کیم کارداشیان با پیت دیویدسون در Full Balenciaga قرار ملاقات دیگری می‌رود

کیم کارداشیان اگر وفادار نباشد هیچ چیز نیست. او هر کاری برای خانواده‌اش انجام می‌دهد، او ثابت کرده است که در طول سال‌ها، و ظاهراً همین تعهد به بالنسیاگا هم کشیده شده است. ستاره رسانه‌های اجتماعی این هفته از زمان باربری‌اش در روز سه‌شنبه، چندین بار در این برند دیده شد و هر بار لباس‌های خود را برای بازدید از عشق جدیدش، پیت دیویدسون، به تن کرد.

سه‌شنبه شب، کیم به جایی رفت که بسیاری از منهتنی‌های متولد و پرورش‌یافته، چه رسد به کالاباسی‌ها، قبلاً هرگز به استاتن آیلند نرفته‌اند تا با پیت یک شب ملاقات داشته باشند. برای این مناسبت، او یک کت قهوه‌ای سایز بزرگ، چکمه‌های جین بسیار بلند و یک پارچه خز مصنوعی پوشیده بود. از کدام برند نپرسید، از قبل می دانید.

ظاهراً پیتزای استاتن آیلند به اندازه‌ای خوب بود که کیم روز چهارشنبه قرار دیگری را انتخاب کرد، اگرچه به نظر می‌رسد این بار ممکن است او رزرو کرده باشد. این زوج در باشگاه خصوصی NoHo Zero Bond برای یک دور همدیگر ملاقات کردند. این بار، کیم به دنبال ظاهری ساده تر، پوشاندن یک لباس آستین بلند مخملی و قیطان دم اسبی بلند که از پشت او افتاده بود، رفت. با این حال، ظاهراً این زوج در باشگاه تنها نبودند و دوست دیرینه کیم، جاناتان “فودگود” چبان، و همچنین خدمه دوربین برای برنامه جدید او در هولو به آنها پیوستند. همچنین گزارش شده است که این مناسبت به عنوان یک جشن قبل از تولد برای سایمون هاک، استاد بازاریابی و همکار قدیمی کارداشیان بود.

در این مرحله، به نظر نمی رسد دلیلی برای ماندن کیم در نیویورک وجود داشته باشد، جز اینکه با پیت بنشیند و از ماشین ها با لباس های بالانسیاگا خارج شود. دو دلیل بسیار خوب، بله، اما دیری نمی‌گذرد که کیم برای دیدن چهار فرزندش به کالاباساس باز می‌گردد و قرار ماراتن به رختخواب می‌رود. متأسفانه، پیت در نیویورک به دلیل این امر بسیار گیر کرده است شنبه شب زنده تعهدات خود را به طوری که او به احتمال زیاد نمی تواند او را در آنجا دنبال کند. اما هی، هنوز لحظه تعقیب هواپیما (خصوصی) ارزشمند را در نظر نگیرید.