کیم کارداشیان و پیت دیویدسون در آخر هفته دست در دست هم دیده شدند

اکنون که تعطیلات هالوویک رسماً به پایان رسیده است و فیدهای اینستاگرام ما به آرامی شروع به فیلتر کردن هجوم عکس‌های حرفه‌ای سلبریتی‌ها می‌کنند که آنها را «لباس‌ها» می‌نامند، می‌توانیم روی موضوع مهم تمرکز کنیم. جمعه شب گذشته، کیم کارداشیان 41 ساله و پیت دیویدسون 27 ساله با هم در یک پارک موضوعی دیده شدند، اما این همه ماجرا نیست. جفت بود دست گرفتن در حالی که در یک سواری آیا این یک قطعه اجرایی لباس هالووین بود؟ انجام داد شنبه شب زنده واقعاً این دو را به هم پیوند می دهند؟ یا آیا خواهران کارداشیان این روزها واقعاً به خالکوبی علاقه دارند؟ بیایید شیرجه بزنیم

پیش از جشن هالووین، کارداشیان و دیویدسون با هم در مزرعه ترسناک Knott’s Scary Farm در بوئنا پارک، کالیفرنیا دیده شدند. در حالی که در آنجا بودند، این جفت با هم سوار یک ترن هوایی شدند و در عکس های بدست آمده توسط مردم، در حین سقوط بزرگ، دستان خود را گرفته بودند. کورتنی کارداشیان و تراویس بارکر که با دیویدسون دوست است، به این دو ملحق شدند که می‌توانند دعوت او به پارک را توضیح دهند. این بازی تنها چند هفته پس از بازی کیم و دیویدسون انجام می شود SNL با هم، جایی که آنها یک بوسه برای یک اسکیت به اشتراک گذاشتند. آیا آن فیلمنامه می توانست به چیزی بیشتر منجر شود؟ به احتمال زیاد نه یک منبع گفت مردم که کارداشیان و دیویدسون “در یک محافل آویزان می شوند تا هر از گاهی با هم باشند”، اما آنها فقط “دوستانی هستند که در حال معاشرت هستند.”

کارداشیان به تازگی وارد نیویورک شده است WSJ. مجله یازدهمین جوایز سالانه مبتکر دوشنبه شب، بنابراین اگر واقعاً چیزی بین او و دیویدسون اتفاق بیفتد، او احتمالاً او را در شهر خواهد دید. با این حال، به احتمال زیاد، راز حماسه پیت و کیم را می توان با آدرنالین غلتکی توضیح داد.