کندال جنر برای شب های شبی با کورتنی و تراویس از مش شفاف استفاده کرد

کندال جنر ممکن است عصر سوم پنجشنبه با کورتنی کارداشیان و تراویس بارکر چرخ سوم بازی کرده باشد ، اما نگاه او برای خروج شبانه این زوج آنقدر جسور بود که بتواند جلو و مرکز بایستد.

جنر ، که با بارکر و کارداشیان برای صرف شام در تنها باشگاه عضو Zero Bond در محله Tribeca منهتن ملاقات کرد ، از لباس آستین بلند مشبک در آغوش بدن استفاده کرد که در رنگ زرد ، مشکی و قهوه ای طراحی شده بود و دارای چاپ گرافیکی بال بود. به برعکس ، این زن و شوهر تمام لباس های مشکی را پوشیدند-کارداشیان در قسمت پشت سینه و چکمه های بلند تا زانو ، و بارکر در Doc Martens و شلوارهای مشکی با زیپ.

جنر موها ، آرایش و لوازم جانبی خود را نسبتاً ساده نگه داشت و مینی کیف مایل به قرمز ، پاشنه های لوسیت شفاف ، لبه راست و چشم دودی را انتخاب کرد.

در اوایل شب ، جنر مشاهده شد که از هتل خارج می شود و قبل از رفتن به رویدادی برای مارک ارواح خود ، 818 Tequila ، در Cathédrale در روستای Moxy East ، حرکت می کند. در آنجا ، او و مدیر عملیات 818 تکیلا ، دیوید یان گونزالس ، مزه مزه کردند و تکیلا جدید جنر را امتحان کردند-که مدل گفته است اوج سه سال و نیم تلاش برای “ایجاد بهترین تکیلا با طعم است.” ”

اگرچه جنر عصر خود را با صرف شام در کنار یکی از پرطرفدارترین زوج های کنونی به پایان رساند ، اما این دختر 25 ساله بیش از یک سال است که با بازیکن NBA دوین بوکر رابطه دارد.

عکس توسط Gotham/GC Images

عکس توسط Gotham/GC Images

کندال در تمام طول هفته با شرکای خواهر و برادرهای معروف خود هماهنگ بوده است. او روز سه شنبه در جشن راه اندازی آخرین خط تولید لوازم آرایشی و بهداشتی کایلی خواهرش کایلی شرکت کرد-یک شام صمیمی ، اما هنوز هم فوق العاده در عمارت هیلز هیلز ، که در تزئینات تزئین شده بود. کابوس در خیابان علم موضوع. به مناسبت جشن ، دوست پسر کایلی جنر ، تراویس اسکات ، یکی از جفت کفش های مورد علاقه خود را از گنجه بیرون آورد – نایک فردی کروگر SB Dunks. کندال هم همین کار را کرد و جفت کفش 25000 دلاری خودش را پوشید. اما کنی به جای پوشیدن آنها با ماسک اسکی و شمشیر جعلی مانند اسکات ، آنها را با شلوار چرمی مشکی پهن و کت مشکی ست کرد.