کریستین کاوان با مت گالا و رفع استرس در جسارت صحبت می کند

کریستین کوآن شاهزاده نوظهور مد فرهنگ پاپ نیویورک است. او با Lil Nas X در یک مجموعه کپسول همکاری کرد ، کت را طراحی کرد که روی جلد آلبوم Cardi B’s Invasion of Privacy و همه از جنیفر لوپز و ماریا کری تا خانه دار واقعی مردیت مارکس و مسابقه کشیدن‘GottMik’ در جایگزینی لباس صورتی آستین پرش در تلویزیون دیده شده است. Cowan با اولین حضور خود در Met Gala امسال با پوشیدن Saweetie ، Ben Platt و مدل برزیلی ایزابل بومکه ، جایگاه خود را به عنوان یکی از طرفداران مد مشهور بدست آورد. این یک مسیر مناسب برای طراحانی است که مسیر آنها واقعاً در سال 2014 آغاز شد ، زمانی که هیچ کس دیگری به جز لیدی گاگا به طور اتفاقی با کت و شلوار صورتی درخشان و کلاه غول پیکر طرح خود ظاهر نشد.

این جشن تنها چند روز پس از آن بود که کاوان مجموعه بهار و تابستان 2022 خود را در یک نمایش جذاب ارائه کرد و در آن مدلهای خود را تشویق کرد تا آن را تقویت کرده و شخصیت خود را در باند نشان دهند (“من می دانم چرا مانند یک مدل پیتر دو مستقیمتر عمل می کند راه بروید زیرا از نظر زیبایی مناسب است. اما برای ما مانند پرها و کریستالها و بافت آن است. این زیبایی است). در آن نمایش همچنین Cowan با BMW همکاری کرد تا یک مدل ویژه از مدل تمام برقی iX را در کنار بازیکن NFL ویکتور کروز طراحی کند. Cowan در مورد این همکاری می گوید: “من همیشه وسواس داشتم که مد و فرهنگ پاپ با تکنولوژی چگونه تلاقی می کنند.” “من در ماشین بودم و مثل” من کریستال برای دکمه می خواهم “بودم. این واقعا نه تنها به عنوان یک ماشین بلکه به عنوان یک تجربه طراحی شده است. و برای من ، این بازتابی از لباس های ما است. ما قطعاتی را طراحی کردیم که در کمد لباس افراد برای رویدادها کار می کند ، اما آنها همچنین کاربردهای مناسبی نیز برای آنها دارند. ”

بنابراین ، طراح فزاینده ای که لباس هایش را تقریباً در هر صفحه ای که نگاه کنید می توان پیدا کرد ، وقتی می خواهد برق را جدا کند ، کجا می رود؟ خوب ، دریای بی پروا ، موزه هوا و فضا در همه مکان ها. بله ، این موزه دریایی است که در یک ناو هواپیمابر منسوخ شده در رودخانه هادسون واقع شده است ، مکانی که تا آنجا که از مید تاون منهتن می توانید از فرهنگ پاپ فعلی فاصله بگیرید. برای ستون One Fun Thing ما ، Cowan وقت خود را صرف می کند تا برای یک لحظه از فرهنگ عامه دور شود و با دوران کودکی خود ارتباط دوباره برقرار کند ، حتی اگر در پارک سگ ها در نزدیکی موزه دریا باشد.

بنابراین ، چرا از همه جا ، موزه بی پروا؟

دفتر من خیلی دور نیست. گاهی اوقات بلیط می گیرم و فقط ادامه می دهم و قدم می زنم ، به همه هواپیماها و وسایل نگاه می کنم و چیزها را می خوانم ، اما در غیر این صورت ، فقط منطقه اطراف دوست داشتنی است. شبیه زمین هیچکس نیست مرجع فرهنگ پاپ واقعا بینش وجود ندارد. درست مثل یک پارک سگ و بچه هایی که از چشمه ها می دوند. همه فقط برای فرار از شهر به آنجا می آیند. علاوه بر این ، من سگ را دوست دارم. دوست دارم با سگ ها معاشرت کنم.

