کیت میدلتون و شاهزاده ویلیام با شارلوت رتیل آشنا می شوند

کیت میدلتون و شاهزاده ویلیام روز چهارشنبه در سفر به ایرلند شمالی لحظاتی با کیفیت را با شارلوت گذراندند. نه ، آنها دختر شش ساله خود را همراه خود نیاوردند ، میدلتون از ملاقات با یک رتیل به نام شارلوت لذت برد و به نظر می رسید از دوست فازی جدید خود کاملاً لذت می برد. زن و شوهر سلطنتی در اولین سفر خود پس از همه گیری با عنکبوت و همچنین یک مار درگیر شدند-تعطیلات به دری لندندری ، جایی که با افراد محلی و دانشجویان در پردیس مگی دانشگاه اولستر ملاقات کردند.

به نظر می رسید که این زوج یک روز شلوغ را گذرانده اند ، ابتدا با موجودات عجیب و غریب بازی کرده اند تا قبل از صرف آبجو و ناهار با دانش آموزان لذت ببرند. آنها سپس از دانشجویان پرستاری در مدرسه دیدن کردند و از امکانات آنجا دیدن کردند و در مورد نحوه تحصیل و کار در خط مقدم در طول همه گیری شنیدند.

این دیدار درست یک روز پس از آن انجام شد که میدلتون و ویلیام برای نمایش اولین فیلم منتظر فیلم باند ، روی فرش قرمز رفتند ، زمان مرگ نیست. این زوج به همراه کامیلا پارکر-بولز و شاهزاده چارلز با بازیگران فیلم و بیلی ایلیش آشنا شدند که آهنگ اصلی فیلم را اجرا و اجرا می کرد.

کریس جکسون/مجموعه کریس جکسون/گتی ایماژ

کریس جکسون/مجموعه کریس جکسون/گتی ایماژ

کریس جکسون/مجموعه کریس جکسون/گتی ایماژ

کریس جکسون/مجموعه کریس جکسون/گتی ایماژ