کریس مارتین به داکوتا جانسون فریاد نادر در طول کنسرت خود در لندن داد

داکوتا جانسون اواخر بسیار شلوغ بود و از جشنواره ای به جشنواره دیگر در گروه های مختلف گوچی برای تبلیغ جدیدترین فیلم خود ، اقتباس از فیلم النا فرانته ، سفر می کرد. دختر گمشدهبه با این حال ، ظاهراً این بازیگر مدتی را در میان برنامه شلوغ خود برای حفظ رابطه خود با کریس مارتین ، سرپرست گروه Coldplay پیدا کرده است. در واقع ، آنها از زمانی که برای اولین بار در سال 2017 دور هم جمع شده اند ، چیزها را کاملاً ساکت نگه داشته اند ، بنابراین ممکن است این زوج قدرت ذهن شما را از بین ببرند ، اما آنها هنوز خیلی با هم هستند. در حقیقت ، آنها حتی سه شنبه شب یک لحظه محبت عمومی داشتند.

جانسون در آستانه نمایش فیلمش در شصت و پنجمین جشنواره فیلم BFI لندن ، با حضور در کنسرت دوست پسرش در تئاتر O2 Shepherd’s Bush Empire در لندن ، بیشترین استفاده را از سفر خود در انگلستان برد. مطابق با سرگرمی امشب، جانسون در طول برنامه ، که شامل مهمان ویژه اد شیران بود ، در بالکن نشست. گفته می شود قبل از اینکه مارتین اجرای جدیدترین قطعه خود ، “My Universe” (همکاری با BTS) را آغاز کند ، او به بالکن اشاره کرد و جانسون را فریاد زد. “این درباره جهان من است. او اینجاست ، “او به طرفداران گفت. به گفته شاهدان عینی ، جانسون با ترانه ای که به او اختصاص داده بود ، خواند و رقصید.

شب بعد ، نوبت مارتین بود که از جانسون حمایت کند. در حالی که این دو در جشنواره فیلم با هم روی فرش قرمز قدم نگذاشتند ، مارتین در این مراسم حضور داشت و بعداً دیده شد که جفت با هم محل را ترک می کنند.

داکوتا جانسون و کریس مارتین اولین نمایش بریتانیا را ترک می کنند دختر گمشده با یکدیگر.

نیل موکفورد/GC Images