یکی از جنجالی ترین ظاهر مدونا که توسط ژان پل گوتیه بازنشر شد

روز چهارشنبه، ژان پل گوتیه – با مدیر کل آنتوان گگی در راس آن – با یک وب سایت جدید و یک سرویس اجاره داخلی آینده وارد قرن بیست و یکم شد که به طرفداران خانه فرانسوی اجازه می دهد تا به طور موقت قطعات آرشیو وسیع گوتیه را در اختیار داشته باشند. . علاوه بر این، JPG مجموعه جدیدی از لباس‌های آماده را عرضه کرد که دومین مجموعه آنها در شش سال گذشته پس از بازگشت رسمی آنها به RTW در ماه مه گذشته بود.

طبق اعلامیه اینستاگرام این برند، مجموعه جدید، که اکنون در سایت این برند موجود است، “زیبایی پانک نمادین را که برای Enfant Terrible دنیای مد دوست دارد، بازبینی می کند.” الهام بخش هنگام پیمایش در سایت، عبور از تارتان به هر شکل، بافتنی های خرد شده، و مقدار زیادی از طرح پلنگی آشکار است. همچنین تجسم مجدد قطعات JPG کلاسیک وجود دارد که احتمالاً مهم‌ترین آن چیزی است که به عنوان «شلوار مادون» شناخته می‌شود، یک شلوار قدبلند آبی پشمی و خط‌دار که به یک مهار سینه چرمی ختم می‌شود. مدل موجود در سایت یک سه راهی مارک زیر شلوار می پوشد، اما سرهای واقعی JPG اولین باری را که یک نسخه کمی متفاوت از این ظاهر ارائه شد، در سال 1992 بر روی مدونا، هنرمند اصلی گوتیه، به یاد خواهند آورد.

این یکی از بحث برانگیزترین لحظات مدونا بود (که با توجه به اینکه در مورد چه کسی صحبت می کنیم چیزهای زیادی می گوید). مدونا به دوست دیرینه خود گوتیه پیوست تا برای اولین بار در باند فرودگاه در جشن جمع آوری کمک های مالی در حمایت از amFAR راه برود. در آنجا، مدونا در حالی که دست گوتیه را گرفته بود، روی صحنه رفت و یک کت بلند بزرگ روی دامن بند دار پوشیده بود. طولی نکشید که او کت بلیزر را رها کرد تا آنچه در زیر آن وجود داشت را آشکار کند. دامن درست زیر سینه‌اش ایستاد، جایی که یک بند کاملاً دور سینه‌های ستاره پاپ پیچیده شده بود. مدونا به مدل سازی ظاهر ادامه داد و به طور کامل در معرض تماشاگران 6000 نفری قرار گرفت.

شلوار مادون به وضوح از این لحظه نمادین الهام گرفته است، اگرچه دامن را به یک شلوار تبدیل می‌کند و بند آن را کوچک می‌کند و احتمال استفاده از آن را به‌عنوان غلاف سینه کاهش می‌دهد. با این حال، اشاره به گوتیه و تاریخچه مرزی او اشاره می کند، گویی این برند می گوید که در حالی که ممکن است وارد فصل جدیدی شوند، گذشته خود را فراموش نخواهند کرد.