نمونه ای از نقص 9 شامل کاهش باد تولید شده به دلیل نیمه سوخته بودن موتور است. این بدان معنی است که عناصر نمی توانند گرمای خود را به اندازه کافی از سشوار پخش کنند و در نتیجه خیلی داغ می شوند. موتور را با یک نوع مشابه جایگزین کنید. در سشوارهایی که دارای موتورهای یونیورسال هستند، امکان تعمیر کامل موتور وجود دارد ( مبحث 1-1-1). عیب بستن کلید ولتاژ این است که سشوار در همان حالت کار می ماند. علت 1: کلید خراب است. علت 2: دیود کوتاه است. 1) تست کنید. در مورد دیود کارکرد، عقربه منحرف شده و زمانی که آمپرمتر به پین ​​های آن وصل می شود، صفر را نشان می دهد.

اگر می خواهید موهای خود را حالت دهید و چند دقیقه طول می کشد، اگر سشوارتان سنگین باشد، می تواند بسیار دردسرساز باشد. شما باید بتوانید سشوار خود را در کیف خود حمل کنید زیرا باید فشرده و تاشو باشد. به طور کلی، سشوارها بسیار کوچک هستند، اما اگر زیاد سفر می کنید، بهتر است یک سشوار کوچک تاشو انتخاب کنید. اگر می خواهید بدانید یک سشوار خوب چیست، باید وزن و اندازه سشوار را در نظر بگیرید؟ پاسخ یک سشوار با وزن و ابعاد مناسب است که توسط یک برند خوب ارائه شده است.

علت: ترموستات خراب است. یک ابزار عیب یابی تعاملی در زیر برای کسانی که سوالات عیب یابی دارند ارائه شده است.این عیب فقط در سشوارهایی رخ می دهد که دارای ترموستات هستند و این محرک ترموستات است که باعث باز شدن ترموستات و در نتیجه خاموش شدن دستگاه می شود. یا ایراد از ترموستات است (صفحه حساس ترموستات با کوچکترین حرارت تحریک می شود) یا ایراد از موتور است که باد ضعیفی ایجاد می کند و با بالا بردن دمای محیط داخل سشوار مدار ترموستات را قطع می کند. اگر ابتدا ترموستات را از مدار خارج کنید، باید عملکرد دستگاه را بدون آن بررسی کنید. یک سیم ابتدا و انتهای ترموستات را به هم متصل می کند تا بتوانید آن را از مدار خارج کنید.

در صورت مشاهده این عیب، سیم قطع شده را در محل اصلی خود قلع و قمع کنید. کلید شکسته روی سشوار وجود دارد. یک سیستم کنترل تعبیه شده دستگاه را کنترل می کند. آسیب به این قطعه الکتریکی از روشن شدن دستگاه جلوگیری می کند. 1) تست کنید با باز کردن کلید، عقربه بی نهایت خواهد ماند (???). اگر کلید قدیمی خراب شد، مشکل را با یک کلید جدید حل کنید. علت پنجم این است که در خود مدار ایراد دارد. بیا. در یک مدار سری مانند آنچه در شکل 2-10 نشان داده شده است، خرابی هر یک از قطعات منجر به خاموش شدن دستگاه می شود.

شعبه مشهد این برند نمایندگی و توزیع کننده قهوه ساز و اسپرسوساز می باشد. نوا بارنی مرکز نمایندگی و توزیع خود را در مشهد افتتاح کرد. فروش انواع دستگاه اسپرسوساز خانگی و صنعتی. ما فیلیپس – کروپ – گیمبالی – و لوازم را می پذیریم. از نوشیدن قهوه اسپرسو به طور کامل یا جزئی خودداری کنید. نمایندگی فیلیپس مشهد. نمایندگی فیلیپس در مشهد. نمایندگی فیلیپس، براون و لوازم جانبی در مشهد و همچنین تعمیرات انواع غذاساز، چرخ گوشت، بخارپز، جاروبرقی، اتو فیلیپس، پاناسونیک، بوش، فلر، تفال، پرنسلی. نمایندگی تعمیرات و خدمات فیلیپس در مشهد.

زمانی که سشوار و اتو مو برای اولین بار معرفی شد، این تنها برند جانسون بود که مورد اعتماد اکثر سالن های زیبایی بود. جانسون الکتریک که در سال 1959 تأسیس شد، به یکی از شناخته شده ترین برندها در بازار سشوار و سایر لوازم الکتریکی تبدیل شده است و همچنان به رشد خود ادامه می دهد. اکنون این برند نه تنها طیف وسیع تری از محصولات را با ویژگی های مختلف ارائه می دهد که برای آرایشگاه ها مناسب است، بلکه سشوار نیز تولید می کند تا بتوانید کیفیت یک سالن زیبایی را در خانه داشته باشید. قیمت محصولات جانسون را می توان متناسب با طیف گسترده ای از بودجه ها تنظیم کرد.

به شما مخاطبان سایت لیموتاپ توصیه می شود سشوار ساخته شده از پلاستیک محکم برای بدنه انتخاب کنید. سشوار جانسون ساخت کجاست یاد داشته باشید که سشوار خود را برای مدت طولانی روشن نگذارید و اگر قرار است زیاد از آن استفاده کنید، پس از مدتی خنک شدن از آن استفاده کنید. سوئیچ ها باید در دسترس بوده و به راحتی کار کنند. کلیدهای کشویی در دسته وجود دارد، اما استفاده از آنها دشوار است مگر اینکه محکم باشند. برای کار با سوئیچ های شیر انگشتی، باید یک دکمه را فشار دهید. استفاده از آنها آسان است، اما می توان آنها را نیز به دلخواه روشن یا خاموش کرد.

به موازات مجموعه آندو. نمودار مدار الکتریکی سشوار در شکل 2-17 نشان داده شده است. دقت کنید که این سشوار مدل کامل شکل 2-16 می باشد.فقط یک جزئیات وجود دارد که باید ذکر شود: فاز ورودی سوئیچ حرارت اضافی. این فاز باید از خروجی یک کلید سه حالته گرفته شود، زیرا از دو شاخه گرفته می شود. در برخی موارد، سوئیچ دو حالته ممکن است در حالت خاموش بودن موتور به اشتباه روی حالت H تنظیم شود (موقعیت 0 سوئیچ سه حالته). عنصر موازی در صورت عدم وجود باد در سشوار گرما تولید می کند که ممکن است خطر آسیب جدی را به همراه داشته باشد.

سیم ها را می توان به انتهای و ابتدای آن متصل کرد تا از مدار خارج شود. پس از خروج از ترموستات، باید سشوار را روشن کنید. یک موتور نیمه احتراق قادر به تولید باد کافی نیست و باید تعویض شود. به بخشی از عنصر چسبانده شده است و قابل حذف نیست. سشوار باد سرد ساطع می کند. علت: مشکل از عنصر است. باد با گرمای آن قسمت از عنصر سری همراه است و بنابراین نمی تواند سرد باشد. اتصالات قطع شده است و دستگاه ها باید دوباره نصب شوند.