کریس جنر می گوید بیرون آمدن کورتنی و تراویس باعث می شود او بخواهد در یک کمد پنهان شود.

همه چیزهایی که در مورد رابطه کورتنی کارداشیان و تراویس بارکر می دانیم برخلاف میل ما بوده است، زیرا این دو مرغ عشق عادت دارند که به طور آشکار در عرصه های عمومی ظاهر شوند. و در حالی که ما همیشه خوشحالیم که مردم در میان ناامیدی و نابودی زندگی کوچکمان عشق پیدا می‌کنند، کراویس، همانطور که از این پس به زبان عامیانه شناخته می‌شوند، می‌تواند کمی آن را به عقب برگرداند. ما تنها کسانی نیستیم که چنین احساسی داریم – مادر کارداشیان و مادرشوهر بارکر، کریس جنر، نیز دوست دارند این زوج این موضوع را به پایان برسانند.

آنها خیلی عاشق هستند، آنها زیباترین زوج هستند و به ما اطلاع دادند که خیلی عاشق هستند. به طور مداوم… شما احساس می کنید که آنها تنها دو نفر در اتاق هستند. الن در حالی که PDA بی وقفه آن‌ها برای ما هم‌طلبان رفتاری خشم‌انگیز است، ماتریارک معروف باید با ناراحتی با آنها که در حضور فیزیکی او و در مقابل بقیه اعضای خانواده بوسه می‌زنند، برخورد کند. ما تقریباً نمی دانیم با خودمان چه کنیم. من به دنبال گنجه‌ای می‌گردم که در آن پنهان شوم – جایی که بروم. حداقل می دانیم که آنها فقط برای دوربین ها بازی نمی کنند.

با این حال، جنر از عروسی آتی کارداشیان و بارکر خوشحال است. او در مورد جدیدترین داماد آینده‌اش گفت: «او یک یار است. او گفت که این زوج، که “واقعا برای یکدیگر ساخته شده اند”، “آنقدر خوشحال هستند که نمی توانند صبر کنند” برای عروسی. آنها همچنین نمی توانند صبر کنند تا به خانه برسند تا لوزه ها را بشکنند، اما هی، شما فقط یک بار در مرحله ماه عسل هستید. تبریک به زوج خوشبخت!