او آسیب پذیر و به طور طبیعی زیبا بود. او نمایانگر زیبایی بود که فکر نمی‌کنم دیگر وجود داشته باشد.

بزرگترین قانون مراقبت از پوست شما چیست؟

بزرگترین قانون مراقبت از پوست من، عزیزم، این است که مطمئن شوی که آرایشت را در پایان روز پاک می کنی. من فقط در مورد یک دستمال مرطوب صحبت نمی کنم – از مقداری پاک کننده استفاده کنید و واقعاً آن را از منافذ خود خارج کنید.

آیا روند زیبایی وجود دارد که در آن شرکت کرده باشید و اکنون پشیمان باشید؟

وقتی جوانتر بودم، گرایشی به استفاده از Noxzema به عنوان ماسک صورت وجود داشت. این کار بزرگی بود: مادرم و همه کسانی که می شناختم این کار را می کردند. بوی آن را خیلی واضح به یاد دارم. فکر می کردم این کاری است که باید انجام داد که صورتت را کنار هم نگه دارم. نفهمیدم دارم پوستم میسوزه این قطعا کاری است که هرگز دوباره انجام نخواهم داد.