کیم کارداشیان ممکن است کاملاً از نام “غرب” محافظت کند

کیم کارداشیان وست به این زودی به نام ازدواج خود توجه نمی کند. در میان گزارشی مبنی بر اینکه شوهر بیگانه اش کانیه وست به طور قانونی از ایالت کالیفرنیا تقاضا کرده است تا نام قانونی خود را به نام “Ye” تغییر دهد ، یک گزارش جدید از TMZ ادعا می کند که کیم حتی بعد از طلاق آنها نهایی می شود

سایت شایعات می گوید: “به ما می گویند کیم احساس می کند برای او مهم است که نام خانوادگی 4 فرزندش را حفظ کند.” “[T]در اینجا هیچ برنامه ای برای تغییر نام خانوادگی نورث ، مزمور ، شیکاگو و سنت وجود ندارد. ”

گمانه زنی در مورد اینکه آیا کیم ممکن است این نام را کنار بگذارد یا نه ، البته از زمان جدایی برای اولین بار آغاز شد. در ماه آگوست ، زمانی که کیم اعلام کرد نام تجاری زیبایی خود ، KKW ، در تعطیلی موقت قرار می گیرد و مارک جدیدی در راه است ، دوباره حباب پیدا کرد. برخی گمان می کردند که ممکن است با حذف “W” از “KKW” دوباره ظاهر شود ، اما به نظر نمی رسد که این نیز صادق باشد. (به هر حال ، KKW Fragrances هنوز با نام اصلی خود در حال کار است – رایحه های جدید همین هفته منتشر شد.)

نگه داشتن نام خانوادگی متاهل پس از طلاق برای مطابقت با فرزندان شما چندان غیر معمول نیست – حتی در خانواده خود کیم. کریس جنر علیرغم جدایی هفت ساله از شریک سابق خود و 5 سال طلاق رسمی ، همچنان از جدیدترین نام متاهل خود استفاده می کند. در واقع ، کریس به طور مختصر در مورد تغییر نام خانوادگی خود به کارداشیان ، سالها پیش یک طرح کوچک بود پیگیری با کارداشیاناما کیم از جمله افرادی بود که به خاطر کندال کایلی از او خواست نام “جنر” را حفظ کند. کیم در آن زمان گفت: “کریس جنر را نگه دارید.” “فکر نمی کنی این به دو دخترت توهین کند؟”

اما این خبر بدی برای روزنامه نگاران سرگرمی و افراد مشهور است که کیم را به صورت آنلاین پوشش می دهند. نام نسبتاً طولانی “کیم کارداشیان وست” برای شمارش دقیق شخصیت های رسانه های اجتماعی و نوشتن بهترین شیوه ها در عنوان SEO چندان مناسب نیست.