“جانشینی” فقط در فصل 3 بیماری همه گیر را نادیده می گیرد

شما قبلاً می دانید که داستان داستانی کووید -19 بر چه اساسی است جانشینی کم و بیش مستلزم خانواده روی به شبکه خبری ATN خود اجازه می دهند تا جریان مداوم بیماری و نفی واکسن را به بیرون منتقل کند در حالی که خود خانواده تا آنجا که ممکن است خود را تا حد امکان از توده مردم دور نگه داشته اند (معامله گاه به گاه مواد مخدر یا تلاش خارج از ازدواج) تا زمانی که آنها پول پرداخت نکنند. هر مبلغی که برای پرش از خط واکسن به آن نیاز داشتند. همه به جز کانر ، که تا زمانی که او را نبیند و سعی کند خود را با کرم خوک درمان کند ، شکاک باقی می ماند. پسر عموی گرگ ، علیرغم محتاط ترین فرد ، احتمالاً به یک مورد موفقیت آمیز بعد از واکسن برخورد می کند ، زیرا او فقط از این شانس برخوردار است. در نهایت ، این شرکت برای پوشش غیر مسئولانه ATN مناسب است ، که فقط واقعاً ثبت می شود زیرا شیو آن را راهی برای بدست آوردن کنترل یکبار برای همیشه می داند.

با این حال ، هیچ چیز بر خلاف آنچه در اکتبر سریال HBO باز می شود ، مشاهده نمی کنید. این نمایش فقط وانمود می کند که همه گیری هرگز اتفاق نیفتاده است ، که احتمالاً برای بهترین است.

به صورت گسترده نیویورک داستان ، بازیگران تأیید کردند که فصل سوم فیلمنامه ها قبل از شروع همه گیری نهایی شده است و خالق جسی آرمسترانگ دلیلی برای وارد کردن آن در فیلمنامه ها پس از آن نمی بیند. سارا اسنوک ، بازیگر نقش شیو ، به این مجله گفت: “اینها واقعاً افراد ثروتمندی هستند.” و متأسفانه ، هیچ یک از ثروتمندان واقعاً در جهان تحت تأثیر همه گیری قرار نخواهند گرفت. ” این کاملاً درست نیست ، اما پاسخ آنها به شرایط به اندازه کافی قابل پیش بینی است.

علاوه بر این ، نمایش در حال حاضر در وسط چیزی است که به نظر می رسد یک خط داستانی دقیق است و ما لزوماً آنقدر کنجکاو نیستیم که ببینیم همه گیری همه گیر چگونه بر آن تأثیر می گذارد. به هر حال این یک قطعه داستانی است ، بنابراین اجازه دهید در جهان داستانی خودش بازی کند. این یک آینه برای جامعه است ، اما لازم نیست که یک زاویه کامل داشته باشد. این نمایش به وضوح از فرهنگی که منجر به انتخاب دونالد ترامپ در جهان ما شد ، الهام گرفته است ، اما ترامپ در واقع رئیس جمهور روی نیست. جانشینیبه هر حال … و آیا هنوز می توانیم به Gil رای دهیم؟).

مجموعه های تلویزیونی رویکردهای متفاوتی برای ترکیب همه گیری داشته اند. تعداد کمی آن را به طور کامل وارد کرده اند. برخی دیگر به واقعیت اشاره می کنند ، اغلب برای تأثیر سورئال (در HBO Max’s شایعه دختر، ما باید بفهمیم که این اتفاق افتاده است ، اما اکنون همه چیز 100 درصد بهتر شده است). خیلی ها آن را نادیده گرفته اند ، که خوب است. ما قبلاً آن را زندگی کرده ایم. ما نیازی نداریم ببینیم که آخرین دوستان تلویزیونی ما چگونه با آن برخورد کرده اند ، مخصوصاً اگر مانع از خط داستانی وسیع تری شود که ما در وهله اول آن برنامه را تماشا می کنیم.