کیسی کادوالادر چگونه نسل جدیدی را در موگلر تعریف کرده است

در یک صبح سرد پاریس در ماه اکتبر، تنها چند روز قبل از انتشار مجموعه پاییز 2021 موگلر، کیسی کادولادر، کارگردان خلاق، در فکر فرو رفته است. او در حال بررسی تاثیر نمایش های دیجیتال در شلوغ ترین ماه مد از زمان شروع همه گیری کووید-19 است. در حالی که بسیاری از برجسته ترین برندهای مد در فصل گذشته نمایش های عظیم را انتخاب کردند – کنسرت Balmain و اولین فرش قرمز Balenciaga برگزار شد – Mugler ترجیح داد به جای یک ویدیوی آرام به کارگردانی Torso Solutions از جشن ها صرف نظر کند. Cadwallader، که در سال 2018 سکان هدایت Mugler را به دست گرفت، طبق معمول انتخاب بازیگران متنوعی را انتخاب کرد – ترکیبی از مدل های برتر از جمله بلا حدید، به علاوه افراد مورد علاقه صنعت جدید مانند Jill Kortleve، Precious Kevin، و نمادهایی مانند Dominique Jackson. در این ویدئو، آنها در حال طوفان در یک اتاق سفید در حالی که یک دوربین زیپ بالا و پایین می‌زند دیده می‌شوند و احساسی از شدت شدید ایجاد می‌کنند. و سپس لباس‌ها وجود دارد: تاپ‌ها را با بند و دستکش‌های متصل ساخته شده از مواد شفاف، کرست‌هایی که بدن را در آغوش می‌گیرند، و یکی از لباس‌های مدرن در لباس مشکی کوچک با لهجه‌های طلایی، حداقل چشم‌نواز بودند. پاییز 2021 همچنین دومین مجموعه دیجیتالی Mugler Cadwallader بود که با یک ویدیو طراحی و رونمایی شد (فصل گذشته با بازی Hunter Schafer، Patia Borja و Bella Hadid – که مانند یک اسکیت باز در یک شاهکار جادوی CGI در هوا پرتاب شد) و ادامه طرح‌های Cadwallader است که بر اساس «اکنون-خرید-اکنون» در دسترس هستند.

Cadwallader به من می گوید: “یک چیز در مورد ویدئو وجود دارد که من نمی توانم آن را رها کنم.” «در حالی که بسیاری از خانه‌ها دوباره در حال سقوط بودند [during] هفته مد، در مورد انجام آن مردد بودم. من واقعاً نمی‌خواستم برنامه‌ای داشته باشم که در آن بسیاری از سردبیران آنجا نباشند. اما چیز دیگری در مورد آن وجود داشت که من در آن بودم، نمی‌دانم هنوز کارم با این فیلم تمام شده است یا نه، زیرا چنین تجربه‌ای بود.»

بلا حدید در پشت صحنه فیلمبرداری موگلر پاییز 2021. عکس توسط اریکا کامانو.

او می‌افزاید: «ویدئو منحنی‌های بازیگران، تماس چشمی و نحوه حرکت آنها را برجسته می‌کند. تنها راه رفتن در یک خط مستقیم، خیره شدن به دوربین نیست، آنها نمی توانند بدون هیچ احساسی آنجا را ترک کنند. اکثر شوهای مد در حال حاضر از طریق تلفن هر سردبیری که در دست دارند برای همه پخش می شود. این یک راه جدید برای مراقبت از آن است و چشمان همه را دقیقاً به همان جایی که می‌خواهیم جلب کنیم. این مانند کنترل نهایی است.»

از زمانی که Cadwallader سه سال پیش کار خود را در Mugler آغاز کرد، او این نام تجاری را به یکی از سرگرم‌کننده‌ترین لیبل‌های پاریس برای تماشا تبدیل کرده است، به خصوص در مورد بازیگران. علاوه بر این، Mugler جدید تماماً در مورد بدنه با چرخش مدرن و ورزشی است. کرست‌های کشسان دو طرفه، شلوارهایی با اتصالات شفاف، زنجیر طلایی که به‌عنوان تاپ پوشیده شده‌اند، و تعداد زیادی جین را در نظر بگیرید که همگی توسط بیانسه، دوآ لیپا، مگان تی استالیون و بسیاری دیگر پوشیده شده‌اند. (لباس بدن چنین بیانیه مهم موگلر را نشان می دهد که دبلیو مجله اوایل امسال به این لباس لقب «یونیفرم ستاره پاپ» داد.) خود کادوالادر تنها زمانی که برای یک شب بزرگ بیرون می‌رود، شلوار جین گشاد و مارپیچ این برچسب را به تن کرده است. او با خنده می‌گوید: «وقتی الان شلوار جین می‌پوشم بدون درز روی آن، احساس خنده‌داری می‌کنم.

پشت صحنه فیلمبرداری موگلر پاییز 2021. عکس توسط اریکا کامانو.

در حالی که قطعات آرشیو اصلی Mugler به نظر می‌رسد که می‌توانند روی صحنه یا توسط یک مجری پوشیده شوند، Cadwallader’s Mugler در حال حرکت و داشتن خود به گونه‌ای است که منحصر به فرد است. برای من، میراث برند همیشه در مورد گنجاندن بوده است. همیشه طیفی از جنسیت نشان داده شده است. «ارتباط زیادی با هنر و انحناها و قدردانی از بدنی که با من طنین انداز می شود وجود دارد – این جنبه از فرهنگ نمایشی، در مورد مردم روی صحنه، در مورد رقصندگان و خوانندگان، و اینکه چگونه مد از همه آن هنرهای خلاقانه برداشت می کند. برای بزرگنمایی یکدیگر اما فرهنگ در 20، 30 سال گذشته بسیار تغییر کرده است. و یک راه کاملاً جدید برای بیان این برند وجود دارد.”

