کیف سیسیا لورو پیانا اکسسوری پاییزی است که حتی مینیمالیست ها می توانند از آن استفاده کنند

هارمونی هسته اصلی طراحی لورو پیانا است. این برند از بافتنی های مخرب خود که از ترمه بچه گانه و ویکوانا ساخته شده است تا منحنی های نرم و صاف محصولات چرمی ، با ترکیب طبیعت در هر دو شکل فیزیکی و اثیری ، احساس آرامش را در طرح های خود ایجاد می کند.

کیف Sesia لورو پیانا تصویری اساسی از این ارزشها است. این کیف از نام دره ای است که مارک ایتالیایی آن را خانه می نامد ، چرم نرم و انعطاف پذیر و شبح ارگانیک کیف Sesia موازی زادگاه آن است.

عاری از زوایای تیز ، شکل منحنی Sesia بدون زحمت ، پیوستگی و جریان غیرقابل کنترل را منتقل می کند – عناصر اصلی طبیعت در یک شی فیزیکی دوباره اختراع شده اند. با این حال ، کیف سسیا علیرغم الهامات نامشهود ، مورد استفاده قرار می گیرد و بدون هیچ زحمتی در موقعیت های مختلف از محل کار گرفته تا اوقات فراغت و فراتر از آن حرکت می کند.

برای پاییز/زمستان 2021 ، لورو پیانا کیف Sesia را در رنگهای جدید Citrine Quartz ، Peacock Eye و مشکی معرفی می کند و از طریق ترکیبی از چرم صاف ساتن و ترمه ملتون ، با حساسیت بازی می کند.

این کیف در دو سایز – Sesia و Sesia Micro موجود است و قابل تنظیم با قفل و بندهای شانه در چمدان Stripe یا چرم صاف است ، با مدرنیته ، تعادل و سهولت با نگرش ها و سبک زندگی متفاوت سازگار می شود.

کیف جدید Sesia پاییز/زمستان 2021 Loro Piana را در اینجا کاوش کنید.