گابریل یونیون، دواین وید و زایا وید در رژه عشق گوچی شرکت می کنند

رژه عشق گوچی در بلوار هالیوود دیشب یک رابطه خانوادگی برای اتحادیه ویدز بود. دواین وید، زایا وید و گابریل یونیون وید با ظاهری سر تا پا در خانه مد ایتالیایی ظاهر شدند و ثابت کردند که دواین و گابریل نه تنها یک زوج قدرتمند مد هستند، بلکه سران یک نسل کاملا شیک نیز هستند.

این سه نفر قبل از رفتن به نمایش که در امتداد پیاده روی مشاهیر هالیوود برگزار شد برای اینستاگرام عکس گرفتند. دواین مجموعه تمام مشکی خود را به نمایش گذاشت که روی آن را با کتی بلند، بنفش و سفید خال‌خالی تزیین کرد. در همین حال، زایا یک ست کت و شلوار کوتاه صورتی، با یک پیراهن و کراوات طرح دار و یک جفت سرسره صندل لقمه اسبی را انتخاب کرد. گابریل خانواده معروف را با ساده‌ترین ظاهر سه‌گانه به پایان رساند – یک لباس آستین بلند نارنجی شربتی با بریدگی‌هایی در باسن و چاک دار. او با ست کردن این لباس با رکاب صندل آبی روشن، با خرماهای رنگارنگ خود همگام شد.

این اولین باری نیست که یونیون ویدز سبک خود را ثابت کرده است. همین هفته گذشته، گابریل و دواین در هماهنگی ظاهر پرادا قدم برداشتند و زایا در سن 14 سالگی به طور مرتب ظاهر میو میو، باربری و موارد دیگر را در اینستاگرام تحت مدیریت خود به نمایش می گذارد.

در این رویداد، اتحادیه ویدز با برخی دیگر از مهمانان نزدیک به بسکتبال، از جمله ونسا و ناتالیا برایانت، همسر و دختر کوبی برایانت فقید، و همسر و پسر مجیک جانسون، کوکی و ای جی، مخلوط شدند. و در حالی که گابریل، دواین و زایا هنگام شروع نمایش روی صندلی نشستند، آن‌ها قبل از ورود مدل‌ها در بلوار هالیوود قدم زدند و خانواده دست به دست هم دادند.