جیکوب الوردی دوباره با همان ظاهری که چند روز پیش در فضای مجازی منتشر شد، بیرون آمد

اگر هفته گذشته متوجه شدید که به بقیه اینترنت ملحق شده‌اید و به عکس‌های جیکوب الوردی علاقه‌مند شده‌اید که در یک ماچا لاته، یکی از داغ‌ترین کیف‌های فصل و سبیل‌های تازه تراشیده‌شده‌اش را به نمایش می‌گذارد، پس ما یک خوراکی برای شما داریم. برت رینولدز جوان به شهر برگشته است و تقریباً همان لباس را پوشیده است. هی، من حدس می‌زنم که شما با کمال مشکل ندارید.

روز پنجشنبه، الوردی برای انجام چند کار در لس فلیز بیرون آمد. این مناسبت خواستار ظاهری نسبتاً غیررسمی بود، بنابراین بازیگر لباس گرمکن مورد علاقه اش را به تن کرد، یقه خدمه سبز ارتشی خاموش. بله، عکس زیر جدید است و دقیقاً همان عکسی نیست که هفته گذشته در سراسر توییتر پخش شد. این مانند یک بازی تشخیص تفاوت است، و ممکن است یک ثانیه طول بکشد تا متوجه شوید، اما بازیگر تغییراتی در ظاهر خود ایجاد کرد. برای یکی، الوردی شورت کوتاه نایک خاکستری زغالی را با شورت غیرنایک خاکستری زغالی با کمی کوتاهتر عوض کرد. او همچنین ظاهراً یک تی شرت مشکی را به جای یک تی شرت خاکستری تیره پوشیده بود. با این حال، یکی از بزرگترین تفاوت ها، دنده سر است، به طوری که الوردی ترجیح داد برای آخرین سفر خود از یک کلاه بیسبال سفید رو به عقب استفاده کند، برخلاف لباس سفید سلین هفته گذشته. او همچنین لباس کفش خود را ارتقا داد و اسلایدهای کرم را با یک جفت کفش ورزشی جیر سبز آدیداس x گوچی غزالی جایگزین کرد. البته، کیف مورد علاقه فعلی او، Bottega Veneta Andiamo، هنوز در یدک کش بود.

سر تا پا مشاهیر / BACKGRID

به طور جدی، فقط این مرد را کیت بلانشت صدا کنید، زیرا او هراسی از پوشیدن مجدد یک ظاهر ندارد، مهم نیست بار اول چقدر مورد توجه قرار گرفته است. اما آیا واقعاً می‌توانیم او را به خاطر پرتاب کردن عرق‌بازی که احتمالاً روی صندلی اتاقش گذاشته بود سرزنش کنیم تا برای انجام یک مأموریت برود؟ همه ما این کار را کرده‌ایم، فقط در حین کار از ما عکس نمی‌گیرد.

بنابراین بله، الوردی ممکن است در واقع یک تکرارکننده لباس باشد، اما همه چیز از روزگار تغییر کرده است لیزی مک گوایر، و اکنون، پوشیدن مجدد لباس ترجیح داده می شود. تا زمانی که الوردی این پاپ واک های سبیلی را برای ما فراهم می کند، فکر نمی کنم کسی مشکلی نداشته باشد.