گلن کلوز و آنجلیکا راس برای فیلمسازان نوظهور سلفی گرفتند

جشنواره فیلم ترایبکا و برنامه فیلمسازان زن Chanel ، از طریق لنز او ، برای سال 2021 بازگشته است – اما این بار ، یک پروژه ویژه که هفت سال تقویت صدا و کار زنان فیلمساز نوظهور را جشن می گیرد ، دوربین را بر روی برخی از بزرگترین نامهای هالیوود قرار داده است. به

گلن کلوز ، آنجلا باست ، سوسو موبدو ، آنجلیکا راس ، چیس سو واندرز و 41 بازیگر دیگر ، کارگردانان ، تهیه کنندگان و حامیان زنان در فیلم پولاروئیدها را برای خود تهیه کردند – به نظر می رسد که عکس های سرسبز glam – برای “در حال توسعه” ، چیزی شبیه Covid -جشن جشن معمولاً ، Chanel و Tribeca برای شروع اولین روز برنامه ، که امسال از 12 اکتبر شروع می شود و 14 اکتبر به پایان می رسد ، یک سری کوکتل ها ، رویدادها و یک ناهار مخصوصاً شیک برگزار می کنند. In In Development به افراد مشهور اجازه داد – که همه آنها در لنز او شرکت نمی کنند ، اما از دوستان خانه و جشنواره فیلم هستند ، یا به سادگی حامیان و حامیان بزرگ زنان در فیلم هستند – در راههای جشن گرفتن از طریق لنز خود خلاق باشند. به

عکسهای خودساخته دریچه ای به زیبایی شخصی ستاره ها می دهد: ناتاشا لیون یال شیر خود را با موهای قرمز مجعد آزادانه می پوشد ، گلن کلوز لبخندی خجالتی می زند و دایان کروگر نسخه سلفی خود را از آینه ارائه می دهد.

گلن کلوز و آنجلیکا راس.

امسال ، Through Her Lens برای برنامه سه روزه کارگاهها ، کلاسها و جلسات همتا به همتایان خود برای فیلمسازان نهایی ، یک مدل ترکیبی آنلاین-اسلش به صورت شخصی تصویب کرده است. پنج فیلم انتخاب شده است ، از جمله هر چیزی با ارزش توسط آنالیز لاکهارت کارگردان در حال افزایش (او به عنوان دستیار اول کارگردان فیلم هایی از جمله جولیا گارنر کار کرده است دستیار و نمایش شکست FX سگ های رزرو) ، و شکوفه شب ، فیلمی که توسط دختر اسپایک لی ، ساتچل لی تهیه شده است. یک تیم برای تولید فیلم کوتاه خود با حمایت استودیو Tribeca ، بودجه کامل دریافت می کند. به دیگران کمک مالی برای حمایت از پیشرفت فیلم های آنها تعلق می گیرد.

مربیان نویسندگی که با این فیلم سازان تازه کار همکاری خواهند کرد عبارتند از: امی شومر و زویی لیستر-جونز. لسلی مان و گیل کینگ از جمله اعضای هیئت منصفه هستند.