پدرم در نیروی دریایی بود. در تمام دوران کودکی من ، او در مورد کشتی های مختلف صحبت می کرد. این به نوعی آن را به سطح آرامش و مسائل خانوادگی باز می گرداند. شما هیچ ارتباطی با آلبوم جدید کسی نمی بینید ، هیچ چیزی را مد نمی بینید. فقط آن جمعیت وجود ندارد ، من آنها را دوست دارم. زیرا در حالی که من عاشق مد و فرهنگ پاپ هستم ، خوب است که تا جایی که می توانیم از آن نفس تازه بکشیم.

آیا در کودکی واقعاً اهل هواپیما و کشتی بودید؟

نه ، به هیچ وجه. به معنای واقعی کلمه علاقه ای به آن نداشتم ، اما پدرم علاقه زیادی به آن داشت. من نبودم من یک حشره گر و خزنده بودم. این برنامه من بود من می خواستم حشره شناس یا متخصص تبخال باشم.

احساس می کنم یک مکان بسیار غیر نیویورکی در کنار آن است.

این فقط سعی نمی کند در هر ظرفیتی خونسرد باشد. همه جا این چیزی را دارد که به آن فشار می آورد و سپس مانند یک نوع متفاوت از “سرد” از مردم در آن است. خواه با Lower East Side با این بچه های جوان ، باحال و خلاق که همه جا می بینید. چه آشپزخانه جهنم باشد ، و همه از شلوارهای کوتاه و تاپ تنگ استفاده کنند. همیشه هویت وجود دارد و آنچه در مورد منطقه بی پروا دوست دارم ، هیچ هویت واقعی برای آن وجود ندارد. فقط آرامش می بخشد.

آیا همیشه به دنبال آن فضاها بوده اید؟

من هم اینچنین فکر میکنم. من در وسط هیچ کجا در حومه انگلستان بزرگ شدم و برای فرار از پوچی بسیار ناامید بودم. سپس هنگامی که سالها در شهر بودید ، هوس آن پوچی و آن هوای سرد را می کنید ، که واقعاً در نیویورک زیاد نمی توانید پیدا کنید.

بنابراین ، در شغل روزانه خود ، چقدر خود را در فرهنگ پاپ جا می بینید؟

من عمیقا محکم شده ام اما با انتخاب. من آن را می پرستم. من به نوعی محصول اینترنت هستم. من آنلاین رشد کردم ، بازی های ویدئویی انجام دادم و در کودکی به موسیقی ویدئویی وسواس داشتم. من همیشه در شبکه های اجتماعی حضور دارم ، اما بیشتر اوقات نیز کار می کنم. بسیاری از روابط ما که از فروشگاه ها گرفته تا افراد مشهور گرفته تا همکاری ها اغلب از طریق اینستاگرام ایجاد می شود. من از رسانه های اجتماعی و فرهنگ پاپ الهام گرفته ام ، اما ما نیز عمیقا از طریق آن کار می کنیم.

پیدا کردن این تقسیم بندی در حالی که در واقع بخشی از کار شماست ، ممکن است دشوار باشد.

صد در صد. بین کار من و زندگی شخصی ام اختلاف بسیار کمی وجود دارد. آنها بسیار همپوشانی دارند.

شما به بخش مهم دیگری از تمرین روزانه خود اشاره کردید که هر روز با مادر خود صحبت می کنید.

مادرم مرسدس نام دارد. او یک مادر معمولی اسپانیایی است به این معنا که ستون اصلی خانواده است. زنان واقعاً برای ما رهبران خانواده هستند. بزرگ شدن در اطراف زنان شگفت انگیز و با اعتماد به نفس اسپانیایی تأثیر زیادی بر کار من دارد. من هر روز با مادرم صحبت می کنم. من همیشه شوخی می کنم که تقریباً مانند این است که هر روز صبح به هیئت مدیره گزارش دهم. مادرم می خواهد در مورد همه چیز از نظر كار بشنود ، او می خواهد در مورد همه چیز به طور شخصی بشنود. او برای من چنین سنگی است

من نمی دانستم که شما اسپانیایی تبار هستید تا زمانی که به اینستاگرام خود با رزالیا نگاه کرده اید ، اما می توانم آن را در کار شما ببینم.

