کیت میدلتون در بهترین روز خود دوچرخه سواری ، صخره نوردی و قایقرانی می کند

پادشاهی بودن همیشه آسان نیست. بله ، شما کاخ ، لباس و تاج را دریافت می کنید ، اما همچنین با بررسی عمومی زیاد ، سابقه خانوادگی مشکوک و عدم رعایت حریم خصوصی بسیار همراه است. به لطف درامی که در چند سال گذشته سلطنتی را درگیر کرده است ، به نظر می رسد که کیت میدلتون حداقل فرصت ها را برای لذت بردن از خود در جمع داشته است. در واقع ، گاهی اوقات به نظر می رسد که دوشس کمبریج فقط یک بار در هر سال تقویم لبخند می زند. خوشبختانه آن روز دوباره در راه است.

میدلتون روز دوشنبه سفری به لنگدیل کوچک در کامبریای انگلستان داشت و در آنجا از مرکز آموزشی ماجراجویی ویندرمیر جدید کادرهای نیروی هوایی سلطنتی دیدن کرد. در آنجا ، به میدلتون این فرصت داده شد که برخی از فعالیتهای رهبری را امتحان کند ، و او روز خود را با قایق سواری ، دوچرخه سواری و راپلینگ راک گذراند ، همه با لبخند بزرگ بر لب.

میدلتون روز خود را با دوچرخه سواری کوهستانی آغاز کرد و برای محافظت از خود کلاه آبی و کت سبز تیره به تن کرد. وقتی میدلتون با دوچرخه از کوه مراقبت می کند ، شادی قابل لمس است. به طور جدی ، این زن نمی تواند این پوزخند را از صورت خود پاک کند. او بعداً هنگام برخورد با صخره ها کلاه ایمنی خود را با یک کلاه سفید عوض کرد. مطابق با مردم، این فعالیت خاص برای دوشس که در بزرگسالی به تخته سنگ می پرید بسیار معنی دار بود.

اندی استنینگ – WPA Pool/گتی ایماژ

استخر WPA/سرگرمی Getty Images/گتی ایماژ

ANDY STENNING/AFP/گتی ایماژ

بعداً در همان روز ، میدلتون پفک سبک خود را با یک ژاکت قهوه ای و توئیدی عوض کرد ، اثبات این که اوضاع کمی جدی تر خواهد شد. دوشس سپس با دو کودک ویندرمیر ، گروهی از 300 بازمانده هولوکاست که در سال 1945 پس از جنگ به این منطقه آورده شدند ، با قایق به دریاچه ویندرمیر رفتند. و در حالی که مکالمه باید در برخی موارد سخت شده باشد ، میدلتون همچنان از لذت بردن بسیار لذت می برد وقتی با دوستان قایقرانی خود ، آرک هرش ، 92 ساله و ایک آلترمن ، 93 ساله صحبت می کرد. “ما خندیدیم ، او س questionsالاتی پرسید و او می خواست از این موضوع مطلع شود. آلترمن گفت: “ما در مورد بچه ها و بچه های من صحبت کردیم و اینکه چگونه دریاچه ها را دوست داریم.”

Karwai Tang/WireImage/گتی ایماژ

سمیر حسین/WireImage/گتی ایماژ

کریس جکسون/مجموعه کریس جکسون/گتی ایماژ

چهره میدلتون در تمام این عکس ها ، در حالی که در طول روز مشغول فعالیت ها و مکالمات است ، باعث تعجب می شود: آیا این بهترین روز کیت بود؟ کسی باید در اسرع وقت یک دیوار سنگی را در کاخ کنزینگتون نصب کند.