بهترین قطعات از بهترین فروش روز یادبود

ما به پایان ماه می نزدیک می شویم، که به معنای فروش فراوان در روز یادبود است! اکنون بهترین زمان برای پذیرایی از سبک های بهاری و تابستانی – یا لوازم اصلی تمام فصل – است که از فوریه به آن توجه کرده اید. در Ssense، قطعات شیک مانند کفش‌های کتانی Salomon و کیف‌های Jacquemus تا دوشنبه تا 50 درصد تخفیف دارند. کبریت‌ها و Net-a-Porter مقصد شما برای لباس‌های تفریحی پیشرفته هستند که به ترتیب تا 50% و 70% تخفیف دارند. و برای طراحان با تخفیف کمتر، Moda Operandi و Farfetch هر دو دارای اقلامی هستند که به سختی قابل فروش هستند، مانند تی شرت های Lora Piana (40٪ تخفیف) و جواهرات Sophie Buhai (30٪ تخفیف برای چوکر چشم ببرهای شیک). به دنبال یک جفت کفش ورزشی تابستانی جدید هستید؟ Stadium Goods 10٪ تخفیف برای کلاسیک های Vans، New Balance، Adidas و غیره ارائه می دهد. در اینجا، تعدادی از قطعات مورد علاقه ما از هر فروش:

حس

Ssense مورد علاقه مد آینده نگر تا 50٪ تخفیف در این روز یادبود دارد.

مطابق مد

«Match» که به‌خاطر طراحی پیچیده‌اش معروف است، 50 درصد تخفیف برای قطعات انتخابی فصل بهار/تابستان ارائه می‌کند.

کالاهای ورزشگاه

فقط در روز یادبود، فروشندگان کفش‌های ورزشی Stadium Goods 10% تخفیف برای کفش‌های سخت پیدا کردن نایک، New Balance و بسیاری دیگر ارائه می‌کنند. قیمت‌های برخی از سبک‌های مورد تقاضا بر اساس اندازه متفاوت است، بنابراین همین حالا به موارد دلخواه خود توجه کنید.

Net-a-Porter

Net-a-Porter تا 70% تخفیف برای سبک‌های منتخب دارد—این را فرصتی برای ساخت کمد لباس لوکس آرام خود در نظر بگیرید.

حالت عملیات

Moda Operandi یک تخفیف 50 درصدی برای سبک‌های منتخب از طریق روز یادبود اجرا می‌کند. این فروشگاه تکی شما برای ظاهر ساحلی، گروه مهمانان عروسی و لوازم جانبی هنرمندانه است.

نوردستروم

فروش Nordstrom تا روز یادبود ادامه خواهد داشت و مملو از قطعات طراحان کلاسیک و ظاهرهای سرگرم کننده تابستانی با 50 درصد تخفیف است.

فرفچ

Farfetch 50٪ تخفیف برای قطعاتی که به ندرت تخفیف داده می شود، مانند شلوار جین کلاسیک آگولد و لوازم اولیه لورو پیانا ارائه می دهد.