کندال جنر و تراویس اسکات در $ 25K Freddy Kruger Nike Dunks بازی می کنند

کایلی جنر راه اندازی جدیدترین مجموعه لوازم آرایشی کایلی خود را به کایلی جنر به بهترین شکل ممکن جشن گرفت-با میزبانی یک شام صمیمی و در عین حال فوق العاده در عمارت زیبای تپه های پنهان خود. به طور کامل تزئین خانه خود را در یک کابوس در خیابان علم موضوع همزمان با این مجموعه ، کایلی کوکتل های “چقدر شیرین تازه” سرو کرد ، میز ناهارخوری خود را با ملحفه های آغشته به خون پوشاند و حتی خانواده اش را مجبور کرد که لباس بپوشند. میسون دیسیک ، پسر کورتنی کارداشیان ، میسون دیسیک این موضوع را با لباس فردی کروگر کاملاً متناسب کرده بود ، در حالی که تراویس اسکات به عنوان جیسون وورهیس ماسک هاکی بر سر داشت ، اما این تیغ ​​غول پیکر نبود که اسکات را به همراه داشت ، بلکه مردم را به کفش کشاند.

به افتخار جشن ، اسکات یکی از جفت کفش های مورد علاقه خود را از گنجه بیرون آورد – نایک فردی کروگر SB Dunks. در ابتدا در سال 2007 به عنوان بخشی از مجموعه هالووین معرفی شد ، کفش های کتانی به سختی وارد خرده فروشان شدند تا اینکه نایک آنها را از نامه متوقف و منع کرد. کابوس تهیه کننده ، سینمای خط جدید. با این حال ، برخی از کفش ها در معرض دید عموم قرار گرفتند و تصور می شود که حدود 30 جفت در طبیعت وجود دارد. به لطف داستان اصلی جذاب و عرضه محدود ، کفش های کروگر در حال حاضر به طور متوسط ​​حدود 25000 دلار در StockX خرید می کنند.

خوب ، دو نفر از آن 30 جفت دوشنبه شب در مهمانی کایلی بودند. کندال علاوه بر اسکات ، خواهر کایلی ، کفش ها را می پوشید و آنها را با شلوار چرم مشکی پهن و کت مشکی ست می کرد. در همین حال ، اسکات ، که بارها در گذشته لباس خود را پوشیده است ، از جمله در هالووین در سال 2018 ، علیرغم تناقض لباس جیسون ، او نیز لباس خود را پوشیده بود. اما سلام ، اگر زمانی برای بیرون آوردن کفش های ورزشی فردری کروگر وجود داشته باشد ، در حال حاضر است کابوس در خیابان علم مهمانی – جشن.