کیم کارداشیان تیری موگلر را از بازنشستگی بیرون آورد تا لباس هالووین خود را طراحی کند.

تیری موگلر، که با نام مانفرد نیز شناخته می شود، برای هیچ کاری از دوران نیمه بازنشستگی خود بیرون نمی آید. البته، او در سال 2019 ظاهر شد تا لباس کیم کارداشیان مت گالا را طراحی کند و اکنون او را دوباره سر کار گذاشته است، این بار برای لباس هالووین. بله، کارداشیان موگلر را که تقریباً دو دهه پیش رسماً از باند فرودگاه بازنشسته شد، مجبور کرد تا گرد و غبار بریزه های طراحی خود را پاک کند تا بتواند لباس های مد و لباس بپوشد.

کارداشیان در روز دوشنبه ظاهر کامل خود را به نمایش گذاشت و انصافاً، این خرید معمولی پارتی سیتی نیست. لباسی که کارداشیان و موگلر آن را “کاوبوت” می نامند دارای یک سوتین با نقش ستاره، چند شورت غنیمتی که شامل لایه بندی پوسته مانند امضای موگلر است، چند تکه و چکمه هایی با قطعات باله مانند که از دو طرف بیرون زده است. کارداشیان حتی مهمانداران واقعی با تفنگ های نقره ای دارد که واقعاً فانتزی را بالا می برند. کارداشیان با یک کلاه فلزی که به او منعکس می‌شود، زیبایی ظاهری تقریباً اثیری به غول زیبایی بخشید.

در حالی که این قطعه یک نسخه اصلی موگلری است که برای کارداشیان طراحی شده است، صفحه مد اینستاگرام @HFTgroup اشاره کرد که ظاهر کابوت ترکیبی از دو لحظه نمادین در آرشیو موگلر است: نقوش گاوچران در مجموعه لباس های آماده بهار 1992 او و لباس بدن سایبورگ. ، که در اصل در نمایشگاه مد لباس پاییز 1995 معرفی شد، نسخه ای از آن را کارا دلوین بر روی جلد بریتانیایی پوشید. GQ در سال 2017

Pierre Vauthey/Sygma/Sygma از طریق Getty Images

الکسیس DUCLOS/Gamma-Rapho از طریق Getty Images

شاید برخی از طرفداران کارداشیان منتظر لباسی بودند که توسط دمنا گواسالیا از Balenciaga طراحی شده بود، با توجه به اینکه کارداشیان چند هفته است که تقریباً به طور انحصاری از این برند استفاده می کند. یا حتی چیزی مربوط به فندی و همکاری اخیراً اعلام شده با Skims. اگر چیزی در مورد کارداشیان بدانیم، این است که او همیشه از این فرصت برای تبلیغ خود استفاده می کند. در عوض، به نظر می رسد که او با لباس خود کمی بیشتر سرگرم شده است. بله، هنوز هم یک قطعه مد است که اکنون در آرشیو موگلر خواهد ماند، اما به نظر می رسد که انگیزه پنهانی نداشته باشد، که به نوعی طراوت کننده است. شاید کیم فقط می‌خواست یک کابوی شیک برای شب باشد.