گابریل یونیون شام سالگرد خود را در Valentino Haute Couture گذراند

سالگرد مبارک یکی از داغترین زوج های هالیوود. گابریل یونیون و دواین وید هفتمین سالگرد خود را در پاریس ، شهر عشق جشن گرفتند و بار دیگر ، سبک آنها مظهر کمال بود. آیا آن صدا را می شنوید؟ این مقدمه اصلی برنلین “نفس من را بردار” است ، زیرا این دقیقاً همان احساسی است که با دیدن لباس شگفت انگیز والنتینو از اتحادیه خواهید داشت.

یونیون برای شام سالگرد پاریس خود یک لباس مجلسی از مجموعه والوتینو در بهار 2020 در لباس کوت کوتور پوشید. نیم تنه مشکی بدون بند به یک دامن دراماتیک با لایه های کرک صورتی ملایم متصل می شود که مانند خامه روی کاپ کیک کرکی به نظر می رسد. او هرگز از بازی درام صرفنظر نمی کند ، او شیرینی لباس را با پاشنه های قرمز تنگ و دم اسبی بلند بافته شده که پشتش را نشان می داد ، ست کرد. بار دیگر ، اتحادیه بی عیب و نقص است – و خانواده او نیز به همان زیبایی بودند.

وید عکسی از فرزندان خود در مهمانی آنها منتشر کرد و آنها همچنین در ظاهر فکری عالی ظاهر شده اند. او یک پیراهن مشکی ابریشمی با کت باز و کفش کتانی پوشیده بود و روی آن گردنبندهای درخشان قرار داشت. ستاره مد ، زایا وید ، یک روکش سفید با گلدوزی ظریف که با کیف تزئین شده او هماهنگ بود ، پوشیده بود ، در حالی که زایر و بچه کااویا وید هر دو سایه هایی از رنگ سفید بر تن داشتند. لباس دشت دوست داشتنی Kaavia توسط Lanvin است ، چرا که مادر معروف او باید تمام طراحان را سرگرم کند؟ به خانواده فوق العاده شیک تبریک می گویم و آرزوی موفقیت برای سالهای خوش در کنار هم.