جنی از بلک پینک برای اولین بار در کن، سبک قدیمی هالیوود را در آغوش می کشد

این اولین شب برای جنی کیم عضو بلک پینک در روز دوشنبه بود. این ستاره کی پاپ نه تنها اولین حضور خود را در کن انجام داد، بلکه این کار را در زمان نمایش اولین فیلم کن انجام داد. بت، برنامه آینده HBO که اولین بازیگری او را نیز به نمایش می گذارد و کم و بیش نشان دهنده چرخش رسمی خواننده به هالیوود است. البته، چنین شبی نیاز به لباس کامل دارد، بنابراین ستاره پاپ که با محبت از آن به عنوان “شنل انسانی” یاد می شود، البته به شانل نگاه کرد و یک سبک کلاسیک و قدیمی هالیوود را برای کمک به او برای ورود به دنیای بازیگری انتخاب کرد. .

جنی یک لباس توری سفید از مجموعه مد لباس بهار/تابستان 2020 Chanel به تن داشت که در اصل از روی باند فرودگاه توسط Kaia Gerber الگوبرداری شده بود. این لباس تا روی زانو دارای دامن و بالاتنه توری سفید با زیره‌ای توری است که ظاهری جذاب و قدیمی را به شما می‌دهد. جنی ترجیح داد آستین‌های توری توری مشکی را از روی شانه‌هایش بپوشد و یک پاپیون مشکی به موهایش اضافه کرد تا با پاشنه‌های پاشنه‌دارش مطابقت داشته باشد.

داگ پیترز – PA Images/PA Images/Getty Images

این ستاره پاپ که به بازیگر تبدیل شده بود، در حالی که اولین نمایش مورد انتظار خود را جشن می گرفتند، به بقیه بازیگران سریال در بالای پله های فرش قرمز پیوست. تروی سیوان و همچنین آبل تسفایه و لیلی رز دپ به جنی ملحق شدند که آن‌ها نیز برای آن شب لباس شانل را پوشیدند، اگرچه یکی از آن‌ها را انتخاب کردند که الهام گرفته از لباس‌های مینی پولکی از مجموعه پاییز و زمستان 1994 باشد.

والری هاچه / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ

برخی شایعات وجود داشت مبنی بر اینکه جنی از فرصت فرش قرمز برای اولین رابطه ادعایی خود با BTS با نام مستعار کیم تهیونگ استفاده خواهد کرد، زیرا این دو هفته گذشته با هم در پاریس دیده شدند و وی با سلین در جشنواره شرکت می کند. افسوس، جنی تصمیم گرفت از لحظات بزرگ خود به صورت انفرادی لذت ببرد، احتمالاً می دانست که اولین رابطه با آن بزرگی نقطه عطف او را تحت الشعاع قرار می دهد.

Rindoff/Charriau/Getty Images Entertainment/Getty Images