ریتو آریا در «جامعه مؤدب» و بازی در نقش دکتر «باربی».

در کمدی کوتاه بریتانیایی ما لیدی قطعات هستیمریتو آریا یک تمرین گروهی را با شعر جاودانه آغاز می کند: “من می خواهم خواهرم را بکشم!” این خط هنگام تماشای ضربه بسیار سرگرم کننده ساندنس به ذهنم خطور کرد، جامعه مودبکه در 28 آوریل افتتاح می شود. آریا نقش لنا، خواهر هنرمند مشتاق ریا را بازی می کند که می خواهد برخلاف همه شانس ها تبدیل به یک بدلکار شود. وقتی لنا رویاهایش را کنار می‌گذارد و با یک جراح خشن نامزد می‌کند، ریا احساس می‌کند، خوب، خواهرش را می‌کشد – یا حداقل در ازدواج خرابکاری می‌کند.

شوخ طبعی به وجود می آید، و در ترکیب کمدی-اکشن از جامعه مودب این به معنای دعواهای بیرون از دیوار و یکی از صحنه های فاجعه بزرگ عروسی است. اما قلب داستان این است که چگونه لنا و ریا (پریا کانسارا) می توانند آشتی کنند. در نقش لنا، آریا از شوخ طبعی در نمایش نتفلیکس استفاده می کند. آکادمی چتر-به‌علاوه آن کوبیدن‌های اکشن.

جامعه مودب او را با ندای منظور، کارگردان، خالق ما لیدی قطعات هستیم، که در مورد اهمیت تمرکز صحبت کرده است جامعه مودب در مورد یک دختر آسیای جنوبی و با استفاده از تجربیات شخصی خودش و مادرش. آریا گفت: «آنچه دوست‌داشتنی بود این است که نیدا این خدمه شگفت‌انگیز پر از زن را دارد. “این احساس واقعا خاص بود. من قبلاً در یک برنامه چنین چیزی را نداشتم.»

من با آریا متولد لندن صحبت کردم که در فصل چهارم فیلمبرداری تورنتو حضور داشت آکادمی چتر، در مورد زبان مخفی خواهر و برادرها، پیوند با خواهر نمایشگرش کانسارا، و آنچه، اگر چیزی، او می تواند در مورد آینده بگوید باربی فیلم سینما.

شما ابتدا با ندای منظور در ارتباط شدید ما لیدی قطعات هستیم، اما اولین بار کی در مورد a شنیدید جامعه مودب فیلمنامه؟

تا زمانی که آزمون از راه رسید. او هرگز به آن اشاره نکرده بود. من با نیدا روی کوتاه کار کردم و بعد کار کردیم دکتر هو با یکدیگر. فکر می کنم یکی دو سال از آن زمان گذشته است. فیلمنامه از طریق ایجنتم آمد و من صد در صد می‌خواستم با نیدا گپ بزنم!

چه نقشی را دوست داشتید؟

او احساس می کرد بسیار مرتبط است. دیدن گمشده اش، در مکانی بی هدف، جالب بود که فقط یک خلاء را پر می کرد – دیدن او که این سفر را طی می کند، ملاقات با کسی و گوش ندادن به خواهرش و سپس بیرون آمدن از طرف دیگر. من عاشق پویایی او با ریا بودم، عشق خواهر و برادر و همچنین رقابت. وقتی فیلمنامه را خواندم چیزهای زیادی برای بازی وجود داشت.

به نظر شما این فیلم در مورد روابط خواهر و برادر چه چیزی درست است؟

من فکر می کنم این راهی است که لنا ریا را تشویق می کند تا رویای خود را دنبال کند. او این فیلم ها را می سازد [of her practicing stunts] و او را تشویق می کند که در هنگام زمین خوردن دوباره بلند شود. او حتی با او می جنگد. او واقعاً می خواهد خواهرش خوب کار کند! و من فکر می کردم که دعوای او با خواهرش خیلی خوب انجام شده است. وقتی با خواهر و برادر خود دعوا می کنید، می تواند بزرگترین و بدترین چیز در جهان باشد، مخصوصاً در آن سن که آنها همه چیز شما هستند. و بعد فقط شوخی هایی که دارند. در هر رابطه خواهر و برادری، شما شوخ طبعی خود را دارید، زبان خود را که هیچ کس دیگری نمی تواند آن را دریافت کند، یا حتی احتمالاً خنده دار است.

پریا کانسارا در نقش ریا خان و ریتو آریا در نقش خواهرش لنا بازی می‌کنند جامعه مودب

عکس از پریسا تقی زاده / © 2023 FOCUS FEATURES LLC.

