کیت میدلتون با بیلی ایلیش در اولین نمایش “زمان برای مرگ” ملاقات نکرد

کیت میدلتون ، پرنس ویلیام ، کامیلا پارکر-بولز و شاهزاده چارلز ممکن است به تازگی اولین نمایش فیلم را به تأخیر انداخته باشند زمان مرگ نیست ارزش انتظار را دارد در یک نمایش میهن پرستانه برای حمایت از 007 ، اعضای خانواده سلطنتی بریتانیا سه شنبه کاملاً غیرمنتظره روی فرش قرمز لندن ظاهر شدند و مودبانه به دانیل کریگ ، لشانا لینچ ، لیا سیدوکس و بیلی آلیش (که نویسنده و اجرای آهنگ اصلی بودند) اجازه دادند. ) تا لحظات خود را قبل از سرقت نمایش داشته باشند. شاهزادگان به دلیل ظاهر شدن و انتخاب کت و مشکی مشکی این کار را کردند. (ویلیام با انتخاب یک بلیزر مخملی شخصیتی اضافه کرد ، در حالی که چارلز حتی به یک مربع جیبی جالب توجه نمی کرد.) از سوی دیگر ، دوشس ها با درخشش ظاهر شدند – کمی در مورد کامیلا ، و بسیار در مورد کیت: دومی به معنای واقعی کلمه در یک لباس شنل پولکی پولکی از جنی پکهام درخشید و با حضور در اولین نمایش فیلم باند در فلزات ، قدم های پرنسس دایانا را دنبال کرد.

خدا به خانواده ملکه و رفتارهای آنها برکت دهد ، زیرا اعضای خانواده سلطنتی پیش رفتند و با صمیمیت خود را به مهمترین شرکت کنندگان در عصر معرفی کردند. به زودی ، کیت در حال دست دادن با ایلیش بود که از گوچی مشکی سر تا پا استفاده کرده بود. (در یک جهان متناوب ، آنها می توانستند دختر آلت تن پوش و ملکه جشن باشند.) در همین حین ، چارلز کار اتاق را آغاز کرد ، ابتدا آن را با ستارگان اصلی کریگ و لینچ بازی کرد. سپس او در مکالمه با فیبی والر بریج و آنا د آرماس تلاش کرد و به کیت پیوست و به ایلیش (که 53 سال از او کاملتر است) و همکار موسیقی و برادرش فیناس سلام کرد. در جاهای دیگر ، کامیلا کمی با بن ویشاو خندید ، در حالی که ویلیام با د آرماس دست داد و با رامی ملک خوش و بش کرد. همه اینها برای مجموعه ای بسیار سرگرم کننده از گزینه های عکس ساخته شده است.

شاهزاده چارلز ، فینئاس و بیلی ایلیش در رویال آلبرت هال لندن برای اولین نمایش جهانی زمان مرگ نیست در 28 سپتامبر 2021

عکس توسط کریس جکسون /WPA Pool از طریق گتی ایماژ

کامیلا پارکر-بولز و دنیل کریگ در رویال آلبرت هال لندن برای اولین نمایش جهانی زمان مرگ نیست در 28 سپتامبر 2021

عکس توسط کریس جکسون /WPA Pool از طریق Getty Images

آنا د آرماس و شاهزاده چارلز در رویال آلبرت هال لندن برای اولین نمایش جهانی فیلم No Time to Die در 28 سپتامبر 2021.

عکس توسط کریس جکسون /WPA Pool از طریق گتی ایماژ

شاهزاده ویلیام ، فینیس و بیلی ایلیش در رویال آلبرت هال لندن برای اولین نمایش جهانی زمان مرگ نیست در 28 سپتامبر 2021

عکس توسط کریس جکسون /WPA Pool از طریق گتی ایماژ

بنابراین ، دقیقاً ، همه این زوج های غیرمعمول سلطنتی و مشهور در مورد چه چیزی صحبت کردند؟ اگر کسی باشد که جزئیات برخورد او با چارلز را به اشتراک بگذارد ، این فیبی والر بریج است. بازیگر و نمایشگر ، نویسنده مشترک زمان مرگ نیستفیلمنامه به درخواست خاص کریگ ، از به اشتراک گذاشتن جزئیات بازی خود با کامیلا در هنگام حضور در فیلم نمایش گراهام نورتون در سال 2018. “من در حال نوشتن یک نمایش در مورد یک قاتل زن و مامور زن MI5 هستم و آنها به نوعی یکدیگر را در سراسر جهان تعقیب می کنند.” کشتن حوابه “این یک بازی دخترانه روی دختر است.” نماینده کامیلا در آن زمان از اظهارنظر خودداری کرد ، اما روشی که والر بریج به آن می گوید ، سلطنتی دوستدار سرگرم کننده پاسخ داد: “همه ما کمی از آن را دوست داریم ، مگر نه؟”

شاهزاده چارلز و فیبی والر بریج در رویال آلبرت هال لندن برای اولین نمایش جهانی زمان مرگ نیست در 28 سپتامبر 2021

عکس توسط کریس جکسون /WPA Pool از طریق Getty Images