کیم کاترال رزرو کرده و مشغول پیوستن به ریبوت چندین نمایش دیگر است

اخبار را شنیدی؟ کیم کاترال به راه‌اندازی مجدد آن نمایش محبوب می‌پیوندد. در واقع، او به چند راه‌اندازی متفاوت از نمایش‌های محبوب می‌پیوندد. متاسفانه برای جنسیت و شهر طرفداران، اتفاقاً هیچ کدام نیستند و همینطور… (با این حال، به هر حال). در عوض، کاترال ستاره خود را به بازسازی هر دو می‌کشد چگونه مادرت را ملاقات کردم و عجیب و غریب به عنوان مردمی. به نوعی، او سرمایه‌گذاری‌های بازیگری خود را در بازار راه‌اندازی مجدد استریم متنوع می‌کند، که هوشمندانه است، حتی اگر او در حال پشت سر گذاشتن یک اسلم دانک باشد. AJLT در این فرآیند

هفته گذشته اعلام شد، کاترال وظایف گویندگی را بر عهده خواهد گرفت چگونه مادرت را ملاقات کردم راه اندازی مجدد که مشخصا عنوان آن است چگونه با پدرت آشنا شدم. او روی نقشی شبیه به نقشی که باب ساجت در سریال کمدی اصلی CBS که از سال 2005 تا 2014 پخش شد، کار خواهد کرد. چگونه با پدرت آشنا شدم هیلاری داف در نقش یک زن مجرد به دنبال عشق است. کاترال صداپیشگی نسخه آینده این شخصیت را بر عهده خواهد داشت که داستان آشنایی با همسرش را برای فرزندانشان روایت می کند. مشخص نیست که آیا Cattrall واقعاً روی صفحه ظاهر می شود یا خیر، همانطور که Saget هرگز در نسخه اصلی این کار را نکرد.

واقعیت جالب: این دومین تلاش در این پروژه است. در سال 2014، CBS عنوانی مشابه در نظر گرفت چگونه با پدرت آشنا شدم پروژه ای که گرتا گرویگ را در نقش اصلی با مگ رایان صداپیشگی نسخه آینده این شخصیت را بازی می کرد. یک خلبان شلیک شد، اما سریال هرگز انتخاب نشد. شاید این برای بهتر بود – گرویگ در ادامه خود را به عنوان کارگردان با فیلم پیدا کرد لیدی برد بجای.

کاترال نیز به فیلمبرداری در حال حاضر خواهد پیوست عجیب و غریب به عنوان مردمی راه اندازی مجدد برای Peacock در ظرفیت تکرارشونده. بر اساس بیانیه‌ای، او نقش یک «مارتینی آغشته به اولین بازیگر جنوبی با ریشه‌های پارک تریلر» را بازی خواهد کرد. به نظر می رسد درست در کوچه او.

بازسازی فیلم اصلی منچستر در سال 1999 و بازسازی آمریکایی در مجموعه پیتسبورگ در سال 2004. عجیب و غریب به عنوان مردمی در عوض در نیواورلئان اتفاق می‌افتد و گروهی متنوع از دوستان را دنبال می‌کند که راه خود را در صحنه عجیب و غریب شهر دنبال می‌کنند. جانی سیبیلی، جسی جیمز کایتل، فین آرگوس و کندیس گریس به ایفای نقش خواهند پرداخت. اضافه شدن Cattrall یک انفجار فوری از قدرت ستاره ای را به پروژه اضافه می کند.

با این حال، هیچ یک از اینها نباید غافلگیر کننده باشد. Cattrall از آن زمان به طور مداوم کار کرده است SATC سریال در سال 2004 پخش شد. او در سریال های تلویزیونی آمریکایی، کانادایی و بریتانیایی نقش داشته است و حتی در فصل دوم سریال سوئدی درام بازی کرده است. حالت. البته او هنوز در حال انجام چندین پروژه است.

با این حال، این خبر در حالی منتشر می شود که فیلمبرداری برای سامانتا جونز به طور قابل توجهی به پایان می رسد و همینطور… شایعات حاکی از آن است که HBO ممکن است همچنان امیدوار باشد که کاترال برای فصل دوم احتمالی بازگردد. شخصیت سامانتا به طور خاص کشته نشده است، و در عوض، غیبت او با درگیری بر سر مسائل کاری با کری توضیح داده می شود، که در را برای احتمال بازگشت باز می گذارد – اگر کاترال بتواند هم زمان و هم زمان را پیدا کند. تمایل