کیم کارداشیان در مراسم مت گالا دیگر ظاهر بی چهره بالنسیاگا را پوشید

موضوع مت گالای 2021 “در آمریکا: واژه ای از مد” است و کارش به عنوان ثابت فرهنگ پاپ بیشتر از کیم کارداشیان آمریکایی به نظر می رسد؟ غول رسانه ای روی فرش قرمز آمد و یک گروه سیاه و سفید دیگر از Balenciaga را پوشانده بود که چهره او را کاملاً پوشانده بود و به خرده فرهنگ های BDSM و نماد بچه های باشگاه Leigh Bower ادای احترام کرد و در عین حال به کار با همکار مکرر کارداشیان وست ، مدیر خلاق Balenciaga ، Demna Gvasalia ادامه داد.

این یک حرکت جسورانه است ، رسیدن به بزرگترین شب مد با ظاهری که باعث می شود بیننده حتی نتواند چهره شخص داخل لباس را ببیند ، اما ما باید شاهد آمدن آن بودیم. روز دیگر ، در میان هفته مد نیویورک ، کارداشیان از ظاهری چرمی کامل (و پوشش صورت) استفاده کرد. و هفته گذشته ، او در مالیبو بیرون بود و در اطرافش یک لباس سیاه و سفید بالمین پوشیده بود که به نظر می رسید مستقیماً از مجموعه لباس ماتریکسبه قبل از آن ، او کت و شلوار جوراب زنانه Balenciaga را برای یکی از شوهرهای قبلی خود که به زودی همسر سابقش بود ، می پوشید. دوندا مهمانی های گوش دادن این بار ، او با یک پونی بلند که از پوشش صورت بیرون زده بود ، شلوار مشکی مشکی ، چکمه های مشکی و تاپ با قطار بلند ظاهر شد.

با رسیدن بی رویه به فرشی که بقیه تمام تلاش خود را برای انجام آن انجام می دهند خدمت کارداشیان نشان می دهد که می داند طرح کلی فرم بدن او کافی است تا فوراً به عنوان “کیم کارداشیان” شناخته شود.