حمایت جنیفر گارنر از ریس ویترسپون در اولین حضور عمومی بازیگر زن پس از اخبار طلاق

ریس ویترسپون، دوستش جنیفر گارنر را در پنج شنبه شب در کنار خود داشت، زمانی که این بازیگر برای شرکت در اولین نمایش این فیلم بیرون رفت. آخرین چیزی که او به من گفت. معمولا فرش‌های قرمز برای ویترسپون، که این روزها در بسیاری از آنها شرکت می‌کند، یک کنسرت آسان است، زیرا ظاهراً هر برنامه‌ای را برای پخش تلویزیونی تولید می‌کند، اما این یک موقعیت خاص بود، زیرا اولین حضور عمومی این بازیگر پس از اعلام این خبر بود. ماه گذشته او از جیم توث جدا شد.

این دو با ظاهری متضاد روی فرش قرمز روی آوردند. ویترسپون یک لباس مشکی تا زانو تا یک شانه پوشیده بود که با بریدگی های گلدار پوشانده شده بود، در حالی که گارنر یک لباس ستونی بدون بند و تا مچ پا را انتخاب کرد که با لوازم فلزی مستطیلی شکل تزئین شده بود. این دو در حالی که برای عکس گرفتن عکس می گرفتند نزدیک بودند و در یک نقطه ستاره دیگر سریال، آیشا تایلر، به آنها پیوست.

استیو گرانیتز/فیلم مجیک/گتی ایماژ

آخرین چیزی که او به من گفتبر اساس رمانی به همین نام اثر لورا دیو، داستان شخصیت گارنر، هانا، را روایت می‌کند که با دختر ناتنی 16 ساله‌اش رابطه برقرار می‌کند و سعی می‌کنند پاسخ‌هایی در مورد ناپدید شدن شوهرش بیابند. جولیا رابرتز در ابتدا برای نقش هانا انتخاب شد، اما به دلیل درگیری های برنامه ریزی، از ادامه تحصیل انصراف داد. گارنر در کنار بازی در سریال Apple TV+، به عنوان تهیه کننده اجرایی در کنار ویترسپون نیز فعالیت می کند.

استیو گرانیتز/فیلم مجیک/گتی ایماژ

ویترسپون احتمالاً از محاصره شدن دوستانش خوشحال بود زیرا پس از اعلام 24 مارس مبنی بر جدایی او و توث از خانه خارج شد. پس از ۱۲ سال ازدواج، ویترسپون و توث در بیانیه‌ای که اکنون حذف شده در اینستاگرام نوشتند که «تصمیم دشوار طلاق را گرفتند».

در این بیانیه آمده است: «ما سال‌های فوق‌العاده‌ای را با هم سپری کرده‌ایم و با عشق عمیق، مهربانی و احترام متقابل برای همه چیزهایی که با هم خلق کرده‌ایم پیش می‌رویم.» ویترسپون و توث یک پسر با هم دارند، تنسی جیمز 10 ساله، و که به گفته آنها “بزرگترین اولویت” آنها با “پیمایش این فصل بعدی” باقی خواهد ماند.