کندال جنر یک عروس جسد هالووین بود، اما آن را سکسی کرد

که در دختران بدجنسکیدی هرون (با بازی لیندسی لوهان که به نظر ما اجرای شایسته اسکار بود) گفت: «هالووین یک شب در سال است که یک دختر می‌تواند مانند یک شلخته لباس بپوشد و هیچ دختر دیگری نمی‌تواند چیزی در مورد آن بگوید. ” جدای از شرمساری شلخته در اوایل دهه 2000، لذت های ساده تری نسبت به پوشیدن لباس هالووین از کیم کارداشیان در مت گالا یا پین هد وجود دارد. Hellraiser، اما آن را سکسی می کند. در واقع، هر چه مرجع اصلی از نظر عینی کمتر شیدا باشد، همانطور که هرون گفت، زمانی که «دختران واقعاً سخت‌کوش آن را با لباس زیر می‌پوشند»، لباس خنده‌دارتر است. و چیزهای کمی به اندازه امیلی ارواح از آن مهلک است عروس مرده – اما این را به کندال جنر بسپارید تا همه ما را به دنبال یک جسد هوس کند.

لباس هالووین 2021 جنر ادای احترامی به موزیکال استاپ موشن محبوب تیم برتون در سال 2005 است. اما اگر او به طرز مفیدی برای نمایش اسلاید 4 عکس زیرنویس نمی کرد. جنر نوشت: «4 روز تا جشن هالووین/عروس جسد»، و ما را به لباس خود می‌کشاند که رک و پوست کنده، غیر از این حدس زدن دشوار بود. او به عنوان یک «دختری واقعاً هاردکور»، لباس‌های سفید ابریشمی، کفش‌های پلتفرم سفید، و حجابی به طول کلیسای جامع با گردن‌بند مروارید پوشیده است. هیچ چیز شبیه جسد در آرایش یا مدل موی او وجود ندارد. جز برای ویرایش خلاقانه عکس که پوست او را آبی به نظر می‌رساند، جنر به نظر می‌رسد در حال مدل‌سازی لباس‌های زیر زنانه عروس است.

اما به اندازه کافی بداخلاقی ما – او فوق العاده به نظر می رسد، و به عنوان یک عقرب، این فصل برای درخشش جنر است. تولد او چند روز پس از هالووین برگزار می شود، بنابراین مهمانان مهمانی او اغلب برای جشن گرفتن این دو جشن ملی لباس می پوشند. عکاس دانا تریپ این عکس‌ها را که رنگی شبیه تصاویر قدیمی از یک اتاق زیر شیروانی غبارآلود است گرفته است، و جنر در داستان‌های خود چند تغییر لباس دیگر را نیز به نمایش گذاشته است. در یک عکس، او یک نیم تنه با ظاهر قدیمی و در عکس دیگر، لباس عروس ساتن Vivienne Westwood با کرست جلویی پوشیده است. واضح است که جنر برای جشن های شبح آور خود ظاهر های هالووین بیشتری را در نظر گرفته است. عکس های زیر را بررسی کنید.

عکس: دانا تریپ، @kendalljenner.

عکس: عکس: دانا تریپ، @kendalljenner.

عکس: دانا تریپ، @kendalljenner.