این تفاسیر مجدد شامل مراجعه مستقیم به منبع است: آرشیو وسیع موگلر که کادوالادر می‌گوید از نظر بصری بسیار غنی است که اغلب بسیار زیاد است. هر فصل، Cadwallader تمرکز متفاوتی را انتخاب می کند. و اخیراً، او به دنبال لباس‌های گربه‌ای وینیل براق و جداکننده‌های دوخته شده روی آن‌ها، تقریباً در سال 1997، بوده است. برای مدرن کردن این قطعات برای پاییز 2021، Cadwaller یک پارچه ژاکت‌آهنگ با ظاهری شبیه به وینیل پیدا کرد و آن را دوباره اختراع کرد. این طراح همچنین یک سوتین بند آرشیوی را با مواد مورد علاقه خود، جین، رندر کرد و آن را روی یک سویشرت قرار داد. او می افزاید: “این تزریق فناوری جدید به کدهای خانه همیشه چیزی است که من سعی می کنم با آن بازی کنم.” «مسئله این نیست که سر یک مرد را بچرخانید، بلکه این است که شما احساس شگفت انگیزی کنید. این در مورد سکسی بودن به عنوان بسط اعتماد به نفس شما است.

جای تعجب نیست که Cadwallader تمایل دارد کمی در مورد ارجاعات خود روشنفکر شود. فارغ التحصیل معماری دانشگاه کرنل قبل از پیوستن به Mugler، مدتی را در پشت صحنه در TSE، Narciso Rodriguez، Loewe، J. Mendel و Acne Studios گذراند. «حتی قبل از اینکه بفهمم همجنس‌گرا هستم، به خاطر لباس‌ها علاقه‌مند بودم [my] مامان،” Cadwallader می گوید. “[She trained me] مثل یک معمار فکر کنید این در مورد مفاهیم بود: هدف شما چیست؟ چه چیزی آن را خاص می کند؟ چگونه آن ساخت و ساز را نوآوری می کنید، چه پیامدهایی دارد و چگونه زندگی یک نفر را تغییر می دهد؟»

با یک رویکرد معماری، زیبایی شناسی ذاتی بدنه موگلر جدید منطقی است – اما طراح به دنبال آن است که به آنچه بدنه است نزدیک شود و در سال 2021 تصور شود. Cadwallader می گوید. و در دهه 90، ایده آل زیبایی هنوز کاملاً باز نشده بود. فکر می‌کنم bodycon در آن زمان به این معنی بود که شما نشان می‌دادید چقدر لاغر هستید. معنی bodycon دیگر این نیست – به معنای دوست داشتن بدنی که در آن هستید و نشان دادن آن است. اگرچه این برند طیف گسترده‌ای از شخصیت‌ها را برای حضور در نمایش‌های خود انتخاب کرده است، اما تنها تعداد انگشت شماری از افراد با سایز بزرگ – بسیار مطابق با استانداردهای زیبایی جامعه – در نمایش این فصل حضور دارند. و طبق استانداردهای مد، به خصوص در اروپا، این مقدار زیادی است. با این حال، ما دوست داریم که این نام تجاری را با احساسی که Cadwallader در مورد آن صحبت می کند، حتی بیشتر گسترش دهد.

پشت صحنه فیلمبرداری موگلر پاییز 2021.

عکس گرفته شده توسط Lengua

نمی توان انکار کرد که Mugler توسط بازیگران شخصیت های جذاب اطراف آن تعریف شده است. در کجای دیگر می توانید لولا لئون و امبر والتا را که در ناحیه لگن به هم پیوسته اند ببینید؟ و چه برچسب دیگری می بیند که کاردی بی، ریحانا و مگان فاکس لباس های دراماتیک را در مدت کمی بیش از یک هفته به تن کرده اند؟ کادوالادر می‌گوید: «بازیگری همیشه بسیار شخصی است. «این در مورد داستان گفتن در مورد انواع مختلف زنان است زیرا همه این افراد بسیار متفاوت هستند. ما سعی می کنیم مطمئن شویم که هر یک از بازیگران جنبه متفاوتی از منشور زیبایی را نشان می دهند.

این رویکرد به زیبایی دقیقاً همان چیزی است که Cadwallader سعی کرده است به نسخه خود از برند Mugler القا کند. بسیاری از خانه‌های مد افرادی را دارند که از تجربیات مشابهی در نمایش‌های خود می‌آیند، به‌خصوص اگر مدل‌های حرفه‌ای باشند. ما افراد زیادی داریم که مدل نیستند.»

بعد از این برند، Cadwallader در حال تعجب است که چگونه Mugler را به صورت دیجیتالی تر جلوه دهد. در حالی که او الهام‌بخش نمایش‌های بزرگ و جشنی است که بنیان‌گذار برند در دهه‌های ۸۰ و ۹۰ اجرا کرد، او هنوز به این فکر می‌کند که در مورد نمایش‌های دیجیتالی در آینده چه اتفاقی می‌افتد. او می‌گوید: «من فقط می‌خواستم انتظار را قطع کنم تا واقعاً ارتباط برقرار کنم. راه‌های زیادی وجود دارد که رسانه‌های دیجیتال می‌توانند لباس‌ها را بهتر درک کنند.»