برای شما خنده دارترین لحظه فیلم چیست؟

خنده دار است وقتی ریا و دوستانش با لباس پسرانه در باشگاه به دزدی می روند. این پیاده روی های واقعا عجیبی است که انجام می دهند. من خیلی مشتاق چنین چیزهای احمقانه ای هستم. این یک فیلمنامه خنده دار است، اما – هر بار – که واقعاً من را وادار به خنده کردن می کند.

آیا رابطه خواهر و برادری داشته اید که این چنین معنادار باشد؟

آره، من دو برادر دارم، یکی بزرگتر و دیگری کوچکتر. آنها بهترین دوستان من هستند. می خندیم، گریه می کنیم، دعوا می کنیم. ما همدیگر را تشویق می کنیم و از هم حمایت می کنیم. من از داشتن این روابط احساس خوشبختی می کنم.

آیا شما هم با ایده دنبال کردن یک مسیر خاص در زندگی ارتباط داشتید، مهم نیست که چه باشد؟

آره. چیزی بسیار مرتبط در آن وجود دارد. یکی، او می‌خواهد هنرمند شود و، می‌دانید، وقتی بزرگ شدم به پدر و مادرم گفتم: «می‌خواهم بازیگر شوم» و هیچ‌کس دیگری از خانواده تا به حال وارد هنر نشده بود. بنابراین من واقعاً خودم آن را پیمایش می‌کردم و هرگز احساس نمی‌کردم که می‌خواهم با آنچه در اطرافم بود مطابقت کنم. من نمی دانم از کجا آمده است! اما من به اندازه کافی خوش شانس بودم که پدر و مادری داشتم که از من حمایت کردند. و والدین در جامعه مودب هم همینطور هستند آنها می گویند، “او آن را کشف خواهد کرد.”

همچنین، لنا با این پسر نامزد می‌کند، و فکر می‌کنم او حتی خودش را شوکه می‌کند: او می‌گوید، می‌دانم این کاری نیست که من انجام دهم، من یک فرد سنتی نیستم. و من واقعاً با شورشی در او ارتباط دارم.

ریتو آریا در نقش لنا و آکشی خانا در نقش سلیم بازی می‌کنند جامعه مودب

عکس از پریسا تقی زاده / © 2023 FOCUS FEATURES LLC.

چگونه پیوند خود را با پریا کانسارا، بازیگر نقش ریا، ایجاد می کنید؟

گاهی اوقات آسان است زیرا شما فقط با آن شخص کلیک می کنید. او انسان بسیار مثبت، راحت و زیبایی است، بنابراین من از روز اولی که ملاقات کردیم همیشه احساس می کردم خواهر هستیم. اولین بار که او را دیدم یک کارت و یک هدیه به او دادم. قبل از شروع فیلمبرداری او برای صبحانه آمد. من فکر می‌کنم این چیزها از نظر احساس، اشتراک‌گذاری، ارتباط و عشق ورزیدن کمی تفاوت دارند. این ما را روی یک پای واقعاً دوست‌داشتنی قرار داد، اما ما هر اتفاقی می‌افتد همینطور کلیک می‌کردیم، فقط به خاطر فوق‌العاده بودن او.

این در مورد صبحانه بسیار شیرین است زیرا من یک مصاحبه ساندنس را خواندم که می گفت پریا برای شما یک ساندویچ تخم مرغ دوست داشتنی درست کرده بود.

من عاشق اینم [game of telephone]! ولی اولش درستش کردم نمی دانم چرا اعتبار آن را می گیرم – خوب نبود! دوم اینکه املت خیلی خسته کننده ای بود. فقط تخم مرغ و پیاز

خوشحالم که آن را روشن کردیم. همه گزارش ها در این مورد اشتباه بوده است.

من عاشق این هستم که تبدیل به یک چیز شده است. بولتن خبری شماره 1.

با نگاه کردن به آینده، دیدم که شما به طرز جالبی به عنوان “زن خبری باربی” در باربی?

[Deadpan] اوه چقدر باحال. من هستم؟ من آن را ندیده بودم. من نمی‌خواهم به چیزی دست بزنم، بنابراین یک کلمه هم در موردش حرف نمی‌زنم باربی. اما من می گویم که زمان شگفت انگیزی را با گرتا و مارگوت کار کردم [Robbie] و من نمی توانم برای تماشای آن صبر کنم. من فکر می کنم همه ما آن را دوست خواهیم داشت.