مادرم اغلب نظر می دهد که چگونه برخی از امور را به نوعی تحت تأثیر اسپانیایی می داند. من قطعاً فکر می کنم اینطور باشد زیرا مادرم وسواس زیادی در فیلم های آلمودووار و پنه لوپه کروز داشت. این شبیه چیزهایی است که من روی آنها بزرگ شده ام. بنابراین هیچ تکان دهنده ای نیست که بر انتخاب های زیبایی شناختی من تأثیر بگذارد.

آیا تا به حال در Intrepid الهام بخش بوده اید؟

تقریبا ضد الهام است ، که به نوبه خود منجر به الهام می شود. ما باید آن بازنشانی های ذهنی را داشته باشیم ، حتی اگر یک ساعت باشد ، و ما فقط با چشمانی تازه به مسائل نزدیک می شویم.

اولین باری که از نیویورک دیدن کردم در سن 10 سالگی بود. من با مادرم به Intrepid رفتم و همه کارهای گردشگری دیگر را انجام دادم. من به او گفتم ، “من قصد دارم به اینجا نقل مکان کنم.” سپس آن برنامه مانند آن لحظه بود ، هرگز تغییر نکرد. من هیچ وقت نوسان نداشتم. من دقیقاً همین کار را کردم. بنابراین شاید من به دلایل مختلف آن را دوست دارم.

چند مکان وجود دارد که از اولین آمدن به نیویورک به خاطر دارم و اگر دوباره به آنجا برگردم ، این “خوب است ، من دوباره شبیه آن پسر کوچک هستم”.

کاملا. من دائماً نسبت به کارهای خودم بسیار انتقادی دارم. من بسیار کسی هستم که هرگز نمی توانم اینطور بگویم: “این اصلی است!” من فکر می کنم وقتی به جایی می روید که به دوران کودکی شما و اولین تجربه شما در شهر برمی گردد ، به نوعی شما را به یاد کارهایی می اندازد که به طرز بسیار ملایمی موفق شده اید انجام دهید. شما از نظر “اوه ، من رویایی را تجربه می کنم که همانند دوران کودکی من تصور می کرد.”

تصور می کنم این زمانی است که تلفن را در جیب خود نگه می دارید و از اینستاگرام دور می مانید؟

من می خواهم بگویم که اینطور است ، اما سخت است زیرا شما باید برای کار آنجا باشید.

من قطعاً سعی می کنم بیشتر استراحت کنم و کارهای بیشتری انجام دهم. بنابراین ، در حال حاضر ، به عنوان یک چیز سرگرم کننده برای دفتر من که باعث می شود همه بیشتر احساس سرما کنند ، من یک جشن خوک ترتیب داده ام ، مانند یک مهمانی بچه خوک. بنابراین ما می توانیم بچه خوک ها را شنبه به استودیو بیاوریم.

عکس توسط مایک کوپولا/گتی ایماژ

همه شما مشغول بوده اید امسال واقعاً یک سال بزرگ برای شما در مت گالا بود. فکر می کنم حداقل سه ظاهر متفاوت از شما روی فرش دیدم.

ما در واقع مجبور شدیم به چند فرصت برای آن نه بگوییم زیرا ما یک تیم کوچک هستیم. من می گفتم: “ما کار وحشتناکی انجام خواهیم داد.” اما واقعاً راضی هستم. واقعاً برای ما مهم بود که یک نوع عبارت “ما بهتر از همیشه هستیم” را بیان کنیم. اما من نیز دوست داشتم که برای موضوع واژه نامه آمریکایی ، من ، به عنوان یک طراح غیرآمریکایی که برای ایجاد کسب و کارم به آمریکا نقل مکان کرده بودم ، فکر می کردم برای اولین بار بخشی از آن بود. احساس می کردم چیزی که آمریکا را برای من خارق العاده می کند این است که افراد خارجی به اینجا می آیند و به نوعی به فرهنگ کمک می کنند.